- Η παράγραφος 6 του άρθρου 19 του ν. 4485/2017 (Α΄114) αντικαθίσταται ως εξής: «Η ψηφοφορία είναι άμεση και μυστική. Η εκλογική διαδικασία διεξάγεται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας σε εργάσιμη ημέρα, έτσι ώστε να είναι δυνατή η διεξαγωγή επαναληπτικής ψηφοφορίας την ακριβώς επομένη εργάσιμη ημέρα.».
- Η παράγραφος 7 του άρθρου 19 του ν. 4485/2017 (Α΄ 114) αντικαθίσταται ως εξής: «Κοσμήτορας εκλέγεται ο υποψήφιος, ο οποίος συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία των έγκυρων ψήφων, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 2. Αν κανείς από τους υποψήφιους Κοσμήτορες δεν συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία των έγκυρων ψήφων ή σε περίπτωση ισοψηφίας, η εκλογή επαναλαμβάνεται κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση νέας άγονης εκλογικής διαδικασίας, αυτή επαναλαμβάνεται μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα, οπότε εκλέγεται ο υποψήφιος, ο οποίος συγκεντρώνει τη σχετική πλειοψηφία των έγκυρων ψήφων. Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων της πρώτης ομάδας εκλεκτόρων.».
Άρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
21 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Θεωρούμε επιβεβλημένη τη συμμετοχή των μελών ΕΔΙΠ των Πανεπιστημίων, στα εκλεκτορικά σώματα εκλογής των Κοσμητόρων των ΑΕΙ.
Ο αποκλεισμός των μελών ΕΔΙΠ είναι ασύμβατος με το δημοκρατικό χαρακτήρα των Πανεπιστημίων.
Αριστοτέλης Γκιόλμας. Μέλος του ΔΣ των ΕΔΙΠ του ΕΚΠΑ
Τα μέλη ΕΔιΠ και ΕΕΠ αποτελούμε οργανικό κομμάτι της ακαδημαϊκής κοινότητας και αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ζητούμε να αντικατασταθεί η παρ.7 του άρθρου 19 του ν.4485/2017 ως εξής:
«2. Το σώμα εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα απαρτίζεται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. της οικείας Σχολής.»
και το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 91 να διορθωθεί ως εξής:
«Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ».
Επιπλέον, επειδή δεν είναι ούτε λογικό, ούτε νόμιμο να αλλάζει η σύνθεση εκλεκτόρων στην ίδια εκλογική διαδικασία, πρέπει ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ όσον αφορά στις επαναληπτικές εκλογές, είτε λόγω ισοψηφίας, είτε ελλείψει απόλυτης πλειοψηφίας, είτε λόγω άγονης εκλογικής διαδικασίας (είτε λόγω απόσυρσης της έτερης υποψηφιότητας)
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατηρούνται δύο ομάδες εκλεκτόρων σε αυτή την εκλογική διαδικασία. Ζητούμε να αντικατασταθεί η παρ.2 του άρθρου 19 του ν.4485/2017 ως εξής:
«2. Το σώμα εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα απαρτίζεται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. της οικείας Σχολής.»
Επίσης, αποτελεί παραλογισμό και παρανομία να αλλάζει η σύνθεση του εκλεκτορικού σώματος στην ίδια εκλογική διαδικασία, οπότε το τελευταίο εδάφιο του άρθρου πρέπει να αντικατασταθεί από το εξής:
«Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων του εκλογικού σώματος.»
Αναλυτικά η απόφαση του ΔΣ του Συλλόγου επί του Νομοσχεδίου: http://edip.uth.gr/wp-content/uploads/2020/04/6532020-04-27-%CE%94%CE%A3-%CE%95%CE%94%CE%99%CE%A0-%CE%9D%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7.pdf
Το ΔΣ του Συλλόγου ΕΔΙΠ Παν/μίου Θεσσαλίας
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Σ.Ε.ΔΙ.Π-Α.Π.Θ)
Τα μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ αποτελούν οργανικό κομμάτι της ακαδημαϊκής κοινότητας και αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Όπως έχει διατυπωθεί και από την ΠΟΣΕΕΔΙΠ-ΑΕΙ, ζητούμε να αντικατασταθεί η παρ.2 του άρθρου 19 του ν.4485/2017 ως εξής:
«2. Το σώμα εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα απαρτίζεται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. της οικείας Σχολής.»
και το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 91 να διορθωθεί ως εξής:
«Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ».
