1. Οι Υπεύθυνοι Τομέων Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) που έχουν επιλεγεί σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.361.22/68/100287/Ε3/12.9.2023 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού(Β’ 5426 και διορθ. σφαλμ. Β’ 5820) παραμένουν στελέχη της εκπαίδευσης του ν. 4823/2021 (Α’ 136) και ασκούν, μέχρι τη λήξη της θητείας τους, τις αρμοδιότητες της παρ. 2 του άρθρου 6Ζ του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), όπως το άρθρο αυτό προστίθεται με την παρ. 1 του άρθρου 25 του παρόντος.
2. Εκκρεμείς αιτήσεις χορήγησης ή τροποποίησης έγκρισης ίδρυσης και λειτουργίας φυσικών ή νομικών προσώπων που ασκούν δραστηριότητα Ιδιωτικής Σ.Α.Ε.Κ. καταλαμβάνονται από τον παρόντα και οι αιτούντες οφείλουν να προβούν σε συμπλήρωση της σχετικής αίτησης με τη συντελεσθείσα αλλαγή του διακριτικού της τίτλου, σύμφωνα με την περ. 17 της υποπαρ. Θ3 της παρ. Θ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222).
3. Φυσικά ή νομικά πρόσωπα που ασκούν δραστηριότητα Ιδιωτικής Σ.Α.Ε.Κ. οφείλουν να υποβάλουν, εντός έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αίτηση τροποποίησης της έγκρισης ίδρυσης και λειτουργίας για την αλλαγή διακριτικού τίτλου σύμφωνα με τον παρόντα.
4. Οι Συντονιστές Σύμβουλοι οι οποίοι απασχολούνται σε Γραφείο Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας (Γ.Ε.Α.Σ.) που τίθενται σε αναστολή λειτουργίας, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 40Ι του ν. 4763/2020, όπως το άρθρο αυτό προστίθεται με το άρθρο 13 του παρόντος, εξακολουθούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο Γ.Ε.Α.Σ. του Κέντρου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.), μέχρι τη λήξη της θητείας τους.
Τομέαρχες και υποδιευθυντές στα ΕΠΑΛ που θα εργάζονται; Δεν υπάρχουν υποδομές για τόσα στελέχη. Δεν είναι λειτουργικό ν’ απογυμνωθούν τα ΕΚ από στελέχη αφήνοντας εργαστηριακό εξοπλισμό σε έναν διευθυντή μόνο
Άρθρο 32
Μεταβατικές διατάξεις
1. Οι Υπεύθυνοι Τομέων Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) που έχουν επιλεγεί σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.361.22/68/100287/Ε3/12.9.2023 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Β’ 5426 και διορθ. σφαλμ. Β’ 5820) παραμένουν στελέχη της εκπαίδευσης του ν. 4823/2021 (Α’ 136) και ασκούν, μέχρι τη λήξη της θητείας τους, τις αρμοδιότητες της παρ. 2 του άρθρου 6Ζ (6Δ είναι το σωστό) του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), όπως το άρθρο αυτό προστίθεται με την παρ. 1 (2 είναι το σωστό) του άρθρου 25 (22 είναι το σωστό) του παρόντος.
Αν διαβάσει κανείς τα καθήκοντα των Υπευθύνων Τομέων ΕΚ (ΦΕΚ1318/2015) αυτά πράγματι καλύπτουν κατά πολύ μεγάλο ποσοστό αυτά των Τομεαρχών ΕΠΑΛ αλλά επίσης τα ξεπερνούν κατά πολύ. Ποιός θα αναλάβει τα υπόλοιπα καθήκοντα Υπεύθυνων Τομέων ΕΚ; Ο Δ/ντης και ο Υποδιευθυντής για το σύνολο των οργανωτικών Τομέων του ΕΚ;
Η θητεία των Τομεαρχών των Ε.Κ. πρέπει να λήξη μόλις οριστούν οι Τομεάρχες των ΕΠΑΛ. Η συνύπαρξη θα προκαλέσει δυσλειτουργίες και αλληλοκαλύψεις στις αρμοδιότητες και στα καθήκοντά τους. Το υπάρχον σύστημα έχει δοκιμαστεί και δεν αποδίδει. Τα στελέχη των Ε.Κ. αντί να έχουν υποστηρικτικό ρόλο στην οργάνωση και την λειτουργία των ΕΠΑΛ, δημιουργούσαν προβλήματα και έθεταν εμπόδια.
