Όπου στην κείμενη νομοθεσία αναφέρεται η συντομογραφία Α.ΔΙ.Π. ή ισοδύναμη, νοείται η ΕΘ.Α.Α.Ε.
Αρχική Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξειςΆρθρο 21 – Λοιπές διατάξεις
Άρθρο 21 – Λοιπές διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Αποστολή της ΕΘ.Α.Α.Ε.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Ανώτατο Συμβούλιο της ΕΘ.Α.Α.Ε.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Συμβούλιο Αξιολόγησης και Πιστοποίησης της ΕΘ.Α.Α.Ε.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Αρμοδιότητες Προέδρου της ΕΘ.Α.Α.Ε.Άρθρο 06 – Αρμοδιότητες Προέδρου της ΕΘ.Α.Α.Ε.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αρμοδιότητες Ανώτατου Συμβουλίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Αξιολόγηση και πιστοποίηση ποιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Κριτήρια αξιολόγησης και πιστοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Διαδικασία αξιολόγησης και πιστοποίησηςΆρθρο 11 – Διαδικασία αξιολόγησης και πιστοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Αποφάσεις Πιστοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (Ε.Ε.Α.Π.)Άρθρο 13 – Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (Ε.Ε.Α.Π.)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Πρόγραμμα εθνικής στρατηγικής για την ανώτατη εκπαίδευση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Συμφωνίες προγραμματικού σχεδιασμού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Κατανομή της δημόσιας χρηματοδότησης στα Α.Ε.Ι.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 – Αξιολόγηση και χρηματοδότηση της ΕΘ.Α.Α.Ε.Άρθρο 17 – Αξιολόγηση και χρηματοδότηση της ΕΘ.Α.Α.Ε.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Επιστημονική και διοικητική υπηρεσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Κέντρα ΑριστείαςΆρθρο 19 – Κέντρα Αριστείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Μεταβατικές ΔιατάξειςΆρθρο 20 – Μεταβατικές Διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Λοιπές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Διοικητική δομή και αρμοδιότητες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Θέματα οικονομικής διαχείρισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Προϋπολογισμός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Ανάληψη υποχρέωσης και εκτέλεση δαπανώνΆρθρο 25 – Ανάληψη υποχρέωσης και εκτέλεση δαπανών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Τροποποίηση του άρθρου 64 ν.4485/2017Άρθρο 26 – Τροποποίηση του άρθρου 64 ν.4485/2017
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Μετακινήσεις στο πλαίσιο έργων/προγραμμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Δημόσιες συμβάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Οδηγός Χρηματοδότησης και ΔιαχείρισηςΆρθρο 29 – Οδηγός Χρηματοδότησης και Διαχείρισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 -Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 31 -Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Θέσπιση-δικαιούχοι συμμετοχής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Εξετάσεις-εξεταστικά κέντραΆρθρο 33 – Εξετάσεις-εξεταστικά κέντρα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Συλλογικά όργανα εξετάσεωνΆρθρο 34 – Συλλογικά όργανα εξετάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – ΑμοιβέςΆρθρο 35 – Αμοιβές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 36 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Δικαιούχοι συμμετοχής στις εξετάσεις για το έτος 2020Άρθρο 37 – Δικαιούχοι συμμετοχής στις εξετάσεις για το έτος 2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 – Τροποποίηση του άρθρου 21 παρ. 4 του ν. 4335/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Κλινικές δοκιμές φάσης ΙΆρθρο 39 – Κλινικές δοκιμές φάσης Ι
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Αναστολή εκπαιδευτικής λειτουργίας νέων Τμημάτων Α.Ε.Ι.
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Απαλοιφή του θρησκεύματος και της ιθαγένειας από τα αποδεικτικά απόλυσης και τα πιστοποιητικά σπουδών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Τροποποίηση του άρθρου 189 του νόμου 4610/2019
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Ακαδημαϊκή ταυτότητα σπουδαστών Α.Σ.Τ.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
4 Δεκεμβρίου 2019, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Δεκεμβρίου 2019, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 112 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Κυβέρνησης για ισότητα και διαφάνεια θα πρέπει να ξεκαθαριστεί το θέμα εξέλιξης των ΕΔΙΠ και ΕΕΠ. Προτείνω τα παραδείγματα όλων των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών Χωρών για το ποιοί ανήκουν στα ΔΕΠ και ποιοί όχι. Τα ΕΔΙΠ και τα ΕΕΠ μπαίνουν σε αίθουσα, καλύπτουν πάγιες ανάγκες και κάνουν μάθημα στους φοιτητές, είναι παράλογο μισθολογικά να είναι σε επίπεδο χαμηλότερα από το ενιαίο μισθολόγιο! Είναι απλή λογική, τονίστε την παιδεία με Διδακτικό Προσωπικό που πληρώνεται όπως αρμόζει σε ένα Πανεπιστήμιο
Σχετικά με τη διαδικασία αποζημίωσης μελών Ε.ΔΙ.Π. από Ερευνητικά Κέντρα λόγω πρόσθετης απασχόλησης σε ερευνητικά έργα
Έχοντας υπόψη την κείμενη νομοθεσία, Νόμος 4386_2016 παράγραφοι 12 α και 12β, τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. δύνανται να συμμετέχουν είτε ως επιστημονικοί υπεύθυνοι είτε ως μέλη ερευνητικών ομάδων σε ερευνητικά έργα που εκπονούνται σε Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι. και Ερευνητικά Κέντρα της χώρας ή του εξωτερικού.
