Άρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας

 

Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:

αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,

ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941),  καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»

  • 6 Μαΐου 2020, 07:18 | Σχολική Νοσηλεύτρια

    Το πρόβλημα με τα δυσπρόσιτα σχολεία θα το λύσουν οι μαζικοί διορισμοί. Επίσης, το επίδομα δυσπρόσιτου για τους αναπληρωτές είναι καλή ιδέα. Η διπλή μοριοδότηση είναι άδικη. Η πλασματική προϋπηρεσία δεν μπορεί να είναι κριτήριο για διορισμό. Ο διαχωρισμός των πινάκων θα ήταν πισωγύρισμα.

    Η μεταφορά προϋπηρεσίας θα ήταν καλό να εξακολουθήσει να υπάρχει. Υπάρχουν ειδικότητες, όπως οι νοσηλευτές (ΠΕ25, ΠΕ87.02), οι φυσικοθεραπευτές (ΠΕ28, ΠΕ87.08) και οι κοινωνικοί λειτουργοί (ΠΕ30, ΠΕ87.06), που μπορούν να δουλέψουν και ως ΕΕΠ και ως εκπαιδευτικοί με τα ίδια τυπικά προσόντα (πτυχίο και παιδαγωγική επάρκεια). Το αντικείμενο δεν είναι το ίδιο, αλλά η προϋπηρεσία στον ένα κλάδο σε κάνει καλύτερο και στον άλλο.

  • 6 Μαΐου 2020, 06:20 | Κωνσταντίνα Γαβριηλίδου

    – Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων (ΠΕ61, ΠΕ71), για ακόμα μία φορά δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Η φράση «ανά κλάδο» σχετικά με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας, δεν προβλέπει τη μη μεταφορά της προϋπηρεσίας από την πρωτοβάθμια Γενική στην Ειδική εκπαίδευση. Απαιτείται αναδιατύπωση.

    – Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών απαξιώνεται με την προσμέτρηση μόνο 120 μηνών.
    Η προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται ολόκληρη.

    – Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 6 Μαΐου 2020, 04:45 | Στρατής

    Εάν ισχύσει η διπλή μοριοδότηση θα πρέπει να ισχύσει και για όλους όσους πήγαν σε αυτά τα μέρη όλα αυτά τα χρόνια. Κατά την άποψη μου πρέπει να ισχύει μόνο για τους πίνακες αναπληρωτών και όχι για τους διορισμούς .

  • 6 Μαΐου 2020, 03:04 | Ανέστης

    Η προσθήκη ανά κλάδο έρχεται σε αντίθεση με τον ενιαίο χαρακτήρα της δημόσιας εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας που προβλέπει η απόφαση του 1277/2018 του Συμβουλίου της Επικρατείας. Για αυτό πρέπει να αφαιρεθεί και να συνεχίσει να μεταφέρεται από κλάδο σε κλάδο και από τη γενική αγωγή στην ειδική και αντίστροφα.
    Επίσης,για τους μόνιμους διορισμούς πρέπει να υπολογίζεται μόνο η πραγματική προϋπηρεσία.

  • 6 Μαΐου 2020, 02:38 | Χαρά

    Όσον αφορά την προσθήκη της φράσης «ανά κλάδο» καλό θα ήταν να υπάρξει κατάργηση και για τη μεταφορά προϋπηρεσίας από την γενική στην ειδική εκπαίδευση, καθώς οι ΠΕ 61/ 71 αδικούνται για άλλη μια φορά. Ως κλάδος εργαζόμαστε αποκλειστικά στην ειδική εκπαίδευση έχοντας βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και ζητάμε καθαρούς πίνακες με κριτήριο το βασικό πτυχίο!

  • 6 Μαΐου 2020, 01:49 | Άκης

    Έστω ένας Φυσικός με πτυχίο και Μαθηματικού προσλαμβάνεται σαν ΠΕ04.01 και στα σχολεία που διδάσκει του ανατίθενται 4 ώρες Φυσική, 2 Χημεία, 2 Βιολογία, 1 Project, και 14 ώρες Μαθηματικά, με το νέο νομοσχέδιο στο οποίο δεν επιτρέπεται η μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο θα περαστεί η προϋπηρεσία του μόνο στον ΠΕ04.01 και όχι στον ΠΕ03 ενώ οι ώρες που δίδαξε Μαθηματικά είναι το 60,87% και Φυσική μόλις 17,38% του συνόλου, αυτό είναι παράλογο και ίσως και παράνομο και αποτελεί σίγουρα στρέβλωση του νόμου του δικαίου.
    Παρακαλώ να αναδιατυπώσετε το άρθρο 42 ώστε να μεταφέρεται η προϋπηρεσία σε συναφείς κλάδους που είναι άλλωστε το λογικό και το δίκαιο. Ευχαριστώ που με ακούσατε.