Επιπλέον, επειδή δεν είναι ούτε λογικό, ούτε νόμιμο να αλλάζει η σύνθεση εκλεκτόρων στην ίδια εκλογική διαδικασία, πρέπει ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ όσον αφορά στις επαναληπτικές εκλογές, είτε λόγω ισοψηφίας, είτε ελλείψει απόλυτης πλειοψηφίας, είτε λόγω άγονης εκλογικής διαδικασίας (είτε λόγω απόσυρσης της έτερης υποψηφιότητας).
Τα μέλη ΕΔιΠ και ΕΕΠ αποτελούμε οργανικό κομμάτι της ακαδημαϊκής κοινότητας και αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ζητούμε να αντικατασταθεί η παρ.2 του άρθρου 19 του ν.4485/2017 ως εξής:
«2. Το σώμα εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα απαρτίζεται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. της οικείας Σχολής.»
και το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 91 να διορθωθεί ως εξής:
«Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ».
Επιπλέον, επειδή δεν είναι ούτε λογικό, ούτε νόμιμο να αλλάζει η σύνθεση εκλεκτόρων στην ίδια εκλογική διαδικασία, πρέπει ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ όσον αφορά στις επαναληπτικές εκλογές, είτε λόγω ισοψηφίας, είτε ελλείψει απόλυτης πλειοψηφίας, είτε λόγω άγονης εκλογικής διαδικασίας (είτε λόγω απόσυρσης της έτερης υποψηφιότητας).
Σε σχέση με την εκλογή Κοσμήτορα,ζητάμε να αντικατασταθεί η παρ.2 του άρθρου 19 του ν.4485/2017 ως εξής:
«2. Το σώμα εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα απαρτίζεται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. της οικείας Σχολής.»
και το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 91 να διορθωθεί ως εξής: «Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ».
Επιπλέον θα θέλαμε να γίνει πιο σαφής η διατύπωση για τη σύνθεση του εκλεκτορικού σώματος, που βεβαίως δεν πρέπει να αλλάζει, στην περίπτωση των επαναληπτικών εκλογών είτε λόγω ισοψηφίας, είτε ελλείψει απόλυτης πλειοψηφίας, είτε λόγω άγονης εκλογικής διαδικασίας, είτε λόγω απόσυρσης της έτερης υποψηφιότητας.
Τα μέλη του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Ε.ΔΙ.Π. – ΑΕΙ,
Ελένη Λουτράρη
Λάμπρος Αραχωβίτης
Αριστοτέλης Γκιόλμας
Σταμάτης Πουλακιδάκος
Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Ανδρέας Μορές
Νίκος Μύρτου
Τα μέλη ΕΕΠ, ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ αποτελούμε οργανικό και αναπόσπαστο τμήμα της ακαδημαϊκής κοινότητας, που με τη συνεχή παρουσία και την καθημερινή και απρόσκοπτη εργασία μας στηρίζουμε το διδακτικό, επιστημονικό και ερευνητικό έργο του Πανεπιστημίου μας. Μαζί και σε απόλυτη συνεργασία με τα μέλη ΔΕΠ, καθώς και τις άλλες κατηγορίες εργαζομένων (Διοικητικό Προσωπικό) υλοποιούμε την επιτυχή λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης διαχρονικά, αλλά και κατά την πρόσφατη οικονομική και την τρέχουσα υγειονομική κρίση της χώρας μας, ξεπερνώντας συχνά τις συμβατικές υποχρεώσεις μας. Κάθε κατηγορία πανεπιστημιακού προσωπικού (ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, Διοικητικοί υπάλληλοι) έχει τον ιδιαίτερο ρόλο της και την ξεχωριστή συμβολή της και συνεπώς είναι άκρως απαραίτητη για την εύρυθμη, ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία του πανεπιστημίου μας. Ο αποκλεισμός αυτών των συνιστωσών διδακτικού προσωπικού (ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ), καθώς και του Διοικητικού Προσωπικού των ΑΕΙ από τις εκλογικές διαδικασίες αφενός αντιβαίνει στην έννοια της δημοκρατικής λειτουργίας των ΑΕΙ, αφετέρου υποτιμά την οφειλόμενη συμμετοχή τους στις διαδικασίες των Οργάνων Διοίκησης και δεν συνάδει με την ευρωπαϊκή πρακτική και τακτική που θέλει όλα τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας να συμμετέχουν στην εκλογή των αρχών διοίκησης. Άλλωστε, από το 1982 (ν.1268/82) μέχρι σήμερα, ουδέποτε είχαμε αποκλειστεί από την ανάδειξη των Οργάνων Διοίκησης των Ιδρυμάτων, πλην μίας μερικής εξαίρεσης το 2011 (ν.4009/2011).
