Άρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄

Το άρθρο 44 του ν. 4009/2011 (Α΄195), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 14 του άρθρου του ν. 4485/2017 (Α΄114) και την περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 70 του ν. 4610/2019 καταργείται.

  • 23 Απριλίου 2020, 10:24 | Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος

    Αναφορά Υπόμνημα
    Προς
    κ. Κορομπέλη Ιωάννα κ. Στράτου Βασιλική
    κ. Κεραμέως κ. . Ζαχαράκη
    κ. Γκίκα ΟΛΜΕ ΔΟΕ
    κ.κ. Βουλευτές ΜΜΕ

    Θέμα Έτοιμο το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας
    1. ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ
    2. Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ…
    3. Να γίνει το 22 Λύκειο πειραματικό ή Πρότυπο για παιδιά μεταναστών και προσφύγων
    4. Στα Συμβούλια επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, να μην συμμετέχουν συνδικαλιστές και αιρετοί …
    Για κάθε τέσσερεις συνδικαλιστές και αιρετούς με – 5 ώρες τη βδομάδα μειωμένο ωράριο, θέλουμε άλλον αναπληρωτή, να ξεκουράσει τον κηφήνα… Μάλιστα παράτυπα ο ίδιος κηφήνας είναι συνδικαλιστής και αιρετός, οπότε δεν διδάσκει καθόλου και χρειαζόμαστε άλλον αναπληρωτή, για να ξεκουράζει τον κηφήνα
    Στα Συμβούλια επιλογής να μην συμμετέχουν συνδικαλιστές και αιρετοί
    Οι Διευθυντές Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σας υποσκάπτουν, ξηλώστε τους όλους σήμερα, γιατί έχει λήξει η θητεία τους και έχουν σκανδαλωδώς οι Συριζαίοι, 18 μήνες παράταση.
    Στα Συμβούλια επιλογής να μην συμμετέχουν συνδικαλιστές και αιρετοί
    Κυρία Υπουργέ,
    Οι Διευθυντές Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του Συριζα, σας υποσκάπτουν λενε πολλοί..
    Να ξηλωθούν σήμερα και να αντικατασταθούν αμέσως, ώσπου να επιλεγούν άλλοι, από τους νόμιμους αναπληρωτές τους. Παράδειγμα. Έχουν ήδη μήνες από την έναρξη του σχολικού έτους και το 3ο Λύκειο Ηλιούπολης ανήκει στην κατηγορία των «άτυχων» σχολικών μονάδων χωρίς καθηγητές, γιατί η Α Δ/νση Αθήνας του Συριζα δεν στέλνει σκόπιμα, όπως έκανε πέρυσι με το 22 Λύκειο, καθώς:
    – Ένα Τμήμα κατεύθυνσης της Γ ́ τάξης, δύο τμήματα της Β ́ τάξης και τρία τμήματα της Α ́ τάξης δεν διδάσκονται Χημεία (19 ώρες).
    – Τμήματα της Β ́και Α ́τάξης δεν διδάσκονται Κοινωνιολογία (12 ώρες).
    – Ένα τμήμα της Α ́τάξης δεν διδάσκεται εικαστικά (2 ώρες).
    Επίσης, μόλις χτες (14.11.2019) τοποθετήθηκε μαθηματικός για την κάλυψη 7 ωρών. Τα ανωτέρω διδακτικά κενά, όπως γνωρίζετε πολύ καλά τόσο εσείς όσο και όλες οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, έχουν ήδη προκαλέσει σοβαρές δυσλειτουργίες στην καθημερινότητα του σχολείου: στη διοίκηση, στο σύλλογο καθηγητών και στη μαθητική κοινότητα που προσπαθούν να διαχειριστούν τα λειψά ωρολόγια προγράμματα, την αγωνία ότι δεν θα βγει η ύλη που έχει αυξηθεί, την ανησυχία που γίνεται σιγουριά ότι «η τοποθέτηση θα αργήσει». Είναι ένας καθημερινός αγώνας να συμβιβαστούμε όλοι με την πιο ανισόρροπη και ντροπιαστική κατάσταση: να έχουμε δημόσια σχολεία χωρίς καθηγητές.
    Επειδή οι στρεβλώσεις αυτού του συστήματος έχουν προκαλέσει σοβαρές και μέχρι στιγμής μη αναστρέψιμες ανισότητες μεταξύ των μαθητών/τριών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία αυτής της χώρας, αυτό το απαράδεκτο φαινόμενο είναι κρίσιμο να διορθωθεί άμεσα. Η πλήρωση των κενών θέσεων είναι το πρώτο αναγκαίο βήμα για