  • 6 Μαΐου 2020, 01:43 | Φανη

    Δίκαιη και επιβεβλημενη η αναδρομική ισχυ του μέτρου.

  • 6 Μαΐου 2020, 01:34 | Φωτεινη

    Η αναδρομικοτητα του μέτρου είναι απαραίτητη για την απόδοση δικαιοσύνης σε συναδέλφους που υπηρέτησαν κ στήριξαν τα απομακρυσμένα κ δυσπροσιτα σχολεια,καθώς και σε οσους υπηρέτησαν σε σχολεία με δύσκολες πληθυσμιακές ομάδες,κατω από απαιτητικές συνθήκες κ με ωράριο 8-3 κάθε μέρα.

  • 6 Μαΐου 2020, 01:24 | Ευαγγελία

    Η προϋπηρεσία του εκπαιδευτικού είναι μία και επιβάλλεται να μετράει από κλάδο σε κλάδο, εφόσον έχει διανυθεί. Η μη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο δεν έχει καμία λογική.
    Η κάλυψη των δυσπρόσιτων μπορεί κάλλιστα να επιτευχθεί με μόνιμους διορισμούς, οι οποίοι πρέπει να γίνουν εδώ και 10 χρόνια.

  • 6 Μαΐου 2020, 00:53 | Αγγελική Κ.

    Η εκπαιδευτική προυπηρεσία πρέπει να μεταφέρεται απο κλάδο σε κλάδο.Διότι αποτελεί προσόν του εκπαιδευτικού και αποδεικνύει την εμπειρία του αφού έχει προσφέρει σε πολλούς εκπαιδετύτικούς κλάδου

  • 6 Μαΐου 2020, 00:46 | Χριστίνα

    Το μέτρο θα πρέπει να ισχύσει μόνο με αναδρομική ισχύ. Είναι άδικο και θα χαθεί κάθε εμπιστοσύνη στους νομοθέτες διαφορετικά.

  • 6 Μαΐου 2020, 00:30 | Ζωή

    Το ζήτημα της μοριοδότησης των δυσπρόσιτων ήταν ανέκαθεν ιδιαίτερο, ειδικά τώρα με την ενδεχόμενη περίπτωση του διπλασιασμού της προϋπηρεσίας. Το πνεύμα της διπλής μοριοδότησης βάσει της τοποθεσίας είναι κατανοητό. Προκύπτει όμως μεγάλη διαφορά μεταξύ των περιοχών που θεωρούνται δυσπρόσιτα και όλων των υπολοίπων. Δεδομένου ακριβώς αυτού του πνεύματος, η πιο λογική και δίκαιη διαδικασία πιστεύω πως θα ήταν μία διαβάθμιση στη μοριοδότηση ανάλογα με την περιοχή εντός του κάθε νομού, από την δυσπρόσιτη έως την πιο «κεντρική» και εύκολα προσβάσιμη. Διαφορετικά, με έναν διπλασιασμό, το χάσμα που θα δημιουργηθεί, θα είναι μεγάλο, αδικώντας τελικά το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτικών. Μία αναδρομική ισχύ της διπλής μοριοδότησης οφείλει να συνοδεύεται και από μία αναδρομική μοριοδότηση όλων των υπόλοιπων εκπαιδευτικών στη βάση της λογικής που ανέπτυξα.
    Η παραπάνω άποψη σχετίζεται με τον διπλασιασμό της προϋπηρεσίας στον πίνακα των αναπληρωτών και όχι στους διορισμούς. Στους διορισμούς μετριέται μόνο η πραγματική προϋπηρεσία, αυτό είναι το νόμιμο, το αξιοκρατικό, το συνταγματικά και ηθικά σωστό, αυτό ίσχυε ανέκαθεν. Στην αντίθετη περίπτωση, οι αδικίες θα είναι πολύ μεγαλύτερες από την αδικία της μη προσμέτρησης της διπλής μοριοδότησης τόσο μεταξύ όσων επίκειται να διοριστούν όσο και μεταξύ αυτών και των διορισμένων σε προηγούμενα έτη. Ταυτόχρονα προκύπτουν και ζητήματα συνταξιοδοτικά και μισθολογικά.

