Άρθρο 14 Μητρώο Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Συμβούλων Ψυχολόγων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

1. Στα «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» (Σ.Δ.Ε.) διδάσκει ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό, εκπαιδευτικοί, καθώς και εκπαιδευτές ενηλίκων, και παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας και Σύμβουλοι Ψυχολόγοι, οι οποίοι εντάσσονται στο «Μητρώο Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Συμβούλων Ψυχολόγων Σ.Δ.Ε.».
2. Μέλη του Μητρώου μπορούν να είναι όσοι εμπίπτουν στις παρ. 14 και 15 του άρθρου 27 του ν. 4186/2013 (Α΄193), καθώς και στην υπ’ αρι. 5953/23-6-2014 Υ.Α. (Β΄ 1861) απόφασης του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.
3. Το μητρώο της παρ. 1 τηρείται στον εκάστοτε φορέα ο οποίος αναλαμβάνει την υλοποίηση του Έργου των Σ.Δ.Ε. και είναι αυτοτελές και ανεξάρτητο από το Μητρώο Εκπαιδευτών που προβλέπεται στον ν. 3879/2010 (Α΄ 163).
4. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται κατόπιν εισήγησης του Γενικού Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δία Βίου Μάθησης, καθορίζεται ο «Κανονισμός Διαχείρισης του μητρώου της παρ. 1, καθώς και κάθε άλλο ειδικότερο ζήτημα τεχνικού ή διαδικαστικού χαρακτήρα.

  • 16 Ιουλίου 2020, 18:16 | Γιαννακοπούλου Παναγιώτα

    Αυτό το νομοσχέδιο καταδικάζει τα ΚΞΓ. Γιατί τόσο μένος? Γιατί θέλουν τον αφανισμό μας? Σκέφτηκαν ότι από εμάς μαθαίνουν οι μαθητές ξένες γλώσσες? Σκέφτηκαν πόσα χρήματα, τι δάνειο εχουμε παρει για τα σχολειά μας? Τον κοπο μας? Μας σκεφτηκε κανείς? Πρέπει να γίνει ενας ουσιαστικός και επικοδομητικός διάλογος με το Υπουργείο Παιδείας!!! Πρέπει να μας βοηθήσετε. Όχι να μας εξαφανίσετε!!!

  • 16 Ιουλίου 2020, 00:26 | ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ

    Το Νομοσχέδιο αυτό θα πρέπει να αποσυρθεί και να γίνει ένας γόνιμος και ουσιαστικός διάλογος με το Υπουργείο Παιδείας με γνώμονα την προστασία του κοινωνικού αγαθού της εκπαίδευσης.

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:34 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Φ.

    Πρόκειται για ένα Αντισυνταγματικό Νομοσχέδιο και πρέπει να αποσυρθεί. Στο Σύνταγμα (άρθρο 16) ορίζεται ότι «η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους» (παρ. 2) και ξεκαθαρίζεται ότι η προαγωγή της ελεύθερης διδασκαλίας είναι υποχρέωση του κράτους (παρ. 1).

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:33 | ΖΩΗ Σ.

    Το Νομοσχέδιο αυτό εξυπηρετεί τα συμφέροντα μόνο των Ιδιοκτητών των Ιδιωτικών Σχολείων.

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:32 | ΔΗΜΟΥ Γ.

    Το Νομοσχέδιο αμφισβητεί εμφανώς τον Δημόσιο χαρακτήρα της Εκπαίδευσης (άρθρο 16 του Συντάγματος).

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:32 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΩ Γ.

    Πρόκειται περί μιας νομοθετικής παρέμβασης που διαλύει πλήρως την έννοια του Ιδιωτικού Σχολείου ως παρόχου Δημόσιου αγαθού και το παραδίδει βορά στα επιχειρηματικά συμφέροντα, όπου το κέρδος θα είναι το μοναδικό ζητούμενο.

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:31 | ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ

    Το Νομοσχέδιο αυτό θα πρέπει να αποσυρθεί και να γίνει ένας γόνιμος και ουσιαστικός διάλογος με το Υπουργείο Παιδείας με γνώμονα την προστασία του κοινωνικού αγαθού της εκπαίδευσης.

  • 11 Ιουλίου 2020, 21:49 | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΤΙ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.