Κατανοώντας την πολυπλοκότητα της υφιστάμενης κατάστασης στο σύνολο των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων, καθώς και στο πλαίσιο της ενίσχυσης του αυτοδιοίκητου των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων (όπως αυτό ορθά υποστηρίζεται στην πλειονότητα των άρθρων), ζητούμε να συμμετέχουμε σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες των Ιδρυμάτων μας καθολικά και ισότιμα ως δημόσιοι λειτουργοί και στελέχη, σύμφωνα με το Σύνταγμα.
Σύμφωνα με τα παραπάνω ζητούμε:
Να διορθωθεί το τελευταίο εδάφιο των άρθρων 91 και 92 ως εξής:
«Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων του Σώματος των Εκλεκτόρων».
Να προστεθεί στο άρθρο 91 η ακόλουθη παράγραφος:
Το σώμα των εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα, Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος, απαρτίζεται από το σύνολο των καθηγητών πρώτης βαθμίδας, των αναπληρωτών καθηγητών, των επίκουρων καθηγητών, μόνιμων και επί θητεία, των υπηρετούντων λεκτόρων του Α.Ε.Ι, των μελών Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. Ε.Τ.Ε.Π. της αντίστοιχης Σχολής του κάθε Ιδρύματος.
Τα μέλη ΕΔιΠ και ΕΕΠ αποτελούμε οργανικό κομμάτι της ακαδημαϊκής κοινότητας και αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ζητούμε να αντικατασταθεί η παρ.2 του άρθρου 19 του ν.4485/2017 ως εξής:
«2. Το σώμα εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα απαρτίζεται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. της οικείας Σχολής.»
και το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 91 να διορθωθεί ως εξής:
«Εάν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος, αυτός εκλέγεται αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ».
Επιπλέον, επειδή δεν είναι ούτε λογικό, ούτε νόμιμο να αλλάζει η σύνθεση εκλεκτόρων στην ίδια εκλογική διαδικασία, πρέπει ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ όσον αφορά στις επαναληπτικές εκλογές, είτε λόγω ισοψηφίας, είτε ελλείψει απόλυτης πλειοψηφίας, είτε λόγω άγονης εκλογικής διαδικασίας (είτε λόγω απόσυρσης της έτερης υποψηφιότητας).
Όπως και στις Πρυτανικές εκλογές, καταργείται η κάλπη και εισάγεται η ηλεκτρονική ψηφοφορία και τα ίδια δεδομένα ισχύουν και εδώ: η διαδικασία καθιστά ευάλωτα τα αποτελέσματα σε αλλοίωση από εξωτερικούς παράγοντες, ενώ η μυστικότητα της ψήφου είναι αμφίβολη· η παραμικρή τεχνική δυσκολία μπορεί να προκαλέσει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα, ενώ η ταυτοποίηση και ασφάλεια των ψηφοφόρων δεν εξασφαλίζεται. Οποιαδήποτε ψηφιοποίηση της διαδικασίας πρέπει να διατηρεί τα χαρακτηριστικά της ψηφοφορίας με κάλπη, με την αυτοπρόσωπη παρουσία του κάθε εκλέκτορα, χωρίς διαδικτυακές εφαρμογές και χρήση λογαριασμών ή άλλων προσωπικών διαδικτυακών στοιχειων.
Επιβάλλεται η διατήρηση της ψηφοφορίας με κάλπη, ή τουλάχιστον με αυτοπρόσωπη παρουσία και χρήση απλού συστήματος, αποσυνδεδεμένου από το διαδίκτυο, δημιουργίας και ευθύνης του κράτους, με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της διαδικασίας να παραμένουν ίδια.
Στην εκλογή του προέδρου/αντιπροέδρου τμήματος και Κοσμήτορα θα πρέπει να συμμετέχουν και εκπρόσωποι φοιτητών. Στο νομοσχέδιο πρέπει να προστεθεί παράγραφος που να περιγραφεί τη δομή και λειτουργία Γραφείου εσωτερικού ελέγχου, εποπτείας και αξιολογησης των μελών ΔΕΠ. Ή θητεία του Διευθυντή του γραφείου αυτού θα είναι 4ετης και θα προκύπτει με ξεχωριστή ψηφοφορία στην οποία θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι των φοιτητών. Η αξιολόγηση θα γίνεται στην εξεταστέα/διδακτεα υλη και στον τρόπο διδασκαλίας, ενώ θα εξετάζονται και καταγγελίες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών για διακρίσεις. Το γραφείο θα μπορεί να προβαίνει σε συστασεις και διοικητικές κυρωσεις, ενώ σε σοβαρές πειθαρχικές ευθύνες θα γίνεται παραπομπή στο πρυτανικό συμβούλιο ή και σε αρμόδια Επιτροπή στο Υπουργείο Παιδείας.