  • 6 Μαΐου 2020, 00:21 | Χριστίνα

    H διπλή μοριοδότηση θα έχει νόημα μόνο αν έχει αναδρομική ισχύ. Είναι εντελώς άδικο οι αναπληρωτές που υπηρέτησαν τα προηγούμενα χρόνια σε αυτά τα μέρη να μην δικαιωθούν οι κόποι τους. Επίσης εάν δεν έχουν αναδρομική ισχύ, χάνεται κάθε έννοια εμπιστοσύνης των αναπληρωτών στους νομοθέτες. Δεν μπορούν να καταργούν αναδρομικά τους νόμους, στη συνέχεια να τους επαναφέρουν και να τους αλλά ζουν τόσο συχνά. Δεν είναι καθόλου σωστό να παίζουν με τις ζωές των ανθρώπων.

  • 6 Μαΐου 2020, 00:11 | Βαγγέλης Μαυρόπουλος

    Για να υπάρχει δικαιοσύνη προς όλους τους κλάδους οφείλει το υπουργείο να εφαρμόσει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας σε όλους τους κλάδους χωρίς εξαιρέσεις (άλλωστε αυτό διατυπώνεται στο νόμο). Επιτέλους να σταματήσει η μεταφορά προϋπηρεσίας από τη γενική στην ειδική καθώς και από κλάδο σε κλάδο. Διαφορετικά για άλλη μια φορά βάλλονται αποκλειστικά τα δικαιώματα των πε71 και πε61.

  • 6 Μαΐου 2020, 00:07 | Μαρία Αντωνάκη

    όσοι αναπληρωτές πήγαν σε δυσπρόσιτα με διπλά μόρια, πρέπει να μετρήσουν διπλά μόρια. όσοι αναπληρωτές πήγαν σε δυσπρόσιτα ενώ ήξεραν ότι μετράνε μονά τα μόρια πρέπει να μετρήσουν μονά τα μόρια τους. οι πολίτες παίρνουν μια απόφαση με τα ισχύοντα δεδομένα. δεν μπορούν οι πολίτες τη στιγμή που παίρνουν μια απόφαση για τη ζωή τους να τζογάρουν για το τι μπορεί να γίνει σε 2-5 ή 10 χρόνια. ούτε να ζητάμε να αλλάζουν τα δεδομένα αναδρομικά ενώ έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας με άλλους όρους. Ας τελειώνει αυτό το παιχνίδι κάποια στιγμή. επίσης, εξυπακούεται ότι για λόγους ισότητας και μιλώντας για μόνιμους διορισμούς, τα μόρια πρέπει να μετράνε σύμφωνα με την πραγματική προϋπηρεσία σε όλους μας.

  • 6 Μαΐου 2020, 00:05 | ΜΑΡΙΑ Λ

    ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 70 ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΕΥΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ!

  • 6 Μαΐου 2020, 00:03 | Γεωργία

    Θα πρέπει να εξακολουθήσει να ισχύει η μεταφορά προϋπηρεσίας σε άλλο κλάδο.
    Δεν γίνεται να υπάρξουν μόνιμες προσλήψεις με πλασματική προϋπηρεσία. Δώστε οικονομικά κίνητρα στα δυσπρόσιτα και όχι διπλή μοριοδότηση.

  • 6 Μαΐου 2020, 00:01 | Ελένη

    Ναι, αλλά όχι με αναδρομική ισχύ.Σε επόμενες προκηρύξεις και με δήλωση αυστηρά του συγκεκριμένου σχολείου.
    Οι αιτήσεις για τις προκηρύξεις 1ΓΕ και 2ΓΕ έχουν ολοκληρωθεί.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:58 | Χριστίνα

    Τέλος στην προϋπηρεσία πασπαρτού των ΠΕ 70 μια στην ειδική αγωγή μια πίσω και αναδρομικά κιόλας! Να σταματήσει επιτέλους η ισοπέδωση των ΠΕ71 ειδικής αγωγής! Και να ισχύσει αυτό και στους πίνακες των διορισμών που βρήκαν ξαφνικά στις πρώτες θέσεις άτομα χωρίς ΜΕΡΑ στην ειδική αγωγή λόγω φωτογραφικών ρυθμίσεων της προηγούμενης κυβέρνησης!

