Στο άρθρο 27 του ν. 682/1977 προστίθεται παρ. 5 ως εξής:
«5. Η απασχόληση ιδιωτικού εκπαιδευτικού σε σχολείο, φροντιστήριο κέντρο ξένων γλωσσών, καθώς και σε άλλους φορείς εκπαίδευσης, σύμφωνα με την υποπαρ. Θ3 της παρ. Θ του νόμου 4093/2012, του ιδίου ή άλλου ιδιοκτήτη δεν αποτελεί κώλυμα διορισμού.».
Το Νομοσχέδιο αυτό είναι ξεκάθαρα παραγγελία και ικανοποιεί τα συμφέροντα των Σχολαρχών
All inclusive system…!!! φοβερή επινόηση για επέκταση της παραπαιδείας.
Έτσι τα Ιδιωτικά Σχολεία θα μετεξελιχθούν και νόμιμα σε παραρτήματα των φροντιστηρίων…..
Οι μαθητές θα κερδίζουν χρόνο, αφού δεν θα χρειάζεται να πηγαίνουν σε διαφορετικά κτήρια (Σχολείο, φροντιστήριο, ξένες γλώσσες κ.λπ) ενώ οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων θα μπορούν πλέον να κλείνουν συμβάσεις με τους ιδιοκτήτες των Ιδιωτικών Σχολείων και να αποφεύγουν να έχουν δικούς τους χώρους με επιβάρυνση ενοικίων, ΕΝΦΙΑ κ.λπ)
Σε συνδυασμό μάλιστα και με το άρθρο 6 του Σχεδίου Νόμου, περί Αξιοποίησης των Κτιριακών Εγκαταστάσεων, θα υπάρχει και έτοιμο υπηρετικό προσωπικό…!!!
Να διακρίνουμε τα Ιδιωτικά Σχολεία σε 5άστερα, 4άστερα κ.λπ. και, γιατί όχι, να βάλουμε και κίτρινα βραχιολάκια στον καρπό των μαθητών και των εκπαιδευτικών,για να μην τους χάνουμε….
Γιατί δεν κάνετε και αντίστοιχη δωρεάν παροχή των κτηρίων των Δημόσιων Σχολείων, για δήθεν άνοιγμα προς την κοινωνία;;;
Με αυτόν τον τρόπο θέλετε άραγε να βελτιστοποιήσετε την Ποιότητα Παιδεία;;;;
Είναι θετική η αναγνώριση της δυνατότητας παροχής επιπλέον έργου από εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων.
Η δυνατότητα ελευθέρων απολύσεων είναι μία σκληρή πραγματικότητα της εποχής μας. Όντως η διάταξη αυτή ανοίγει τον δρόμο σε αυθαιρεσίες και πρόταξη του κέρδους σε βάρος της εκπαιδευτικής ποιότητας. Μία τέτοια διάταξη, λοιπόν, θα έπρεπε να προϋποθέτει τη λειτουργία της αξιολόγησης με αδιάβλητες διαδικασίες. Μία απόλυση θα έπρεπε να είναι η έσχατη λύση σε περιπτώσεις τεκμηριωμένης ανεπάρκειας μετά από μία σειρά αξιολογήσεων, οι οποίες αποδεικνύουν ότι ο εκπαιδευτικός δεν εξελίσσεται αλλά οπισθοδρομεί προκλητικά.
Κατά συνέπεια η διάταξη αυτή πρέπει να συνοδεύεται από προϋποθέσεις που απορρέουν από την εφαρμογή της αξιολόγησης, η οποία επιτέλους πρέπει να δρομολογηθεί οριστικά και στα Σχολεία.