Οι υπεύθυνοι τομέων του ΕΚ πρέπει να παραμείνουν μέχρι το τέλος της θητείας τους γιατί ανέλαβαν με κρίση πρόσφατα. Να μην επιλεχθούν τομεάρχες των ΕΠΑΛ μέχρι την λήξη τούς.
ΑΡΘΡΟ 32 – Μεταβατικές διατάξεις
Στο μεταβατικό διάστημα, θα υπάρχει τεράστια σύγχυση αρμοδιοτήτων μεταξύ τομεαρχών ΕΠΑΛ και ΕΚ. Επίσης η πρόσφατη τοποθέτηση των δεύτερων αποτελεί δείγμα ότι οι διατάξεις του νομοσχεδίου δεν αποτελούν προϊόν μακροχρόνιου σχεδιασμού.
Επιστολή.
Προς
Αξιότιμο Κυριο Υπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Θέμα. Ανοιχτό Σχολείο και ανύπαρκτο Σχολείο…
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Σωστά Έχετε καλή θέληση να σχεδιάσετε το νέο Ανοικτό Σχολείο και ζητάτε από τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού τις προτάσεις τους.
1. Μήπως πρέπει να ψάξετε για το ανύπαρκτο Σχολείο για τους Συνδικαλιστές και Αιρετούς και να καταργήσετε εντελώς το μειωμένο ιδανικό ωράριο δηλ. Το μείον πέντε ώρες τη βδομάδα διδακτικό ωράριο για τους Συνδικαλιστές και Αιρετούς που δήθεν εργάζονται για το κόμμα τους αλλά μόνο για τον εαυτό τους εργάζονται λένε άλλοι πολλοί πλέον.
2. Σταματήστε μια μέρα το ασανσέρ στον πρώτο όροφο του κτιρίου του υπουργείου σας και ψάξτε πόσοι είναι στην εργασία τους πόσοι άλλοι γυρο- φέρνουν ένα χαρτί πέρα- δώθε επί μήνες και κοροϊδεύουν τον κόσμο -λένε άλλοι πολλοί πλέον.
3. Σας διαβεβαιώνω ότι τους έχω στείλει κατά καιρούς πολλές φορές προτάσεις αναφορές για τα θέματα που αφορούν το σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας.
Πλην μερικών εξαιρέσεων ποτέ δεν μου απάντησαν άλλες φορές τα αντέγραψαν χωρίς να καταλαβαίνουν τι αντιγράφουν και τις πιο πολλές φορές δεν τα διάβασαν.
Όλες οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι συναρμόδιες έτσι λένε οι ίδιες…
4. Αν πραγματικά θέλετε την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας διώξτε τώρα τους μισούς τουλάχιστον από τους 1350 υπαλλήλους που υπηρετούν -για τα μάτια του κόσμου μέσα στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο Μαρούσι- να πάνε τις μισές ημέρες να διδάξουν σε κάποιο σχολείο έστω στη γειτονιά τους είτε να βοηθήσουν στις γραμματείες των σχολείων -μη τρέχουν στους δρόμους- λένε άλλοι πολλοί πλέον.
5. Έχουν έρθει εκεί στο κτίριο στο Μαρούσι και οι υπάλληλοι του Αθλητισμού που παλιά ήταν και δε πάταγε σχεδόν κανένας σε ένα κτίριο στην Λ. Κηφισιας και Λ. Αλεξάνδρας και κανείς δεν ήξερε που είναι ποιος. Τότε αναγκαστικά έκανα πολλές φορές αναφορές και ξαφνικά φανερώθηκαν ολοι και μάθαμε πόσοι τελικά υπηρετούσαν στον Αθλητισμό.