  • 5 Μαΐου 2020, 23:51 | Μινα

    Επιβάλλεται να γίνει αυτό αλλά να μετρήσουν κ αναδρομικά τα δίπλα μόρια

  • 5 Μαΐου 2020, 23:41 | Κατερίνα

    Διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα σχολεία, αλλά αναδρομικά. Η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης στα δυσπρόσιτα σχολεία είναι ένα σωστό μέτρο, γιατί θα βοηθήσει στη στελέχωση αυτών των εκπαιδευτικών μονάδων.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:39 | Κωνσταντίνος

    Τα δυσπρόσιτα να μην μετράνε διπλά! Δημιουργούνται έτσι συνθήκες εξυπηρέτησης όσων έχουν δικούς τους ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά σε διευθύνσεις εκπαίδευσης ή υπουργεία. Είναι εξάλλου γνωστό τοις πάσι ότι τα κενά ούτε καλύπτονται όλα μαζί από το Υπουργείο ούτε δίνονται όλα μαζί από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης .Άρα με αυτό τον τρόπο δίνεται το κίνητρο να κρατούνται τα πολυπόθητα κενά με τα διπλά μόρια για υμετέρους …Η παροχή στέγης στους εκπαιδευτικούς δυσπρόσιτων περιοχών είναι υπεραρκετή για τη στελέχωση των εκπαιδευτικών μονάδων των περιοχών αυτών και θα αποτρέψει και παραιτήσεις που συχνά είναι αποτέλεσμα αδυναμίας εύρεσης κατοικίας.

    Η προϋπηρεσία γιατί να μην μεταφέρεται από κλάδο σε κλάδο; Δεν κοστίζει τίποτα, συμβάλλει στην ευέλικτη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και επιπλέον η εμπειρία στην τάξη είναι κοινή για όλους τους κλάδους ανεξαρτήτως γνωστικού αντικειμένου!

  • 5 Μαΐου 2020, 23:38 | Κωνσταντίνος

    Τα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μετρήσουν καθώς κάποιοι είχαν πάει σε αυτά τα μέρη και μετά καταργήθηκαν!!! Αλλά πρέπει αναδρομικά, να μετρήσουν για τα προηγούμενα 2 ή 3 χρόνια!!Επίσης η μεταφορά προϋπηρεσίας από τη Γενική στην Ειδική δεν ήταν δίκαιη και θα πρέπει να σταματήσει!!!. Αλλά και το αντίστροφο, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποφασίσει αν θα εργαστεί στη Γενική ή στην Ειδική αγωγή. Η κατάργηση της μεταφοράς θα πρέπει να γίνει και στους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή διότι θα διοριστούν άτομα τα οποία δεν έχουν κάνει ούτε ένα μήνα μάθημα με μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

  • 5 Μαΐου 2020, 23:35 | Μαράκι Κ.

    Η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης στα δυσπρόσιτα σχολεία είναι ένα σωστό μέτρο, γιατί θα βοηθήσει στη στελέχωση αυτών των εκπαιδευτικών μονάδων. Το μέτρο ωστόσο πρέπει να ισχύσει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ και για τα τελευταία σχολικά έτη. Όσοι συμφωνούν στη διαβούλευση με την επαναφορά του διπλασιασμού προκρίνουν την ανάγκη για αναδρομική εφαρμογή. Τα σχόλια και τα επιχειρήματα που καταθέτουν είναι βάσιμα. Σκοπός της διαβούλευσης είναι η κατάθεση προτάσεων και η συμπερίληψή κάποιων από αυτών στο νομοσχέδιο με στόχο τη διόρθωσή του και την δίκαιη εφαρμογή του. Η πρόταση υπάρχει. Είναι δίκαιη και λογική.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:35 | Κατερινα

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά
    με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
    χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη
    μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια
    Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ.

    Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι
    εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί)
    και ΠΕ71 (δάσκαλοι).

    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο
    των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας,
    γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία
    των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία.

    Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους
    κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
    και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε
    στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:34 | Στράτος Καγιογ.