Η εκπαίδευση αναγκαίο είναι να θεωρεί τον μαθητή και τον καθηγητή σεβαστά και μοναδικά πρόσωπα και να προασπίζεται το δικαίωμά τους να εξελίσσουν συνεργατικά την ψυχή τους και όχι μόνο το μυαλό τους.Αυτό επιτυγχάνεται, εφόσον διατηρείται σταθερό κλίμα παιδαγωγικής ισορροπίας και εργασιακής ασφάλειας.
«Δυνατότητα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών να διδάσκουν σε Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών και αντίστροφα- ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ».
Σύμφωνα με το ν.4610/2019 οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που έχουν σύμβαση εργασίας (ορισμένου ή αορίστου χρόνου) με μειωμένο διδακτικό ωράριο λιγότερο των οκτώ(8) ωρών εβδομαδιαίως, μπορούν να διδάσκουν σε Φροντιστήριο ή Κέντρο Ξένων Γλωσσών, το οποίο ανήκει σε διαφορετική Διεύθυνση Εκπαίδευσης από την ιδιωτική σχολική μονάδα στην οποία υπηρετούν. Παράλληλα, κάθε εκπαιδευτικός που εργάζεται σε Φροντιστήριο ή Κέντρο Ξένων Γλωσσών, μπορεί να εργάζεται και σε ιδιωτική σχολική μονάδα, η οποία ανήκει σε διαφορετική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, συνάπτοντας σύμβαση εργασίας με διδακτικό ωράριο λιγότερο των οκτώ (8) ωρών εβδομαδιαίως». Συνεπώς υπήρχε η ευελιξία.
Είναι μια ρύθμιση που προσφέρει ευελιξεί α στα σχολεία. Υπάρχουν σχολεία που εκλειναν τμήματα και ήταν υποχρεωτικό να ανακαλύψουν ώρες εργασίας για τον εκάστοτε εκπαιδευτικό. Δηλαδη ζούμε το θέατρο του παραλόγου καμιά φορά στη χώρα αυτή . Και το χειρότερο είναι να μην καταλαβαίνουμε το λόγο υπαρξης μιας τέτοιας ρυθμισης. Soviet ονειρεύονται όλοι όμως γλυκοκοιτουν τον δυτικό πολιτισμο…
Συγχαρητήρια!
Επιτέλους να υπάρχει η ευελιξία στο ωράριο των εκπαιδευτικών ώστε να μπορούν να αυξήσουν και τα εισοδήματά τους.
Νομίζω είναι απόλυτα κατανοητό τι προσπαθεί ο νομοθέτης εδώ. Αφού διαφοροποιούνται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί από του δημόσιους ως προς την παροχή υπηρεσίας, με τη δικαιολογία ότι οι πρώτοι θα μπορούν να έχουν έτσι επιπλέον εισόδημα (!), σε εύθετο χρόνο θα προωθηθεί και η διαφοροποίηση ως προς το μισθολογικό τους σε σχέση με τους δημόσιους! Προς το χειρότερο, φυσικά! Λαμπρά! Το συγκεκριμένο θα έπρεπε να αποσυρθεί!
Μετά τη λέξη «φροντιστήριο» πρέπει να μπει ένα κόμμα. Διαφορετικά εισάγεται μια διάκριση ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών (που θα μπορούν να εργάζονται) και στους υπόλοιπους. Να προστεθεί η αυτονόητη απαγόρευση να έχει κάποιος τους ίδιους μαθητές εντός και εκτός σχολείου με οποιονδήποτε τρόπο.