6. Σας παρακαλώ πολύ στείλτε με ειδική απόσπαση στο χωριό του τον γνωστό κύριο «Βας Βας» που είναι έξω ακριβώς από το γραφείο σας στον τρίτο όροφο του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Ψυχικό θα κάνετε αφού θέλει πολύ να πάει στο χωριό του -όπως λέει ο ίδιος
7. Πάρτε μια μέρα το αμάξι σας και πηγαίνετε ξαφνικά στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α Αθήνας οδός Χίου 16-18, Μεταξουργείο να δείτε πόσοι είναι στη θέση τους και μετά πηγαίνετε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης οδός Τσόχα 15-17 Αμπελόκηποι να δείτε πόσοι είναι στην εργασία τους και τι κάνουν εκεί μέσα όλοι τους. Γνωρίζουν όλοι τί συμβαίνει….
8. Επειδή είστε καλός άνθρωπος ίσως πιστεύετε ότι θα διορθώσετε *τα κακώς κείμενα* της εκπαίδευσης στη χώρα μας.
Για να διορθώσει την εκπαίδευση πρέπει πρώτα να κάνετε αυτά τα βήματα που σας προτείνουμε.
9. Δε σας λέμε να πάτε μια μέρα έξω από ένα γήπεδο να δείτε τους μαθητές που είναι χούλιγκαν γιατί αυτό δεν θα το κάνετε. Ποιοί διακινούν ναρκωτικά μέσα και έξω από τα σχολεία γήπεδα κλπ είναι γνωστό -λένε άλλοι πολλοί πλέον.
10. Άλλα θέλετε -αλλά δε θα γίνουν και πιθανόν τίποτα δε θα γίνει- γιατί οι λεγόμενες *υπερκομματικες συμμορίες της παιδείας* φροντίζουν να καταστρέψουν τα πάντα και στο τέλος είτε θα φύγετε μόνος σας από το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είτε θα σας διώξουν από το υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού οι *υπερκομματικες συμμορίες* της παιδείας είτε οι λεγόμενοι *καλοθελητές της παιδείας*
Περιμένω την απάντηση σας αν σας δώσουν την παρούσα επιστολή οι δήθεν συνεργάτες σας.
Καλή χρονιά.
Αθήνα 2.1.2024.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Δημοσιογράφος
*Κατάκοιτος*
Κολοκοτρώνη 7
Πεύκη 15121
Αθήνα
Κιν.6980203968
https://www.esos.gr/arthra/86198/eisigiseis-gia-rizikes-allages-se-dimotika-gymnasia-kai-lykeia-zitise-o-k-pierrakakis
Οι υφιστάμενοι τομεάρχες προτάθηκαν από τους διευθυντές των ΕΚ άρα δε μπορούν να συνεχίσουν αυτόματα ως τομεάρχες ΕΠΑΛ. Λήξη της θητείας τους με την επιλογή των νέων τομεαρχών ΕΠΑΛ.
Στο μεταβατικό διάστημα θα υπάρχει τεράστια σύγχυση αρμοδιοτήτων μεταξύ τομεαρχών ΕΠΑΛ και ΕΚ. Επίσης η πρόσφατη τοποθέτηση των δεύτερων αποτελεί δείγμα ότι οι διατάξεις του νομοσχεδίου δεν αποτελούν προϊόν μακροχρόνιου σχεδιασμού.
Εφόσον έγιναν πρόσφατα οι τοποθετήσεις στελεχών οι νυν τομεάρχες θα πρέπει συνεχίσουν τα καθήκοντά τους ως τομεάρχες των ΕΠΑΛ. Αλλιώς θα υπαρχει αλληλοεπικάλυψη καθηκόντων.
Εφόσον έγιναν πρόσφατα οι τοποθετήσεις στελεχών νυν τομεάρχες θα πρέπει συνεχίσουν τα καθήκοντά τους ως τομεάρχες των ΕΠΑΛ. Αλλιώς θα υπαρχει αλληεπικάλυψη καθηκόντων.
Άποψη
Θέμα. *Όμοιος ομοίω αεί πελάζει*. Ελεύθερο Πανεπιστήμιο. Νέα Μη κρατικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα και ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους και στην Ελλάδα….
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη…
Και η αγραμματοσύνη…
Υπάρχει Σύγχυση Διαφορά και Διαφθορά.
Άλλο το Πανεπιστήμιο της Αμερικής στην Αμερική άλλο το Πανεπιστήμιο της Αμερικής στην Ελλάδα ….