    Τα μόρια όσων υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα είναι υπολογισμένα διπλά στον ΟΠΣΥΔ. Είναι κρίμα να μην τα υπολογίσετε καθόλου στις επόμενες αιτήσεις. ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. Η ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ. ΑΣ ΠΙΣΤΩΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΕΣ. Δεν πρέπει τόσο κόποι να πάνε χαμένοι. Η μη επαναφορά δικαιώνει τον Νόμο Γαβρόγλου που τα εξαφάνισε.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:31 | Ειρήνη Γαλιού

    Τα δυσπρόσιτα πρέπει να μετράνε αλλά αναδρομικά. αλλιώς θα γίνει μια μεγάλη αδικία προς τα άτομα που υπηρέτησαν σε αυτά τα σχολεία τα προηγούμενα χρόνια

  • 5 Μαΐου 2020, 23:31 | Κ.Χ.

    Η τροποποίηση του Ν. 4589/2019 με την προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο”, αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, χρειάζεται αναδιατύπωση, ώστε να αναφέρεται όχι μόνο στους διαφορετικούς κλάδους υποψηφίων με δύο πτυχία αλλά και στους κλάδους γενικής και ειδικής αγωγής. Πιο συγκεκριμένα, απαιτείται η μη μεταφορά προϋπηρεσίας από τη γενική στην ειδική αγωγή, ιδιαίτερα μάλιστα στην περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Και αυτό γιατί οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ61 πρέπει να αντιμετωπιστούν επιτέλους με ενιαίο τρόπο ως αυτούσιοι κλάδοι ειδικής αγωγής, αφού είναι οι μόνοι που υπηρετούν αποκλειστικά σε δομές ΕΑΕ. Η επιλογή του Υπουργείου να αντιμετωπίζει ισότιμα τους κλάδους ΠΕ70ΕΑΕ με τους ΠΕ71 καθώς και τους ΠΕ60ΕΑΕ με τους ΠΕ61, βάζοντάς τους στους ίδιους πίνακες (Δασκάλων Ειδικής Αγωγής και Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής αντίστοιχα), δεν μπορεί να σημαίνει αυτόματα ότι η προϋπηρεσία των πρώτων θα μεταφέρεται στους πίνακες ειδικής αγωγής από όπου και αν προέρχεται!
    Επιπλέον, το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, που παραμένει, απαξιώνει την προϋπηρεσία πολλών εκπαιδευτικών.
    Τέλος, πάγιο αίτημα των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 παραμένουν οι “καθαροί πίνακες” με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:30 | Τάκης

    Η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης είναι πολύ σωστό μέτρο, αλλά για ποιο λόγο δεν υπολογίζεται αναδρομικά; Όπως υπάρχει ανώτατο όριο 120 μηνών προϋπηρεσίας στους πίνακες και εδώ θεσπίζετε νέο 60 για τα δυσπρόσιτα από του χρόνου, γιατί δεν βάζετε ένα ανώτατο όριο υπολογισμού και για την προϋπηρεσία μέχρι σήμερα;
    Ο νομοθέτης πρέπει να λάβει υπόψη την περίπτωση των δασκάλων που πήγαν σε αυτά τα σχολεία τα προηγούμενα χρόνια.
    Το νομοσχέδιο πρέπει να αποδώσει δικαιοσύνη για όλους και να είναι ευέλικτο. Μην βάλετε ως μήνα έναρξης τον Σεπτέμβριο, επειδή θα μπει το νομοσχέδιο γενικά σε ισχύ από του χρόνου.
    Υπάρχουν περιπτώσεις, όπως της αναδρομικότητας, που πρέπει να προβλεφθούν.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:28 | Χρύσα Πλαινιώτου

    Τα δυσπρόσιτα μόρια θα πρέπει να επανέλθουν και μάλιστα να μετράνε αναδρομικά και για αυτούς υπηρέτησαν όλα αυτά τα χρόνια σε αυτά τα σχολεία. Οι δυσκολίες είναι πολλές σε αυτά τα μέρη οπότε πρέπει να αποκατασταθεί αυτή η αδικία

  • 5 Μαΐου 2020, 23:26 | Μαρία Γκ.

