Άρθρο 27 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις-Προσθήκη παρ. 2α, 2β, 2γ, 2δ, 2ε και 2στ και τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 43 ν. 4186/2013

1. Μετά από την παρ. 2 του άρθρου 43 του ν. 4186/2013 (Α΄193), περί των εξουσιοδοτικών διατάξεων του Κεφαλαίου Β΄, προστίθενται παρ. 2α, 2β, 2γ, 2δ, 2ε και 2στ ως εξής:

«2α. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής (Κ.Ε.Ε.) και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), καθορίζονται τα προγράμματα σπουδών του ΕΠΑ.Λ., καθώς και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα σχετικό με το άρθρο 9.
2β. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του οικείου Συμβουλίου Σύνδεσης με την Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας (Σ.Σ.Π.Α.Ε.) και γνώμη του Κεντρικού Συμβουλίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Σ.Ε.Ε.Κ.), δύναται να ιδρύονται Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.), και να ρυθμίζονται ο τρόπος και η διαδικασία κάλυψης των δαπανών και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα.
2γ. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Υγείας και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις υλοποίησης της πρακτικής άσκησης των μαθητών των ΕΠΑ.Λ., τα θέματα ασφάλισης των μαθητών κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης, η διαδικασία που τηρείται και κάθε άλλο θέμα σχετικό με το άρθρο 6Ε.
2δ. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού:
α) συγχωνεύονται ΕΠΑ.Λ., σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της περ. γ) της παρ. 1 του άρθρου 6Α και
β) ιδρύονται τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) του άρθρου 6Ζ και ορίζεται ο τόπος λειτουργίας τους.
2ε. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καθορίζονται:
α) Ο τρόπος και η διαδικασία υλοποίησης της Εβδομάδας Προσανατολισμού (Ε.Π.) της παρ. 1 του άρθρου 6ΣΤ και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα,
β) η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Τομεαρχών ΕΠΑ.Λ., σύμφωνα με το άρθρο 6Δ.
2στ. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, καθορίζονται:
α) ο τρόπος και η διαδικασία υλοποίησης της Εβδομάδας Προσανατολισμού (Ε.Π.) της παρ. 1 του άρθρου 6ΣΤ και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της,
β) η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Τομεαρχών ΕΠΑ.Λ.. και των Υπεύθυνων Εργαστηρίων των Εργαστηριακών Κέντρων ή των σχολικών εργαστηρίων,
γ) ο τρόπος κάλυψης των κενών θέσεων των Τομεαρχών ΕΠΑ.Λ για την εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 6Δ και η διαδικασία τοποθέτησης Υπεύθυνων Τομέων σε θέσεις Τομεαρχών ΕΠΑ.Λ.
δ) ο τρόπος κάλυψης των κενών θέσεων των Υποδιευθυντών Ε.Κ., για την εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 6Ζ,
ε) οι λεπτομέρειες λειτουργίας των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) και των Σχολικών Εργαστηρίων (Σ.Ε.), των ειδικότερων καθηκόντων των Διευθυντών/ντριών και των Υποδιευθυντών/ντριών Ε.Κ., των Τομεαρχών ΕΠΑ.Λ., των Υπευθύνων Εργαστηρίων των Εργαστηριακών Κέντρων ή των Σχολικών Εργαστηρίων,
στ) το περιεχόμενο και η διάρκεια των προγραμμάτων δημιουργίας εικονικών επιχειρήσεων, οι όροι και οι προϋποθέσεις συμμετοχής, το εκπαιδευτικό υλικό και η μεθοδολογία διαμόρφωσής τους.
2. Η παρ. 5 του άρθρου 43 του ν. 4186/2013, αντικαθίσταται ως εξής:
«5. Ειδικά, για τον Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων του Επαγγελματικού Λυκείου, τα προγράμματα σπουδών, καθώς και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα, καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής (Κ.Ε.Ε.) και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), αναλογικά εφαρμοζόμενης της διαδικασίας του άρθρου 7 του ν. 4763/2020 (Α΄ 254).».