Ο Σύλλογος Ε.ΔΙ.Π. Πανεπιστημίου Κρήτης ζητά να αντικατασταθεί η παρ.2 του άρθρου 19 του ν.4485/2017 ως εξής:
«2. Το σώμα εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα απαρτίζεται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. της οικείας Σχολής.»
Εκ μέρους του ΔΣ του Συλλόγου Ε.ΔΙ.Π. Πανεπιστημίου Κρήτης,
Αριάδνη Γκαζή
ΕΔΙΠ Τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας
Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Επειδή για τους Πρυτάνεις προβλέπεται εκ νέου έναρξη της αρίθμησης των θητειών τους μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, ορθό θα ήταν να μην υπάρχουν ερμηνευτικά προβλήματα για την ανανέωση θητείας των Κοσμητόρων. Αρα θα έπρεπε ρητά να αναφέρεται τι ισχύει για τις θητείες των Κοσμητόρων.
Ζητούμε να προστεθεί η παράγραφος:
Το σώμα των εκλεκτόρων για την εκλογή Κοσμήτορα, απαρτίζεται από το σύνολο των καθηγητών πρώτης βαθμίδας, των αναπληρωτών καθηγητών, των επίκουρων καθηγητών, μόνιμων και επί θητεία, των υπηρετούντων λεκτόρων του Α.Ε.Ι, των μελών Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. Ε.Τ.Ε.Π. της αντίστοιχης Σχολής του κάθε Ιδρύματος.
Με ποιον τύπο θα υπολογιστεί το αποτέλεσμα των εκλογών Κοσμήτορα Σχολής και Προέδρου/Αναπληρωτή Προέδρου ακαδημαϊκού Τμήματος;
Με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο καταργείται η περ. β΄(και γ΄)της παρ. 3 του άρθρου 15 του Ν. 4485/2017, η οποία δεν χρειάζεται για τις Πρυτανικές εκλογές -εφόσον δεν υπάρχουν πια δύο ομάδες εκλεκτόρων-, συνεχίζει όμως να χρειάζεται για την ανάδειξη Κοσμήτορα Σχολής και Προέδρου/Αναπλ. Προέδρου ακαδ. Τμήματος [εφόσον, βέβαια, παραμείνουν δύο οι ομάδες εκλεκτόρων για αυτά τα Όργανα (βλ. παρ. 2 του άρθρου 19 και παρ. 3 του άρθρου 23 του Ν. 4485/2017)].
Σε αυτό το άρθρο, διατυπώνεται λίγο πιο περίτεχνα το παράδοξο του άρθρου 62 για τη σύσταση του σώματος εκλεκτόρων. Παρακαλώ ανατρέξετε στα σχόλια του εν λόγω άρθρου και για το άρθρο 91, αν προτίθεστε να αξιοποιήσετε πράγματι το θεσμό της διαβούλευσης. Όπως αντιλαμβάνεστε, η αποσιώπηση όλων των υπόλοιπων επαγγελματικών κατηγοριών προσωπικού στα ΑΕΙ, η οποία επιχειρείται με την προτεινόμενη διαδικασία εκλογής των οργάνων διοίκησης, αναπόφευκτα γίνεται αντιληπτή ως κίνηση υποτίμησης της ικανότητας κρίσης που διαθέτει το συγκεκριμένο προσωπικό. Όταν αυτή τίθεται δε με τον περίτεχνο τρόπο του παρόντος άρθρου, υποτιμά πρόσθετα και την ικανότητα αντίληψης των ίδιων ανθρώπων.
Οι ΕΔΙΠ και οι ΕΤΕΠ δεν πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία εκλογής κοσμήτορα. Δεν είναι δυνατόν να μη συμμετέχουν στην εκλογή πρύτανη αλλά να παραμένει η συναλλαγή σε χαμηλότερο επίπεδο. Στο τμήμα που υπηρετώ είμαστε 21 μέλη ΔΕΠ και 12 ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ. Στην ουσία ρυθμίζουν τις εκλογές.