  • 10 Ιουλίου 2020, 10:02 | πανούλης

    Μάλιστα. Πάλι άσχετη διάταξη σε άσχετο (εκπαιδευτικό τουλάχιστον) νομοσχέδιο ! Αναμένουμε για τα ΣΔΕ κάτι πιο σοβαρό. Ας γράψουμε 1-2 σημεία, θα επαναληφθούν στην αντίστοιχη διαβούλευση (αν υπάρξει με δαύτους) :
    -μητρώο και ηλεκτρονική κατάθεση δικαιολογητικών πρέπει να υπάρξει για όλους (ωρομίσθιους, μονίμους, εκπαιδευτικούς, στελέχη) ΧΤΕΣ . σε μονιμότερες υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις) στέλνονται pdf , εδώ χαρτούρα σε ΓΓ και ΙΝΕΔΙΒΙΜ. θα ξυπνήσει το υπουργείο;
    -ως πότε η φάμπρικα με πληρωμένες επιμορφώσεις που αυξήθηκε πρόσφατα , αντί να μειωθούν οι μοριοδοτούμενες ώρες;
    -διαθέσεις άσχετων μερικές φορές εκπαιδευτικών από το παράθυρο και ανορθολογική (χωρίς διαφάνεια) απόσπαση ειδικοτήτων . τις ειδικότητες των υποδιευθυντών θα τις αποσπάσετε; αλλού ναι αλλού όχι; και πόσο κορόιδα όσοι υποδιευθυντές κάνουν το ωράριο των 9 ωρών σε σχέση με τους ΠΑΝΑΣΧΕΤΩΝ ειδικοτήτων που δεν κάνουν τίποτα πέρα από ένα ψευτοπροτζεκτάκι;
    -επικαιροποίηση κανονισμού, γραμματισμών (κάτι κάνατε με τη σειρά αποσπάσεων, αλλά λίγα- κανονικά μόνο πε02, πε86 και πε04 για τις διπλές αναθέσεις και κανείς άλλος μόνιμος). και απουσιών (καταργήστε τες, δεν έχουν νόημα σε μερικά σχολεία, που θεωρούν φιλανθρωπία να δίνουν μαρουλόφυλλα για απολυτήρια). αυστηρότερα κριτήρια εγγραφής αλλά και απόλυσης , όχι τόσο άκριτα, για αλλοδαπούς ελληνομάθεια (είναι άλλο πράγμα , άλλη δομή) Β2 υποχρεωτικά. πρέπει να οριστεί ακριβώς η ομάδα-στόχος, δεν είναι δυνατόν όλοι να πηγαίνουν εκεί και να υπάρχει ανταγωνισμός με αντίστοιχες δομές (εσπερινά γυμνάσια). είναι μια εκπληκτική δομή που έχει εκφυλιστεί. πρέπει να δημιουργηθούν δομές αναλφαβήτων (όχι μέσα στα σδε όπως προέβλεπε άλλος νόμος) ταχύρρυθμες και αποτελεσματικές , καθώς και αναδιοργάνωση της ελληνομάθειας (που είναι ένα απίστευτο καραγκιοζιλίκι στην ελλάδα), να υπάρξει πλέγμα αποτελεσματικό και σοβαρό
    – αλλαγή μοριοδότησης διδακτορικού (όταν δεν υπάρχει μεταπτυχιακό, είναι άδικο).
    -τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ είναι εκπαίδευση ενηλίκων και πρέπει να μοριοδοτούνται στο ειδικό πεδίο ως τέτοια όπου προβλέπεται και όχι στην τυπική (όπου προσμετρώνται κανονικά σε άλλη περίπτωση). τι δεν καταλαβαίνετε;;;;; και στις προσκλήσεις για ΙΕΚ πχ χωριστά τα χρόνια σε ΙΕΚ (στο αντίστοιχο πεδίο), και των ΣΔΕ στο πεδίο ΕΕ και όχι τυπικής. πόσος κοινός νους χρειάζεται για αυτή την αδικία ;