Η ιδιωτική εκπαίδευση μετατρέπεται σε ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ με εκπαιδευτικούς που θα εργάζονται με χαμηλό μισθό. Σε τι ωφελεί την εκπαίδευση και τον παιδαγωγικό ρόλο του εκπαιδευτικού;
Ο Α.Π.Τσέχωφ πριν 100 χρόνια σε ένα γράμμα του στον φίλο του τον Γκόρκι γράφει… «αν ξέρατε πόσο απαραίτητος είναι ένας δάσκαλος έξυπνος, καλός και μορφωμένος… Ο δάσκαλος πρέπει να είναι ένας καλλιτέχνης , ερωτευμένος με το έργο του και σε εμάς είναι ένας χαμάλης που πάει να διδάξει τα παιδιά τόσο πρόθυμα όσο θα πήγαινε στην εξορία ένας πεινασμένος, κατατρεγμένος… να τρέμει στο ενδεχόμενο να χάσει το ξεροκόμματό του…. Χρειάζεται να είναι αναγνωρίσιμος ,άξιας προσοχής και σεβασμού και να μην τολμά κανείς να του φωνάζει, να τον ταπεινώνει. Είναι παράλογο να πληρώνεις με πενταροδεκάρες έναν άνθρωπο που καλείται να μορφώσει το λαό… Το καταλαβαίνεις!!… Να μορφώσει το λαό… Πρέπει να καταλάβουμε ότι χωρίς την πλατιά μόρφωση του λαού, το κράτος θα γκρεμιστεί σαν ένα σπίτι από κακοψημένα τούβλα. Πολλές φορές τον χαρακτηρίζουν και ύποπτο… μία ανόητη λέξη με την οποία οι πονηροί άνθρωποι φοβίζουν τους βλάκες. Όλα αυτά είναι απαίσια. Ένα είδος χλευασμού για έναν άνθρωπο που κάνει μία σημαντική δουλειά… Ξέρετε!!!! όταν βλέπω έναν δάσκαλο … νιώθω αμηχανία μπροστά του… και για την ατολμία του και επειδή είναι κακοντυμένος… μου φαίνεται ότι γι αυτή την μιζέρια του φταίω και εγώ σε κάτι… Σοβαρά!»
Διαφοροποίηση ιδιωτικών και δημοσίων εκπαιδευτικών με το πρόσχημα της αύξησης εισοδήματος – αποδοχών των πρώτων, λογω μειωμένων ωρών εργασσίας και με στόχο να επηρρεαστεί τελικά η αμοιβη των ιδιωτικών εκπαιδευτικών η οποία ακόμη ακολουθεί στη βάση της τις αποδοχές των δημοσίων! Απαράδεκτο. Και προφανές: Εάν δεν εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των ιδιοκτητών με αυτή τη διάταξη ποιανού συμφέροντα εξυπηρετούνται;
Όλες οι ρυθμίσεις σας έχουν μοναδικό σκοπό να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των Ιδιοκτητών και μόνο.
Υπήρχε και πριν η δυνατότητα με προϋποθέσεις …
Εισάγεται και νομιμοποιείται στο Σχολείο η παραπαιδεία.
Ο Εκπαιδευτικός με μειωμένο ωράριο μπορούσε να δουλέψει και σε Φροντιστήριο αρκεί να μην ήταν στην διεύθυνση όπου υπάγεται το Σχολείο του.
«Δυνατότητα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών να διδάσκουν σε Φροντιστήρια και ΚέντραΞένων Γλωσσών και αντίστροφα – ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ». Σύμφωνα με το ν.4610/2019 οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που έχουν σύμβαση εργασίας (ορισμένου ή αορίστου χρόνου) με μειωμένο διδακτικό ωράριο λιγότερο των οκτώ(8) ωρών εβδομαδιαίως, μπορούν να διδάσκουν σε Φροντιστήριο ή Κέντρο Ξένων Γλωσσών, το οποίο ανήκει σε διαφορετική Διεύθυνση Εκπαίδευσης από την ιδιωτική σχολική μονάδα στην οποία υπηρετούν. Παράλληλα, κάθε εκπαιδευτικός που εργάζεται σε Φροντιστήριο ή Κέντρο Ξένων Γλωσσών, μπορεί να εργάζεται και σε ιδιωτική σχολική μονάδα, η οποία ανήκει σε διαφορετική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, συνάπτοντας σύμβαση εργασίας με διδακτικό ωράριο λιγότερο των οκτώ (8) ωρών εβδομαδιαίως». Συνεπώς υπήρχε η ευελιξία.