Το βασικό στοιχείο – στα μη κρατικά πανεπιστήμια -είναι το να μη διδάξει ούτε ένα μέλος ΔΕΠ των ήδη υπαρχόντων στην Ελλάδα των υπαρχόντων ήδη Κρατικών Ελληνικών Δημόσιων Πανεπιστημίων. Αυτοί που είναι στα υπάρχοντα στην Ελλάδα κρατικά δημόσια Πανεπιστήμια πρέπει να αποκλειστούν από το νέο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο.
Το έχουμε γράψει εδώ και δέκα χρόνια αυτό και είναι δημοσιευμένο σε συστηματική μεγάλη κυκλοφορίας εφημερίδα…
Αυτό να μπει ως απαράβατος όρος στο νέο νομοσχέδιο.
Αν αρχίσουν και μπαίνουν και στα Μη κρατικά πανεπιστήμια –όχι όλοι- και όσοι διδάσκουν ήδη -λέμε τώρα – στα σημερινά κρατικά δημόσιοι πανεπιστήμια στην Ελλάδα θα είναι και το τέλος της παιδείας λένε άλλοι.
Αυτοί που κατέστρεψαν τα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια για να βολεύουν τα παιδιά τους και να τα κάνουν νύχτα καθηγητές -όπως έγιναν και οι ίδιοι, ΌΧΙ ΌΛΟΙ, -θα καταστρέψουν και τα Μη κρατικά πανεπιστήμια και τα ξένα και τα ιδιωτικά λένε άλλοι πολλοί πλέον
Βέβαια υπάρχουν ευθύνες πολλές και σε πολλούς λένε άλλοι πολλοί.
Περιμένουμε τις λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τα νέα Μη κρατικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχει Συνταγματικό κώλυμα για την ίδρυση Μη κρατικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα λένε άλλοι.
Να έρθουν σωστά οι Έλληνες καθηγητές και οι ξένοι καθηγητές που διδάσκουν στα ξένα πανεπιστήμια στην Αμερική Ευρώπη κλπ.
Όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπει η λεγόμενη *συμμορία της ντόπιας Παιδείας* και στα ξένα πανεπιστήμια στην Ελλάδα ούτε να διδάξει ούτε να αρχίσει τις καταλήψεις το ναρκεμποριο κλπ.
Αυτό θα σημάνει και το τέλος των λεγόμενων «Μη κρατικών πανεπιστημίων» και στην Ελλάδα αλλά και τη δυσφήμιση τους στην χώρα τους.
Το βασικό στοιχείο είναι ο τρόπος και τα κριτήρια εισαγωγής των φοιτητών σε αυτά.
Προσωπικά πιστεύουμε ότι σε μια πενταετία τα σοβαρά ξένα πανεπιστήμια θα φύγουν μόνα τους από την Ελλάδα- όταν δουν με ποιους έχουν να κάνουν- ειδικά με τους ήδη υπάρχοντες λεγόμενους καθηγητές στα υπάρχοντα κρατικά δημόσια πανεπιστήμια και τις λεγόμενες *υπερκομματικές συμμορίες της παιδείας*.
Οι ανύπαρκτοι επιστημονικά, όχι όλοι, λεγόμενοι καθηγητές των ήδη υπαρχόντων Κρατικών Δημόσιων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα θα πολεμήσουν με «λύσσα» τα ξένα σοβαρά Πανεπιστήμια και τους ξένους σοβαρούς καθηγητές που θα κάνουν το «λάθος» να έρθουν στην Ελλάδα.
Για να μη αποκαλυφθεί η αγραμματοσύνη των λεγόμενων μελών ΔΕΠ, όχι όλων, γιατί θα αποκαλυφθεί η αγραμματοσύνη τους αμέσως και για το λόγο αυτό δε θα επιτρέψουν ποτέ να λειτουργήσουν σοβαρά ξένα πανεπιστήμια στην Ελλάδα, λένε άλλοι πολλοί πλέον.
Οι πιο πολλοί, όχι όλοι, στην Ελλάδα έχουν γίνει καθηγητές με το λεγόμενο μέσον -χωρίς να έχουν τα απαιτούμενα προσόντα- λένε άλλοι πολλοί πλέον.