    Η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης στα δυσπρόσιτα σχολεία είναι ένα σωστό μέτρο, γιατί θα βοηθήσει στη στελέχωση αυτών των εκπαιδευτικών μονάδων. Το μέτρο ωστόσο πρέπει να ισχύσει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ και για τα τελευταία σχολικά έτη. Όσοι συμφωνούν στη διαβούλευση με την επαναφορά του διπλασιασμού προκρίνουν την ανάγκη για αναδρομική εφαρμογή. Τα σχόλια και τα επιχειρήματα που καταθέτουν είναι βάσιμα. Σκοπός της διαβούλευσης είναι η κατάθεση προτάσεων και η συμπερίληψή κάποιων από αυτών στο νομοσχέδιο με στόχο τη διόρθωσή του και την δίκαιη εφαρμογή του. Η πρόταση υπάρχει. Είναι δίκαιη και λογική.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:26 | Χριστίνα

    H διπλή μοριοδότηση θα έχει νόημα μόνο αν έχει αναδρομική ισχύ. Είναι εντελώς άδικο οι αναπληρωτές που υπηρέτησαν τα προηγούμενα χρόνια σε αυτά τα μέρη να μην δικαιωθούν οι κόποι τους. Επίσης εαν δεν υπάρξει αναδρομική ισχύς, χάνεται κάθε έννοια εμπιστοσύνης των αναπληρωτών στους νομοθέτες. Δεν μπορούν να καταργούν αναδρομικά τους νόμους, στη συνέχεια να τους επαναφέρουν και να τους αλλάζουν τόσο συχνά. Δεν είναι καθόλου σωστό να παιζουν με τις ζωές των ανθρώπων.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:26 | ΦΙΛΙΤΣΑ

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:22 | Γιάννης Αραμπατζής

    Ο διπλασιασμός των μορίων στα δυσπρόσιτα θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ. Αλλιώς δε πρέπει να μετρήσουν καθόλου. Πηγαίνοντας να διορθώσετε μια αδικία, θα δημιουργήσετε μεγαλύτερη αδικία. Δηλαδή όλοι υπηρέτησαν παλιότερα δεν είχαν τις ίδιες δυσκολίες σε αυτά τα μέρη;

  • 5 Μαΐου 2020, 23:22 | Άννα

    Σχετικά με την προσθήκη της φράση “ανά κλάδο” για την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι). Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από την γενική στην ειδική εκπαίδευση. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς

  • 5 Μαΐου 2020, 23:18 | Βασίλης Α.

    Είστε στο σωστό δρόμο ώστε τα δυσπρόσιτα να μετράνε δίπλα. Απλά δεν έχετε διευκρινήσει αν θα έχουν και αναδρομική ισχύ. Θα είναι μεγάλη αδικία να μην μετρήσουν για όλους αυτούς που υπητετησαν σε αυτα τα σχολεια τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης ειναι σωστό και το πλαφόν στους 60 μήνες. Πιστεύω η κ. Υπουργός να λάβει υπόψη της όλα αυτά τα στοιχεία και να αποφασίσει τον σωστό.

  • 5 Μαΐου 2020, 23:01 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΤΟΥΧΑΣ

    *ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    +ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

    *Οι δυσκολίες στα δυσπροσιτα σχολεία υπήρχαν + την δεκαετία 2010-2020 αλλά εξίσου θα υπάρχουν + την επόμενη δεκαετία 2020+…
    *Συνεπώς, νομίζω είναι δίκαιο για όλους η Αναδρομική πριν…+ η μετέπειτα 2020 προσμετρηση δυσπροσιτης προϋπηρεσίας με ένα Πλαφόν που θα δίνει +στους νεους το δικαίωμα να διεκδικήσουν μια θέση+αυτοί στα δυσπροσιτα νησιά.
    *Ομως νομίζω δεν είναι ηθικό να αγνοηθουν + οι ίδιες θυσίες όλων αυτών της δεκαετίας 2010-2020 ή τουλάχιστον από 10/9/2014+μετά του νόμου Λοβέρδου.
    *Αλλιως τίθεται θέμα κλονισμου της εμπιστοσύνης στην εκπαιδευτική πολιτική…για ολους μας,+για όλες τις γενιές…
    *Γι’αυτό νομίζω ότι είναι μάλλον δίκαιο το πλαφόν 60 μήνες που μας ενημερώνετε.
    Σας Ευχαριστώ

  • 5 Μαΐου 2020, 23:00 | Γιάννης

    ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΡΑ!!ΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ;;ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!

  • 5 Μαΐου 2020, 22:55 | Γιάννης

    ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ Η ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!

  • 5 Μαΐου 2020, 22:53 | Αναστασια

    ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΔΙΠΛΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΡΑ!!ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ!!