    -έξω από τα ΣΔΕ στελέχη που ΔΕΝ έχουν ανάθεση σε γραμματισμό (και προαπαιτούμενη προϋπηρεσία εκπαιδευτή 3 χρόνια – όχι σε θέση στελέχους). μόνη ίσως εξαίρεση οι διευθυντές με διδακτορικό στην ΕΕ. Και επιτέλους το σπουδές στην εκπαίδευση του ΕΑΠ δεν είναι δυνατόν να θεωρείται συναφές με μία ενότητα ΕΕ (25% μονάδων δηλ) , ειδικά όταν η εργασία είναι ΑΣΧΕΤΗ με την εκπάιδευση ενηλίκων , όταν μάλιστα υπάρχει και αντίστοιχο εκεί μεταπτυχιακό , δείτε το αυτό ! είναι απαράδεκτο παραθυράκι. στην ειδική αγωγή απαιτείται το 60% των μονάδων, εδώ κάντε υποχρεωτική τουλάχιστον την εργασία στην εκπ ενηλίκων και όχι αποδεκτές ΑΣΧΕΤΕΣ εργασίες ! συμβαίνει και σε άλλα μεταπτυχιακά. κάντε λίστα
    -μοριοδότηση β’ πτυχίου με 3 μόρια , αν είναι σχετικό με γραμματισμούς, αλλιώς 2 (όχι περισσότερο δηλ από ένα 2ο μεταπτυχιακό. όλα πληρώνονται εξάλλου σήμερα)
    -μηχανογράφηση απολυτηρίων και ένα εξελάκι με τα μόρια των υποψηφίων εκπαιδευτών , ρε παιδιά εκεί. είναι εύκολο, όχι κάθε χρόνο χαρτιά.
    -έχουν πιάσει στασίδι πολλοί καλοί αλλά και άχρηστοι. ειδικά στα στελέχη πρέπει να υπάρχει εναλλαγή. τρία χρόνια είναι πολλά (διετής ο κύκλος μάθησης θυμίζω). επίσης, υποδιευθυντές σε σχολεία με 1,2,3 τμήματα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (όπως και το επίδομα με την τόσο λίγη εργασία, 12ωρο τουλάχιστον οι υποδιευθυντές και το τρίωρο των διευθυντών που είναι πρότζεκτ που δεν κάνουν συνήθως είναι επίσης κοροϊδία, δεν θα μάθουν από ένα τριωρο τους μαθητές, μη στρουθοκαμηλίζουμε).
    -τα σχολεία είναι πολλά και ανορθολογικά κατανεμημένα (για πολιτικούς λόγους : 2 σχολεία στην Ευβοια, τρία παραρτηματα στην Ηλεία σε δύο σχολεία κιόλας και άλλα φαιδρά). Ένα σχολείο ανά νομό με 4 το ανώτερο τμήματα και υποχρεωτικά (ανά διετία μετακινούμενο) ένα παράρτημα με υπέυθυνο τμήματος θεσμοθετημένο ή υποδιευθυντή, ώστε να εξυπηρετηθεί/έχει τη δυνατότητα εντός νομού όλος ο κόσμος να καλυφθεί. ΑΝ θέλουμε να εξυπηρετείται η κοινωνική ανάγκη. Απλά πράγματα. -απαράδεκτο να γίνεται αίτηση ανά περιφέρεια (έχει νόημα σε άλλες περιπτώσεις που χωριστές υπηρεσίες επεξεργάζονται αιτήσεις, όπως ΔΔΕ/ΔΠΕ/ΠΔΕ, όχι εδώ που πάνε όλες κεντρικά ! ), αλλά πρέπει ανά σχολείο. Υπάρχουν σχολεία σε άλλες περιφέρειες που είναι πιο κοντινά. και τουλάχιστον 5 επιλογές σχολείων. ο δε περιορισμός αποκλεισμού, αν υπάρχει άλλη απόσπαση, ΔΕΝ έχει νόημα και είναι τιμωρητικός, είναι πρόσκληση ειδικών κριτηρίων και στα τυφλά ! : ας βγάζει όλες τις προσκλησεις το υπουργείο ΜΑΖΙ, να γίνονται αιτήσεις , να βγαίνουν αποτελέσματα με ένα κουμπάκι σε μία εβδομάδα, να γίνονται οι όποιες επιλογές και πάλι να τρέχει σε 2 μέρες το σύστημα. Αυτή η ρώσικη ρουλέτα είναι γελοία ! Ειδικά όταν μέσα στο καλοκαίρι δίνεται η δυνατότητα για ανακλήσεις ! (δεν ελέγχει πάντα η υπηρεσία και έξυπνοι μούγκα και ανάκληση)

    Να δούμε βέβαια αν η δομή αυτή θα εκλείψει σύντομα (παίζει και αυτό).