Στην περίπτωση που μέλη Ε.ΔΙ.Π συμμετέχουν είτε ως επιστημονικοί υπεύθυνοι είτε ως μέλη ομάδας σε ερευνητικά έργα που εκπονούνται σε Ερευνητικά Κέντρα δεν υφίσταται αυτή τη στιγμή ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο αναφορικά με τον τρόπο αμοιβής τους, με αποτέλεσμα κάθε Ερευνητικό Κέντρο να αυτοσχεδιάζει και να πράττει κατά το δοκούν. Παραδείγματα αποτελούν η απαίτηση έκδοσης ΔΠΥ, Επαγγελματικής δαπάνης και άλλες αυτοσχέδιες μεθοδολογίες.
Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσε να εξεταστεί το ενδεχόμενο η αμοιβή των μελών Ε.ΔΙ.Π από τα ερευνητικά έργα που συμμετέχουν και τα οποία εκτελούνται σε Ερευνητικά Κέντρα να περνάει μέσα από τους ΕΛΚΕ των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων της οργανικής τους θέσης, ακολουθώντας τη διαδικασία που ακολουθείται για τα μέλη ΔΕΠ, καθότι αφενός μεν εντάσσεται στο ερευνητικό/ακαδημαϊκό προσωπικό και αφετέρου δε είναι προσωπικό με Ισοδύναμο Πλήρους Απασχόλησης (ΙΠΑ) και υποχρεούται σε κάθε ερευνητικό έργο να χρεώνει μέρος από τις διαθέσιμες ώρες του.
Στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου έχει γίνει ένα λάθος από το νόμο περί συγχώνευσης του Πανεπιστημίου με το ΤΕΙ, που πρέπει να διορθωθεί με το νέο νόμο.
Με τις τοποθετήσεις τμημάτων σε σχολές έχει μείνει ΜΟΝΟΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ το Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού στη Σπάρτη.
Στην ουσία λοιπόν ο Νόμος του Μάίου 2019 περί συγχώνευσης δημιούργησε ΜΟΝΟΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ το Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού στη Σπάρτη.
Είναι δυνατόν να ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΜΟΝΟΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ το 2019:::::::
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ;;;
Προσθήκη διάταξης που δίνει τη δυνατότητα σε διοικητικούς υπαλλήλους των ΑΕΙ να ενταχθούν στην κατηγορία ΕΤΕΠ, όπως ο Ν.4452, άρθρο 20, παρ.1, που έπαψε να ισχύει ή δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που μεταταχτήκαν στα ΑΕΙ με τον 4456/17 να συνεχίσουν να ασκούν το έργο που ασκούσαν στον φορέα πριν τη μετάταξή τους.
Πριν δύο χρόνια δόθηκε η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς, που είναι αποσπασμένοι σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και ασκούν βοηθητικό διδακτικό έργο, να μεταταχθούν στον Φορέα που υπηρετούν εφόσον για να είναι αποσπασμένοι σημαίνει ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Συγκεκριμένα: Σύμφωνα με τον ν.4456/2017 (Α΄ 24) και το άρθρο 38 στον οποίο επήλθαν τροποποιήσεις στα άρθρα 18 και 19 του ν.4440/2016 (Α΄224) «αποσπασμένοι στις 2.12.2016 υπάλληλοι και εκπαιδευτικοί σε ΑΕΙ και ΤΕΙ υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 18 του ν.4440/2016, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 38 του ν.4456/2017 και δύνανται να μεταταχθούν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ όπου υπηρετούν ως αποσπασμένοι.» Επίσης στο άρθρο 13 του ν.4440/2016 (Α΄ 224) αναφέρεται ότι : «Η μετάταξη σε άλλη δημόσια υπηρεσία, […]διενεργείται για την κάλυψη πάγιων αναγκών σύμφωνα, με τις προβλεπόμενες διαδικασίες στο ΕΣΚ.»
