- Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού - http://www.opengov.gr/ypepth -

Άρθρο 16 Όργανα διοίκησης

  1. Τα όργανα διοίκησης των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., τα οποία έχουν την ευθύνη για την καθημερινή λειτουργία τους, είναι:

α) ο Διευθυντής,

β) ο Υποδιευθυντής και

γ) ο Σύλλογος Διδασκόντων.

Τα σχολεία, τα οποία κατά τη δημοσίευση του παρόντος έχουν κοινό Διευθυντή, εξακολουθούν να λειτουργούν με κοινό Διευθυντή.

  1. Ο Σύλλογος Διδασκόντων των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., πέραν των αρμοδιοτήτων των Συλλόγων Διδασκόντων των λοιπών σχολικών μονάδων, έχει και τις ακόλουθες ειδικές αρμοδιότητες:

α) εισηγείται στο ΕΠ.Ε.Σ. τον ορισμό των Σχολικών Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου της παρ. 3,  ανά ειδικότητα ή ομάδα ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή ανά τάξη ή ομάδα μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση,

β) εισηγείται στο ΕΠ.Ε.Σ. τη δημιουργία ομίλων,

γ) έχει από κοινού με το ΕΠ.Ε.Σ. την ευθύνη για τα προγράμματα πρακτικής άσκησης προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών στο Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., τις επιμορφωτικές δραστηριότητες των εκπαιδευτικών, τις ερευνητικές δραστηριότητες του Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και τη συνεργασία του με Α.Ε.Ι., ερευνητικούς φορείς και κοινωφελή ιδρύματα, και

δ) συνεργάζεται με τον Διευθυντή και τον Υποδιευθυντή του Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., υπό την καθοδήγηση του Προέδρου και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού έργου του οικείου ΕΠ.Ε.Σ., στην κατάρτιση του σχεδίου προγραμματισμού δράσεων και στη χάραξη των εκπαιδευτικών στόχων του σχολείου, που αποτελούν το αντικείμενο της εσωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου του Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 21.

 

  1. Οι Σχολικοί Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου είναι εκπαιδευτικοί των οικείων Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., οι οποίοι είναι αρμόδιοι ιδίως για:

α) τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης, την οργάνωση δειγματικών διδασκαλιών και την εισαγωγή καινοτομιών σε ζητήματα διδασκαλίας και εφαρμογής των προγραμμάτων σπουδών ανά ειδικότητα ή ομάδα ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή ανά τάξη ή ομάδα μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε συνεργασία με το ΕΠ.Ε..Σ., σύμφωνα με την περ. ε΄ της παρ. 4 του άρθρου 17,

β) την εισήγηση στον Σύλλογο Διδασκόντων της συμμετοχής των επί μέρους ειδικοτήτων ή τάξεων στον προγραμματισμό δράσεων του σχολείου, ο οποίος αποτελεί αντικείμενο της εσωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου του Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 21 και

γ) την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού έργου ανά ειδικότητα ή ομάδα ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή ανά τάξη ή ομάδα μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και της πορείας εκπλήρωσης των εκπαιδευτικών στόχων, που έχουν τεθεί σύμφωνα με την περ. α΄. Οι Σχολικοί Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου συντάσσουν έκθεση σχετικά με την εκπλήρωση των εκπαιδευτικών στόχων, που έχουν τεθεί σύμφωνα με την περ. α΄ στο τέλος του διδακτικού έτους, την οποία υποβάλλουν στο οικείο ΕΠ.Ε.Σ..