Πάλι νομίζω ότι παραπληροφορείτε τον κόσμο. Αν δεν κάνω λάθος ο εκπαιδευτικός με μειωμένο ωράριο μπορούσε να δουλέψει και σε φροντιστήριο αρκεί να μην ήταν στην διεύθυνση όπου υπάγεται το σχολείο του. Δηλαδή προσπαθώντας να περιορίσει την πιθανότητα να δουλεύει κάποιος στο σχολείο και να έχει και μαθητές στο απέναντι φροντιστήριο! Δεν κατανοώ το «επιτέλους» κάποιων σχολίων….
Η ελευθερία να εργάζεται κάποιος εκπαιδευτικός και σε ιδιωτικό σχολείο και σε φροντιστήριο προσφέρει περισσότερες επιλογές στον ίδιο.
Διαφαίνεται ο κίνδυνος να προβληθεί η διαφοροποίηση μεταξύ των ιδιωτικών και των δημόσιων εκπαιδευτικών (αφού με βάση το Ν. 1256/82 η διπλοθεσία στο Δημόσιο απαγορεύεται γενικά).
Πολύ απλά σχεδιάζεται η νομιμοποίηση της άτυπης εκπαίδευσης και η ευέλικτη εργασία των ιδ. εκπαιδευτικών, όταν θα κληθούν να εργαστούν αρκετές ώρες (πρωί & βράδυ;) ώστε να μπορούν να λάβουν έναν πλήρη μισθό.
Οι εργοδότες δεν μας αρέσουν μόνο όταν ξεχειλωνουν τα ωράρια μας ,καθυστερούν τους μισθούς μας ,όταν προσπαθούν να μας απολύσουν εκδικητικά ,όταν μας βάζουν να δουλεύουμε καλοκαίρι απλήρωτοι γιατί είναι χάρη που παίρνουμε μισθό αν σε αυτό υπάρχει γενικότητα ΕΙ μαι γιατί είναι καθεστώς γενικευμενο
Οι ελεύθερες και αδικαιολόγητες απολύσεις, τα ελαστικά ωράρια και διοριστήρια, η ελεύθερη βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας κ.α. πώς είναι προς όφελος της εκπαίδευσης; Αντιλαμβάνεται το Υπουργείο πού οδηγεί την Εκπαίδευση;
Ο χώρος της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης είναι ένας χώρος τεράστιας κερδοσκοπίας αλλά και προετοιμασίας των στελεχών του Αύριο. Να μη μας διαφεύγουν οι τεράστιες πιέσεις που ασκούσε η Τρόικα κατά παραγγελία των σχολαρχών…
Η αξιοπρέπεια του Εκπαιδευτικού είναι άγνωστη φράση για την κ. Κεραμέως. Θα έχει την τύχη του Αρβανιτόπουλου, που τον ξέχασε και η μάνα του, αλλά τι φταίνε οι Εκπαιδευτικοί;
Σωστό Οι εκπαιδευτικοι να διδάσκουν παντού Γενικά συμφωνώ με ως άνω…. 11 Ιουλίου 2020, 12:18 | Konstantinos άλλα όχι και <>
Καλό είναι η προυπηρεσία όλων όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση να αναγνωρίζεται παντού εφόσον θέλει κάποιος να διεκδικήσει κάτικαλύτερο να έχει το δικαίωμα να συμμετέχει στις διαδικασίες πρόσληψης στο δημόσιο. Συγκεκριμένο ημερομίσθιο καθορισμένο για την εκπαιδευτική διαδικασία.