    την Ισότιμη πρόσβαση στη γνώση, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα. Έχουν να γίνουν πολλά ακόμη μέχρι να φτάσουμε στην αριστεία. Ας ξεκινήσουμε όμως από τα προφανή. Γιατί μέχρι τώρα, η υπεράσπιση της Δημόσιας Παιδείας και της Ισότητας των ευκαιριών, καθώς και η αναγνώριση στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών είναι μόνο λεκτικά, επικοινωνιακά πυροτεχνήματα.
    Θέλουν
    – την πλήρωση των κενών θέσεων καθηγητών στο 3ο Λύκειο Ηλιούπολης καθώς εκ του νόμου είναι από τις βασικές σας υποχρεώσεις.
    – την σοβαρή τοποθέτηση του Υπουργείου σχετικά με την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών, καθώς είναι ο αυτουργός του προβλήματος. Δεν είναι ηθικό να μετακυλύεται η ευθύνη αυτή στη σχολική κοινότητα.
    – την εκ νέου αξιολόγηση της εξεταστέας ύλης των προαγωγικών και κυρίως των πανελληνίων εξετάσεων υπό το πρίσμα αυτών των δεδομένων. Δεν φταίνε οι καθηγητές και οι μαθητές που δεν θα μπορέσουν εκ των πραγμάτων να την καλύψουν.
    – τον σοβαρό και έγκαιρο προγραμματισμό ήδη από τώρα της κάλυψης των θέσεων εκπαιδευτικών για την επόμενη σχολική χρονιά.
    Τις βάσεις για τη “θεμελίωση” του Νέου Λυκείου βάζει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως με διατάξεις που θα φέρει στο νέο Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση αμέσως μετά το Πάσχα.
    Το νέο “τοπίο” της Α’ Λυκείου θα συνοδευτεί και με την επιμόρφωση “μαμούθ” που ετοιμάζει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής καθώς και με την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, αρχικά, και στη συνέχεια αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
    Το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ θα το “εγκαινιάσουν” οι μαθητές που του χρόνου θα φοιτήσουν στην Α Λυκείου.
    Ειδικότερα το νέο Λύκειο που σχεδιάζει η υπουργός Παιδείας θα έχει την εξής μορφή:
    1. Καθιερώνεται το Εθνικό Απολυτήριο-Σύνδεση των πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας με την απόκτηση του Απολυτηρίου Λυκείου.
    2. Η επιτυχής ολοκλήρωση του Λυκείου θα οδηγεί στην απόκτηση Εθνικού Απολυτηρίου.
    3. Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου , θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη.
    4. Θεσμοθετούνται γραπτές προαγωγικές εξετάσεις από τάξη σε τάξη για όλες τις τάξεις του Λυκείου.
    5. Η επιλογή των θεμάτων θα γίνεται από Τράπεζα Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας
    6. Θεσμοθετείται ελάχιστη βάση εισαγωγής στα τριτοβάθμια ιδρύματα.Την βάση ανά τμήμα ενδεχομένως να την καθορίζουν τα Πανεπιστήμια.
    7. Ο αριθμός εισακτέων- σε χρονικό ορίζιοντα τουλάχιστον τριετίας, θα καθορίζεται από τα τμήματα των Πανεπιστημίων.
    8. Η πιστοποιημένη γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας σθα συνδέεται με την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου. Εξυπακούεται ότι η απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας εντός του σχολείου
    9. Επαναφορά των Λατινικών ως μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο
    10. Ενοποίηση της 2ης και 3ης Ομάδας Προσανατολισμού. Κι αυτό διότι το “σπάσιμο” της 2ης Ομάδας Προσανατολισμού σε δύο ομάδες που έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση δημιούργησε πολλά ολιγομελή τμήματα. Σε σύνολο 10.000 τμημάτων στη Γ Λυκείου τα 2.500 είναι ολιγομελή, ποσοστό 25%.
    11. Κατάργηση των 7ωρων που θεσμοθέτησε ο πρώην υπουργός Κ. Γαβρόγλου.
    12. Αλλάζει το ισχύον καθεστώς των απουσιών των μαθητών από το επόμενο σχολικό έτος.