Αργότερα ήρθε η διευκρίνιση ότι οι θέσεις αφορούν όχι διδακτικό αλλά διοικητικό έργο ενώ οι αποσπάσεις μας ήταν αποκλειστικά για βοηθητικό διδακτικό έργο.
Η εγκύκλιος αποσπάσεων σε φορείς (Αρ.Πρωτ.:67520/Ε1/20-04-2016/ΥΠΠΕΘ) με την οποία αποσπάστηκαν εκπαιδευτικοί σε ΑΕΙ, και τους δόθηκε η δυνατότητα με τον ν.4456/2017 (Α΄ 24) να μεταταχθούν, ανέφερε ρητώς ότι « Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα αποσπασθούν σε Πανεπιστήμια ή ΤΕΙ θα ασκούν με ευθύνη των Προέδρων των Τμημάτων των Πανεπιστημίων ή των Προϊσταμένων αντίστοιχα των ΤΕΙ έργο σχετικό μόνο με υποβοήθηση των Τμημάτων σε πρακτικές και εργαστηριακές ασκήσεις των φοιτητών». Ως εκ τούτου, η μετάταξή τους σε διοικητικές θέσεις αποτελούσε αντίφαση όταν η απόσπαση των ιδίων έγινε για διδακτικό βοηθητικό και όχι για διοικητικό έργο και βάσει αυτής τους δόθηκε η δυνατότητα μετάταξης.
Παρ’ όλα αυτά, ακόμα ήταν σε ισχύ ένας νόμος που έδινε τη δυνατότητα σε διοικητικούς υπάλληλους με σχετικό εκπαιδευτικό έργο (και μεταπτυχιακό) να ενταχθούν στην κατηγορία ΕΤΕΠ.
Μέχρι, όμως, να ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες για τις μετατάξεις στον φορέα (όσων δεν είχαμε τη δυνατότητα να τις τρέξουμε πιο γρήγορα) ο νόμος που έδινε τη δυνατότητα ένταξης σε κατηγορία ΕΤΕΠ έπαψε να ισχύει!
Παρακαλούμε να επαναφέρετε τη διάταξη(Βλ.Ν.4452, άρθρο 20, παρ.1) με την οποία δίνεται η δυνατότητα σε διοικητικούς υπαλλήλους των ΑΕΙ, που έχουν τα κατάλληλα προσόντα, δηλαδή εκπαιδευτικό έργο (και μεταπτυχιακό), να ενταχθούν σε κατηγορίες βοηθητικού διδακτικού και εργαστηριακού προσωπικού ή να εκδώσετε άλλη διάταξη που να διορθώνει την αστοχία του ν.4456/2017. Η ένταξη μπορεί να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων που προήλθαν από μετάταξη ή με άλλον τρόπο μετά τη λήξη του Ν.4452, άρθρο 20, παρ.1, δηλαδή τον Αύγουστο του 2017 και δεν πρόλαβαν να κάνουν χρήση της διάταξης αυτής.
Αγαπητοί, πρέπει να δείτε το θέμα των ΕΕΠ, ΕΔΙΠ κατόχων διδακτορικών και την δυνατότητα εξέλιξης τους. Στην παρούσα φάση, ενώ το προσωπικό αυτό είναι επιφορτισμένο με καθήκοντα μελών ΔΕΠ (αυτοδύναμη διδασκαλία σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά, επίβλεψη διπλωματικών, διδασκαλία σε προγράμματα Erasmus, έρευνα κλπ.), μισθολογικά βρίσκεται κάτω από έναν υπάλληλο αντίστοιχων προσόντων που αμοίβεται με το ενιαίο μισθολόγιο κατά περίπου 250 ευρώ, καθώς δεν λαμβάνει τη βαθμολογική προώθηση 6 ΜΚ αλλά και κανένα από τς επιδόματα των ΔΕΠ.
Παρακαλώ δείτε προσεκτικά το ζήτημα αυτό διότι πολλοί επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση.
Στις λοιπές διατάξεις πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την εξέλιξη του διδακτικού προσωπικό των Α.Ε.Ι. και συγκεκριμένα για τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. που είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος και συμμετέχουν ενεργά στο διδακτικό έργο (πολλές φορές αυτοδύναμο) των τμημάτων και στην επίβλεψη ή συνεπίβλεψη πτυχιακών και μεταπτυχιακών εργασιών. Τη στιγμή που οι πρώην καθηγητές εφαρμογών των πρώην Τ.Ε.Ι, χωρίς διδακτορικό, έγιναν λέκτορες εφαρμογών, δεν είναι δυνατόν οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. να παραμένουν στάσιμοι. Είναι αντίθετο στις αρχές τις ισότητας και αναλογικότητας.