Αίσχος
Υπήρχε και πριν η δυνατότητα με προϋποθέσεις … στο τέλος θα θεωρηθεί ότι οι Ι.Ε έχουν και προνομιακή μεταχείριση
Απαράδεκτη ρύθμιση..σε μια αγορά εργασίας τοσο συμπιεσμένη με υψηλά ποσοστά ανεργίας, η συγκεκριμένη πρόνοια θα δημιουργήσει προβλήματα σε συναδέλφους φροντιστηρίων και κέντρων ξένων γλωσσών οι οποίοι θα διαγκωνίζονται σε καλλιστεία προθύμων, προς τέρψιν, ξέρετε ποιών..!! Ντροπή..!!
άλλος ένας αναίτιος περιορισμός που δεν ωφελούσε κανένα, απλά αποτελούσε ένα ακόμα εμπόδιο σε ικανούς εκπαιδευτικούς και τα σχολεία που επιθυμούσαν να τους εντάξουν στο δυναμικό τους, προς όφελος των μαθητών
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟΝ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ
επιτέλους να μετράει και η προϋπηρεσία του καθηγητή στο φροντιστήριο στο διορισμό: άλλωστε την ίδια δουλειά κάνει και τις ίδιες υπηρεσίες παρέχει.
Πως για όλες τις άλλες προκηρύξεις του ασεπ η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα μετράει κανονικά;
Στο άρθρ.12 ΣχΝ, διαφαίνεται ένα ακόμα ρήγμα στην υπηρεσιακή εξομοίωση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών με τους αντίστοιχους συναδέλφους του Δημοσίου. Κι αυτό, παρά το φαινομενικό «αθώο» και ίσως «επωφελή» χαρακτήρα του (η Αιτιολογική Έκθεση αναφέρει ότι «…Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων να αποκτήσουν πρόσθετες πηγές εισοδήματος…») ελλοχεύει ο κίνδυνος να προβληθεί, τώρα ή στο μέλλον, η διαφοροποίηση μεταξύ των δύο κλάδων (αφού με βάση το Ν. 1256/82 η διπλοθεσία στο Δημόσιο απαγορεύεται γενικά), εις τρόπον ώστε να επηρεαστεί στο μέλλον και η, μοναδική πλέον, δικλείδα ασφαλείας του εργασιακού καθεστώτος των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, ήτοι η αμοιβή με βάση τις αποδοχές των δημοσίων εκπαιδευτικών με βάση το άρθρ. 36 Ν. 682/1977 που παραμένει σε ισχύ.
Όλες οι ρυθμίσεις σας έχουν μοναδικό σκοπό να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των ιδιοκτητών και μόνο. Δε νοιάζεστε ούτε για τους εκπαιδευτικούς ούτε για τους γονείς που πληρώνουν αδρά για τα ιδιωτικά σχολεία των παιδιών τους. Οι εκπαιδευτικοί εργάζονται σε συνθήκες πολυεθνικών με μηδαμινές απολαβές. Απελευθερώστε τις απολύσεις , αφήστε τους σχολάρχες κατά το δοκουν να αποφασίζουν για το ωράριο των εκπαιδευτικών , να δίνουν τις ώρες σε αυτούς που τους συμφέρει και κατά τ’ άλλα κοιμηθείτε ήσυχοι ότι νοιάζεστε για την εξέλιξη της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Αυτή είναι η αξιοκρατία και η αριστεία που πρεσβεύετε ;
Κανείς δεν θεωρεί ότι θα λαδώνετε ο εκπαιδευτικός αντίθετα όλοι θεωρούν ότι θα απειλείται με απολυση
Η οιελε εκπροσωπεί το ΣΥΝΟΛΟ των εκπαιδευτικών ΟΛΟΙ επωφελούνται των ενεργειών της
Κώλυμα διορισμού; Αστειεύεστε; Το όνειρο κάθε εκπαιδευτικου είναι εκτός από το σχολείο το φροντιστήριο και το κέντρο ξένων γλωσσών του ίδιου ιδιοκτήτη είναι να δουλέψει και στο σπίτι του!
ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΤΙ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.
Νομιμοποίηση της άτυπης εκπαίδευσης στην τυπική. Μετατρέπετε την ιδιωτική εκπαίδευση σε ένα απέραντο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ, με εκπαιδευτικούς λάστιχο που θα δουλεύουν βράδυ-πρωί για να έχουν έναν πλήρη μισθό. Αυτό είναι το καινοτόμο και προοδευτικό σχολείο που οραματίζεστε;
1. Η ΟΙΕΛΕ εκπροσωπεί μόνο τα μέλη της και όχι το σύνολο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.
2. Επιτέλους θα αμειφθούν οι Άξιοι και θα πάνε σπίτι τους οι κοπρίτες.
3. Είναι απίστευτο να αναφέρονται τόσο απαξιωτικά στους εργοδότες τους (σχολάρχες κλπ). Δεν σας αρέσει παιδιά μου ο εργοδότης σας; Βρείτε άλλον. Γιατί ντε και καλά να του κατσικωθειτε;
Υγ.:
1. Γιατί θεωρείτε ότι θα λαδώνεστε για βαθμούς;
2. Γιατί θεωρείτε παραπαιδεία τα φροντιστήρια; Εκεί δεν διδάσκουν καθηγητές που μάλιστα καλούνται να καλύψουν τα δικά σας χάλια; Δεν τους θεωρείτε συναδέλφους;
σε συνδυασμό με τα άρθρα 3 και 6 του παρόντος φροντιστηριοποιείται το σχολείο και δημιουργείται ένας σχετικά ενιαιοποιημένος, αλλά και ρευστός χώρος μεταξύ σχολείου και φροντιστηρίου, με ελαστικές σχέσεις εργασίας, πλήρη ανασφάλεια και μεγάλη «κινητικότητα» εκπαιδευτικών. Πέρα από την σύγκρουση συμφερόντων σχολείων και φροντιστηρίων, εισάγεται και νομιμοποιείται στο σχολείο η παραπαιδεία. Αυτό θέλουμε ως χώρα;
Σωστή διάταξη
Είναι μια ρύθμιση, η οποία προσθέτει ευελιξία και έχει ευεργετικά αποτελέσματα για όλους τους συντελεστές του εκπαιδευτικού έργου: μαθητές, καθηγητές, Γονείς, Σχολείο.
χρειαζεται προσοχη στις αναιτιες απολυσεις εκπαιδευτικων…οι οποιοι χρονια υπομενουν
απληρωτες αποδοχες ή καθυστερησεις μηνων…ισως ειναι ευκαιρια για τους ιδιοκτητες καποιοι να απολυθουν τωρα γιατι μετα απο τοση πιεση αντεδρασαν ζητωντας απλα τα νομιμα…
παραλληλα ισως παρατηρηθουν οργια παρανομιας χωρις ελεγχο…καθηγητες απλα να υπογραφουν και να μην κανουν μαθημα…πχ θεολογοι των οποιων οι ωρες χρησιμοποιουνται για επιπλεον ωρες στην κατευθυνση…αλλα χρειαζεται τυπικα η υπογραφη τους…
νομιζω πως ο διαλογος με την οιελε κρινεται απαραιτητος…η απολυση ειναι δικαιωμα του ιδιοκτητη ,δεν μπορει να φορτωνεται εναν ανθρωπο που δεν του δουλευει σωστα…οταν ομως τον ειχε μηνες απληρωτο…και τον ειχε αναγκη…δεν ασχολειτο με τις αδυναμιες και την επαγγελματικη του βελτιωση…τοτε ηταν ολα καλα…
σας ευχαριστω.
Επιτέλους…Σωστή ρύθμιση
Πως μπορεί να ζήσει κάποιο με 8-10 ώρες σε σχολείο η φροντιστήριο…
Εννοείται ότι ένας καθηγητής πρέπει να μπορεί να εργαστεί παντού