  • 5 Μαΐου 2020, 22:52 | Γιωργος

    ΣΩΣΤΗ Η ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!

  • 5 Μαΐου 2020, 22:41 | Σταύρος Μπέλλος

    Η επαναφορά διπλής μοριοδότησης των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν και υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές είναι ένα μέτρο που δεν θα έπρεπε να καταργηθεί, οπότε είναι σωστή η επαναφορά του. Αλλά είναι τραγικό λάθος να μην μετράνε τα μόρια των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν μέχρι σήμερα. Είναι άδικο για όλους εμάς που πηγαίνουμε στην άλλη άκρη της Ελλάδας να υπηρετήσουμε, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες, να μη μετράνε τα μόρια. Δεν γίνεται κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση να αλλάζει και η νομοθεσία. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση τα νησιά αυτά θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς και οι μόνοι χαμένοι τελικά είναι οι ίδιοι οι μαθητές που χάνουν τα δικαιώματα τους και μένουν χωρίς δασκάλους και ειδικότητες. Τα παιδιά αυτά έχουν τα ίδια δικαιώματα στην εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αντιμετωπιζονται ισότιμα.

    Σταύρος Μπέλλος
    ΠΕ 70
    Χάλκη Δωδεκανήσου

  • 5 Μαΐου 2020, 22:34 | Παρθένα

    Η επαναφορά διπλής μοριοδότησης των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν και υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές είναι ένα μέτρο που δεν θα έπρεπε να καταργηθεί, οπότε είναι σωστή η επαναφορά του. Αλλά είναι τραγικό λάθος να μην μετράνε τα μόρια των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν μέχρι σήμερα. Είναι άδικο για όλους εμάς που πηγαίνουμε στην άλλη άκρη της Ελλάδας να υπηρετήσουμε, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες, να μη μετράνε τα μόρια. Δεν γίνεται κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση να αλλάζει και η νομοθεσία. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση τα νησιά αυτά θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς και οι μόνοι χαμένοι τελικά είναι οι ίδιοι οι μαθητές που χάνουν τα δικαιώματα τους και μένουν χωρίς δασκάλους και ειδικότητες. Τα παιδιά αυτά έχουν τα ίδια δικαιώματα στην εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αντιμετωπιζονται ισότιμα.
    Το μέτρο της διπλής μοριοδοτησης θα είναι δίκαιο αν και μόνο αν εχει αναδρομική ισχύ. Με την παρούσα τροποποίηση δημιουργούνται εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων, δηλαδή αυτών που υπηρετούν σήμερα και αυτών που θα υπηρετήσουν του χρονου. Ασφάλεια δικαίου δε θα υπάρχει πλεον ούτε ίση μεταχειριση, καθώς για όμοιες περιπτώσεις θα υπάρχει ανόμοια αντιμετώπιση εκπαιδευτικών. Ούτε φυσικά τα κενά θα καλυφθούν με τη διπλή μοριοδοτησης αλλά με άλλα κινητρα( λχ μισθολογικά).

  • 5 Μαΐου 2020, 22:34 | Βασούλα Κουρουμπλακη

    Το μέτρο της διπλής μοριοδοτησης θα είναι δίκαιο αν και μόνο αν εχει αναδρομική ισχύ. Με την παρούσα τροποποίηση δημιουργούνται εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων, δηλαδή αυτών που υπηρετούν σήμερα και αυτών που θα υπηρετήσουν του χρονου. Ασφάλεια δικαίου δε θα υπάρχει πλεον ούτε ίση μεταχειριση, καθώς για όμοιες περιπτώσεις θα υπάρχει ανόμοια αντιμετώπιση εκπαιδευτικών. Ούτε φυσικά τα κενά θα καλυφθούν με τη διπλή μοριοδοτησης αλλά με άλλα κινητρα( λχ μισθολογικά).