Τότε οι ξένοι σοβαροί καθηγητές θα φύγουν έντρομοι από την υπάρχουσες «υπερκομματικές συμμορίες» που θα απειλήσουν ανοιχτά είτε θα στήσουν δήθεν *τρομοκρατικές οργανώσεις* δηλ. αυτοί που πίνουν καφέ το πρωί στη Γκράβα Εξάρχεια Βύρωνα Καλλιθέα Πειραιά και το βράδυ στο Κολωνάκι που είναι και οι πράκτορες της μαφίας θα βάζουν βόμβες κατά των δήθεν ιμπεριαλιστών κλπ.
Το μόνο ξένο Πανεπιστήμιο που μπορεί να ευδοκιμήσει στη σημερινή Ελλάδα είναι το Τουρκικό, το Αλβανικό και το Σκοπιανό γιατί *όμοιος ομοίω αεί πελάζει* λένε άλλοι πολλοί πλέον.
Βέβαια ο υπουργός Παιδείας προσπαθεί για κάτι καλύτερο αλλά οι «υπερκομματικές συμμορίες της παιδείας» δε θα τον αφήσουν λένε πολλοί πλέον.
«Κ. Πιερρακάκης: Τα κριτήρια για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια θα είναι τα αυστηρότερα που υπάρχουν στην Ε.Ε. | esos.gr» https://www.esos.gr/arthra/86163/k-pierrakakis-ta-kritiria-gia-ta-mi-krarika-panepistimia-tha-einai-ta-aystirotera-poy
Όταν δημοσιευτεί το νομοσχέδιο αν δημοσιευτεί και αν δεν αρχίσουν οι ιστορίες δηλ. η «μαφία της παιδείας» να βάζει βόμβες να ετοιμάζει καταλήψεις επιθέσεις διαδηλώσεις τρομοκρατικές δήθεν ενέργειες κλπ
Όλα στημένα παιχνίδια είναι από την «ντόπια μαφία» λένε άλλοι πολλοί πλέον.
Στοιχηματίζουμε ένα ευρώ ότι τελικά δε θα γίνει τίποτα και δε θα έρθει κανένα σοβαρό ξένο Πανεπιστήμιο πλην της Τουρκίας κλπ.
Εδώ δε μπορούν να στείλουν τα 1350 άτομα του υπουργείου Παιδείας σε ένα σχολείο να διδάξουν έστω λίγες μέρες τη βδομάδα και δε τολμούν να καταργήσουν το μειωμένο διδακτικό ωράριο των συνδικαλιστών και αιρετών -θα μπορέσουν να φτιάξουν έστω ξένα πανεπιστήμια στην Ελλάδα – λένε άλλοι πλέον.
Κατά τη λαϊκή ρήση « Όμοιος στον όμοιο και κοπριά στα λάχανα- λένε άλλοι πολλοί πλέον.
Με τιμή
Αθήνα
29.12.2023
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Δημοσιογράφος
«Κατάκοιτος»
Θύμα των «υπερκομματικών συμμοριών της παιδείας».
ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΤΩΝ Ε.Κ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ. ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ. ΘΕΩΡΩ ΑΝΩΦΕΛΟ ΝΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ (ΕΠΑ.Λ. ΚΑΙ Ε.Κ.).
Οι Τομεάρχες ΕΚ πρέπει να παραμείνουν στις περιπτώσεις που στο ΕΚ εκπαιδεύονται μαθητές από περισσότερα του ενός ΕΠΑΛ και δη όταν τα ΕΠΑΛ είναι μακριά από τα ΕΚ και οι μαθητές ματακινούνται κάποιες μέρες για την κάλυψη των Εργαστηριακών Ωρών, για να μπορούν να έχουν έλεγχο των εργαστηρίων αλλά και να καθορίζουν το πρόγραμμα χρήσης των εργαστηρίων (τις μέρες και ώρες που έχει το κάθε τμήμα και Σχολείο πρόσβαση στο Εργαστήριο).