ΑΡΘΡΟ 91
Ο κοσμήτορας βάσει του τρέχοντος νόμου έχει 3ετή θητεία και δικαίωμα για δύο θητέίεσ, δηλ. 6 χρόνια συνολικά, ενώ ο πρύτανης και οι αντιπρυτάνεις έχουν μονο μια θητεία 4 ετών. Ο πρόεδρος έχει δικαίωμα για 2 θητείες 2 ετών η κάθε μία. Γιατί λοιπόν ο κοσμήτορας μιας μονοτμηματικής Σχολής (που λειτουργεί και ως Πρόεδρος) έχει δικαίωμα να διοικεί το Τμήμα 6 χρόνια , κάτι δεν είναι σωστό γιατί η άσκηση των σχετικών καθηκόντων για 6 έτη εγκυμονεί πολλους κινδύνους δημιουργίας προσωποποιημένων σχέσεων, ανταμοιβών και εξαρτήσεων στα μέλη ΔΕΠ του τμήματος…………
Ο κοσμήτορας βάσει του τρέχοντος νόμου έχει 3ετή θητεία και δικαίωμα για δύο θητέίεσ, δηλ. 6 χρόνια συνολικά, ενώ ο πρύτανης και οι αντιπρυτάνεις έχουν μονο μια θητεία 4 ετών. Ο πρόεδρος έχει δικαίωμα για 2 θητείες 2 ετών η κάθε μία. Γιατί λοιπόν ο κοσμήτορας μιας μονοτμηματικής Σχολής (που λειτουργεί και ως Πρόεδρος) έχει δικαίωμα να διοικεί το Τμήμα 6 χρόνια , κάτι δεν είναι σωστό γιατί η άσκηση των σχετικών καθηκόντων για 6 έτη εγκυμονεί πολλους κινδύνους δημιουργίας προσωποποιημένων σχέσεων, ανταμοιβών και εξαρτήσεων στα μέλη ΔΕΠ του τμήματος…………
Για την εκλογή του κοσμήτορα θα επιτρεπονται δύο θητείες;;;
Πόσο διαρκεί η θητεία, 3 χρόνια ισχύει με τον υπάρχοντα Νόμο, εφόσον δύναται η δυνατότητα για δύο συνεχόμενες θητείες , ένας κοσμήτορας μπορεί να πραγματοποιήσει συνολικά μια θητεία 6 χρόνων!!!!!
Αυτό δεν έχει καμμία λογική αν δει κανεις ότι για πρύτανης και αντιπρύτανης έχει κα΄ποιος δυνατότητα μιας θητείας 4 χρόνων. Για Πρόεδρος τμήματος έχει 2 θητείες από 2 χρόνια την κάθε μία. Σε μονοτμηματικές σχολές ο κοσμήτορας εκτελεί καθήκοντα και προέδρου τμήματος και «μπορεί να στρογγυλοκαθήσει 6 χρόνια». Αυτό δεν είναι καθόλου καλό καθότι δημιουργεί καταστάσεις ελέγχου….. στην μονοτμηματική Σχολή για 6 χρόνια!!!!
Λογικά ηθητεία του κοσμήτορα θα πρέπει να είναι όπως ήταν παλιότερα για μια θητεία διάρκειας 4 χρόνων.
Δεν βρίσκω την λογική που υπάρχει στον προηγούμενο Νόμο και δεν φαίνεται να προβαίνετε σε καμιά αλλαγή αυτής της τρομερής αδικίας.
Διαβάζω στο άρθρο το εξής: «…αν συγκεντρώσει τουλάχιστον το ένα τρίτο (1/3) των έγκυρων ψήφων της πρώτης ομάδας εκλεκτόρων.» Yπάρχει και άλλη ομάδα εκλεκτόρων (πλην μελών ΔΕΠ); Αν ψηφίζουν και μέλη ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ σε εκλογή κοσμήτορα γιατί να μη ψηφίζουν σε εκλογή πρύτανη; Mήπως πρόκειται περί παραδρομής;
Αναφέρει το άρθρο «…της πρώτης ομάδας εκλεκτόρων». Τι σημαίνει αυτό; Οτι ψηφίζουν για εκλογή κοσμήτορα και άλλοι (δεύτερη ομάδα) πλην μελών ΔΕΠ; Τότε γιατί να μη ψηφίζουν και για πρύτανη; Mήπως πρόκειται για παραδρομή;