  • 5 Μαΐου 2020, 22:25 | Ιωάννα

    Η προϋπηρεσία από κλάδο σε κλάδο πρέπει μεταφέρεται και να προσμετράται. Ο εκπαιδευτικός είναι εκπαιδευτικός με προσόντα ο οποίος έχει υπηρετήσει όπου υπάρχει ανάγκη και τον έστειλε το υπουργείο και είναι άδικο να ακυρώνεται.
    Η μοριοδότηση των δυσπρόσιτων είναι άδικη προς τους υπόλοιπους. Αν θέλετε να στελεχωθούν αυτά, είναι εύκολο να τα ενισχύσετε με τους επικείμενους μόνιμους διορισμούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 22:25 | Μαρία Παντελάκη

    Ξεκάθαρα κατά του μέτρου. Στις πλάτες τις δικές μας πάτε να καλύψετε την ανεπάρκεια του Υπουργείου Παιδείας να κάνει τη δουλειά του. Αν διορίζατε μονίμους και προσλαμβάνατε αναπληρωτές από Σεπτέμβρη, όλοι θα πηγαίναμε παντού. Κάποιος που πάει σε απομακρυσμένες περιοχές δεν αποκτά διπλή εμπειρία για να πάρει και διπλή προυπηρεσία !!! Δώστε επίδομα σχετικό ως κίνητρα, αν θέλετε. Όχι πλασματική προυπηρεσία

  • 5 Μαΐου 2020, 22:23 | Βασίλης Πετρομελίδης

    Θεωρώ ότι με τη δημιουργία πλέον κοινών πινάκων για τους μόνιμους διορισμούς και για τις προσλήψεις αναπληρωτών, η διπλή προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα είναι λάθος μέτρο, αφού θα δημιουργήσει στρεβλώσεις με την προσμέτρηση για πρώτη φορά πλασματικής προϋπηρεσίας και για τους μόνιμους διορισμούς. Επίσης θεωρώ ότι δε θα λύσει το πρόβλημα της μη ανάληψης-παραίτησης των αναπληρωτών, αφού αυτές υπήρχαν και τα προηγούμενα χρόνια κατά τα οποία υπήρχε η διπλή προσμέτρηση, όπως και φέτος σε περιοχές που δε χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, αλλά και σε περιοχές με υψηλό κόστος διαβίωσης. Εξάλλου οι περισσότερες παραιτήσεις – μη αναλήψεις παρατηρούνται τους μήνες μετά τον Οκτώβριο. Αυτό κατά τη γνώμη μου δείχνει ότι το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί σε ικανοποιητικό βαθμό με την πρόσληψη στις αρχές Σεπτέμβρη, σε μία φάση, της συντριπτικής πλειοψηφίας των αναπληρωτών, καθώς και με τη χορήγηση οικονομικής φύσης κινήτρων σε περιοχές με υψηλό κόστος διαβίωσης. Δεν είναι εύκολο για οποιονδήποτε να εγκαταλείψει την προσωρινή εργασία του σε φροντιστήρια, μαθήματα ή οποιαδήποτε άλλη(και πιθανόν ανεύθυνο απέναντι στους μαθητές του ή και τους εργοδότες του με τους οποίους είναι σίγουρο ότι δε θα ξαναεργαστεί) και να αναλάβει αναπληρωτής εντός τριών ημερών στην άλλη άκρη της Ελλάδας.

  • 5 Μαΐου 2020, 22:07 | Γιάννης

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση
    της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι
    δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια
    Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται
    διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι
    εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία.
    Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71
    με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε
    στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 22:01 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 22:01 | Νίκος

    Η φράση «ανά κλάδο» που προστέθηκε στην περίπτωση β΄ του Άρθρου 57 του νόμου 4589/2019 στο Άρθρο 42 του σχεδίου νόμου ελπίζω να προστέθηκε κατά λάθος, αλλιώς αν έχει σκοπό να σταματήσει την μεταφορά προϋπηρεσίας από ΠΕ71 σε ΠΕ78 (για κάποιους «περίεργους» λόγους δικαίως ή αδίκως) θα αδικήσει κατάφωρα συναδέλφους με δύο ή και περισσότερα πτυχία.

    Υπάρχουν συνάδελφοι, μεταξύ των οποίων και εγώ, που έχουν πάρει και δεύτερο τίτλο σπουδών σε συναφή αντικείμενο ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία στην Β ανάθεση που μας ανέθεταν έτσι και αλλιώς στα σχολεία που εργαζόμασταν ως αναπληρωτές, τώρα βλέπουμε την προϋπηρεσία μας να κατακερματίζεται και να χάνουμε εκατοντάδες θέσεις στους πίνακες και των δύο ειδικοτήτων. Παρακαλώ επαναδιατυπώστε το Άρθρο 42.