Οι τομεάρχες των ΕΚ, με την εφαρμογή του νόμου, να συνεχίσουν τα καθηκοντά τους ως τομεάρχες των ΕΠΑΛ στο ΕΠΑΛ στο οποίο ανήκουν οργανικά, γιατί η ύπαρξη 2 τομεαρχών στην ίδια ειδικότητα (ΕΚ και ΕΠΑΛ), έστω και μεχρι το τέλος της θητείας θα δημιουργήσει προβληματα. Τα κενά και οι παρόμοιες ασάφεις στους προηγούμενους νόμους μόνο προβλήματα δημιούργησαν στην λειτουργεία των ΕΚ με τα ΕΠΑΛ.
Για τους ενήλικες εργαζόμενους μαθητές των Εσπερινών ΕΠΑΛ θα πρέπει να προβλεφθεί (τουλάχιστον) διπλασιασμός των ορίων απουσιών.
Οι περισσότεροι μαθητές αδυνατούν λόγω εργασίας και αντικειμενικών υποχρεώσεων να προσέρχονται τακτικά με αποτέλεσμα το μεγάλο ποσοστό μαθητικής διαρροής.
Εναλλακτικά θα μπορούσε να δοθεί για αυτή την κατηγορία και μόνο (ενήλικες εργαζόμενοι μαθητές) η δυνατότητα χαρακτηρισμού ως κατ΄ ιδίαν διδαχθέντες ώστε να προσέρχονται το Μάιο για προφορικές και γραπτές εξετάσεις.
Κωνσταντίνος Κουφοπαντελής
Διευθυντής Εσπερινού ΕΠΑΛ Χίου.
Προτείνεται να χορηγηθεί παράταση της έναρξης ισχύος της διάταξης της περ. β) της παρ. 17 του άρθρου 169 του ν.4763/2020, μέχρι την έκδοση υπουργικής απόφασης του άρθρου 66 παρ. 5 ν.4763/2020, με την οποία θα εξειδικεύονται τα κριτήρια και θα καθορίζεται η διαδικασία πιστοποίησης των προγραμμάτων των Κ.Δ.Β.Μ.
Η ισχύς της παραπάνω διάταξης έληξε την 29/09/2023 με το άρθρο 27 του ν.5015/2023.
Προφανώς των παραγωράφων 2 και 3 του άρθρου 6Ζ και όχι απλά 2.
Οι Τομεάρχες των Ε.Κ. πρέπει να ασκούν τα καθήκοντά τους έως την επιλογή των Τομεαρχών ΕΠΑΛ. Η συνέχιση της θητείας τους μόνο αλληλοεπικαλύψεις αρμοδιοτητων και δυσλειτουργίες μπορεί να δημιουργήσει. Ούτως ή άλλως το υπάρχων μοντέλο με ύπαρξη τομεαρχών στα Ε.Κ.δεν απέδωσε και δημιούργησε σημαντικό χάσμα σε σχέση με την επίτευξη των μαθησιακών αποτελεσμάτων και την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. Τα Ε.Κ. ενώ είχαν υποστηρικτικό ρόλο, αντί να διευκολύνουν το παιδαγωγικό κι εκπαιδευτικό έργο των ΕΠΑΛ πολλές φορές δημιουργούσαν εμπόδια κι αγκυλώσεις. Κι αυτό γιατί βάσει κενών ή ασαφειών στη νομοθεσία επικάλυπταν ή και υπερέβαιναν το διακριτό και σαφή ρόλο των ΕΠΑΛ.
Στην παράγραφο 1 μάλλον έχει γίνει λάθος. Προφανώς οι νυν τομεάρχες θα συνεχίσουν τα καθήκοντά τους ως τομεάρχες των ΕΠΑΛ. Άρα στο τέλος της παραγράφου 1 το «6Ζ» θα πρέπει να αντικατασταθεί με το «6Δ» που είναι το σωστό και το άρθρο «25» από το άρθρο «22» που είναι το σωστό.
Σύμφωνα με την παρ.1 οι υπεύθυνοι Τομέων Ε.Κ. παραμένουν στελέχη της εκπαίδευσης του ν. 4823/2021 και ασκούν, μέχρι τη λήξη της θητείας τους, τις αρμοδιότητες της παρ. 2 του άρθρου 6Ζ. Η παρ.2 του άρθρου 6Ζ αναφέρεται στα όργανα διοίκησης του Ε.Κ. διευθυντή και υποδιευθυντή. Δεν γίνεται καμία αναφορά σε αρμοδιότητες υπευθύνων τομέων.
Οπότε;