    . Κενά δασκάλων καθηγητών.. Το Υπουργείο Παιδείας έχει 1.500 άτομα περίπου χίλιους δασκάλους και καθηγητές, που έχουν πάθει υπνηλία από το καθισιό. …
    Δεν βρίσουν χώρο να παρκάρουν, οι λιμουζίνες τους! Να πάνε τις μισές μέρες στα πλησίον σχολεία και οι διοικητικοί στις γραμματείες των σχολείων, αμέσως. Το ίδιο στις Περιφέρειες κλπ

    Για κάθε τέσσερεις συνδικαλιστές και αιρετούς με – 5 ώρες τη βδομάδα μειωμένο ωράριο, θέλουμε άλλον αναπληρωτή, να ξεκουράσει τον κηφήνα… Μάλιστα παράτυπα ο ίδιος κηφήνας είναι συνδικαλιστής και αιρετός, οπότε δεν διδάσκει καθόλου και χρειαζόμαστε άλλον αναπληρωτή, για να ξεκουράζει τον κηφήνα
    Ο δάσκαλος που λείπει στα σχολεία και οι κηφήνες….
    Δάσκαλε, πού δίδασκες? Πουθενά! Ήμουν συνδικαλιστής!
    Πολλοί δάσκαλοι και καθηγητές λείπουν από τα σχολεία, ενώ πολλοί, σκανδαλωδώς, περισσεύουν στη κεντρική υπηρεσία στο Μαρούσι στο Υπ. Παιδείας και οι συνδικαλιστές στα σχολεία, δεν διδάσκουν σκανδαλωδώς.
    Δεν μπορεί ο φορολογούμενος πολίτης, σε περίοδο κρίσης, να πληρώνει τους κηφήνες συνδικαλιστές, που δεν παράγουν τίποτα. Κάθε συνδικαλιστής, έχει μείον πέντε ώρες, τη βδομάδα διδακτικό ωράριο.
    Για κάθε τέσσερεις συνδικαλιστές και αιρετούς με – 5 ώρες τη βδομάδα μειωμένο ωράριο, θέλουμε άλλον αναπληρωτή, να ξεκουράσει τον κηφήνα…
    Μάλιστα παράτυπα ο ίδιος κηφήνας είναι συνδικαλιστής και αιρετός, οπότε δεν διδάσκει καθόλου και χρειαζόμαστε άλλον αναπληρωτή, για να ξεκουράζει τον κηφήνα…

    Το Υπουργείο Παιδείας έχει 1.500 άτομα περίπου χίλιους δασκάλους και άλλους χίλιους καθηγητές που έχουν πάθει υπνηλία από το καθισιό. …
    Προτάσεις
    5. Να αποσπαστούν και να μεταταχτούν αμέσως σε νησιά ακριτικές περιοχές, όλοι οι δάσκαλοι του Υπ. Παιδείας, για επείγουσες υπηρεσιακές ανάγκες, για τα παιδιά των μεταναστών..
    6. Τέρμα το αραλίκι Όλοι στα σχολεία. Το παραμύθι «είναι δικός μας», τελείωσε. …Οι ίδιοι, έχουν αλλάξει σκοπίμως, δέκα κόμματα, για να είναι πάντα στα γραφεία. Οι ίδιοι κατηγορούν τους άλλους πάντα ότι δεν είναι του κυβερνητικού κόμματος, ενώ οι ίδιοι αποσιωπούν, ότι πριν λίγο «ήταν με την προηγούμενη κυβέρνηση».
    7. Περιφέρουν το ίδιο χαρτί είκοσι άτομα και απάντηση δεν δίνουν και όταν δώσουν, δεν είναι αρμόδιοι. Κοροϊδεύουν τον κόσμο.
    8. Δεν μπορεί ο φορολογούμενος πολίτης να πληρώνει τους κηφήνες των κομμάτων . …
    9. Να γίνει το 22 Λύκειο πειραματικό ή Πρότυπο για παιδιά μεταναστών και προσφύγων
    10. ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ
    11. Η σπατάλη δημοσίου χρήματος είναι αδίκημα, …. έλεος
    Με τιμή
    Αθήνα 22.04. 2020
    Δρ Κουτσούκος Αν.
    Συνδικαλιστής