Η περ. ια’ της παρ. 1 του άρθρου 17 του ν. 4251/2014 αντικαθίσταται ως εξής:
«ια) Εκπαιδευτικοί ιδιωτικών, ισοτίμων και ξένων, σχολείων και εκπαιδευτικών φορέων της Υποπαρ. Θ.3 της Παρ. Θ του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), που λειτουργούν στην Ελλάδα με άδεια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.».
Εκπαιδευτικοί με αμφιβόλου ποιότητας τυπικά (έστω) χαρακτηριστικά. Μπάτε σκύλοι αλέστε
Ξεκαθαρίστε τι θέλετε να κάνετε και με ποιους όρους! Μπάτε σκύλοι αλέστε!!! Η επαγγελματική ισοτιμία και αναγνώριση στο αέρα!!! Εργασιακές συνθήκες μεσαίωνα για ξένους εκπαιδευτικούς τρίτων χωρών στο ελληνικό σχολείο!!! Πρόβα τζενεράλε για το δημόσιο !!! Πρόσληψη ξένων καθηγητών από τρίτες χώρες για παιδιά οικονομικών μεταναστών ?
Με το άρθρο αυτό καταστρατηγείται η επετηρίδα των Ιδιωτικών εκπαιδευτικών.
Γίνεται μια αρχή η οποία θα περάσει και στο Δημόσιο.
Χωρίς έλεγχο καλούνται να διδάξουν μέσα στην τάξη διακινδυνεύοντας έτσι τους μαθητές και το Σχολικό περιβάλλον.
Εκπαιδευτικοί αμφιβόλων τυπικών προσόντων.
Καταστρατηγείται η επετηρίδα των Ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Είναι αναμφίβολο το καθεστώς πρόσληψής τους καθώς και οι αποδοχές τους. Δημιουργούνται ανισότητες μεταξύ των Εκπαιδευτικών.
Ένα ακόμη χαριστικό άρθρο στους σχολαρχες. Οτιδήποτε ρίχνει το μισθολογικο κόστος, δημιουργεί πολλές ταχύτητες εργαζομένων στον ίδιο χώρο και αποδομεί τον 682/77 είναι καλοδεχούμενο από την πλευρά τους!
ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΤΙ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.
θα μπορούν να διδάσκουν στα ιδιωτικά σχολεία και ξένοι εκπαιδευτικοί με άλλο μισθολόγιο, χωρίς να υπάγονται στον 682/77, ήτοι μικρότερες αποδοχές, ελαστικό ωράριο, μείωση των θέσεων απασχόλησης εκπαιδευτικών με τον 682/77, χωρίς επαρκή γνώση των ελληνικών κοινωνικών συνθηκών και εις βάρος των παιδιών.