  • Προτάσεις επί του νέου νομοσχεδίου για την ΕΕΚ

    Κεφάλαιο Ε΄: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν.4186/2013
    Άρθρο 25
    Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013
    Στον ν. 4186/2013 (Α΄193), μετά το άρθρο 6Ε, προστίθεται άρθρο 6Ζ ως εξής:
    «Άρθρο 6Ζ
    Εργαστηριακά Κέντρα
    1. Κάθε Ε.Κ. διακρίνεται σε τομείς εργαστηρίων, αντίστοιχους με τους τομείς σπουδών των ΕΠΑ.Λ.. Κάθε τομέας εργαστηρίων περιλαμβάνει τα εργαστήρια του οικείου τομέα σπουδών. Όταν όσοι ασκούνται στα εργαστήρια προέρχονται από λιγότερες εκπαιδευτικές μονάδες, οι εργαστηριακές ανάγκες καλύπτονται σε σχολικό εργαστήριο του ΕΠΑ.Λ.
    Να αντικατασταθεί από:
    Δεν επιτρέπεται η δημιουργία Σχολικού Εργαστηρίου σε ένα ΕΠΑ.Λ. Όλα τα εργαστήρια εντάσσονται σε Ε.Κ. που λειτουργεί στην ίδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ακόμη και εκείνα που δεν βρίσκονται στον κύριο χώρο λειτουργίας του Ε.Κ.
    Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν αυτό είναι αντικειμενικά αδύνατο, δύναται να δημιουργηθεί Σχολικό Εργαστήριο με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, μετά από αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

    2. Όργανα διοίκησης κάθε Ε.Κ. είναι ο Διευθυντής και ο Υποδιευθυντής. Διευθυντής και Υποδιευθυντής του Ε.Κ. ορίζονται εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τα άρθρα 30 έως 49 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136). Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν υπάρχει ή απουσιάζει ή κωλύεται, ο Διευθυντής του Ε.Κ. αναπληρώνεται από τον Υποδιευθυντή. Υπεύθυνος του σχολικού εργαστηρίου είναι ο Διευθυντής του ΕΠΑ.Λ., στο οποίο υπάγεται διοικητικά το σχολικό εργαστήριο.
    Να αντικατασταθεί από:
    Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν υπάρχει ή απουσιάζει ή κωλύεται ο Διευθυντής του Ε.Κ., αναπληρώνεται από τον Υποδιευθυντή και αν έχουν τοποθετηθεί και άλλος ή άλλοι Υποδιευθυντές, αναπληρώνεται από τον Υποδιευθυντή Α’. Υπεύθυνος του σχολικού εργαστηρίου είναι ο Διευθυντής του Ε.Κ., στο οποίο υπάγεται διοικητικά το σχολικό εργαστήριο.
    4. α) Σε κάθε εργαστήριο ορίζονται από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του/των Διευθυντή/των του/των ΕΠΑ.Λ., ως υπεύθυνοι εργαστηρίων, εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στις εκπαιδευτικές μονάδες που εξυπηρετούνται από το Ε.Κ. ή το σχολικό εργαστήριο, κατά περίπτωση, αντίστοιχων ειδικοτήτων με τα εργαστήρια, με σκοπό να καλύπτονται ο πρωινός, ο απογευματινός και ο εσπερινός κύκλος ημερήσιας λειτουργίας των εργαστηρίων.
    Να συμπληρωθεί με:
    Και συναίνεση του Διευθυντή Ε.Κ.

    5. Οι εκπαιδευτικοί ΔΕ κατηγορίας (1) διατίθενται από τα ΕΠΑ.Λ. στα Ε.Κ. με ολική διάθεση, με απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του ΕΠΑ.Λ. (2)

    Να συμπληρωθεί από:
    (1) και ΤΕ κατηγορίας και οι Υπεύθυνοι εργαστηρίων
    (2)και την σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή Ε.Κ

    Συμμετέχουν σε επιτροπές παραλαβής, απογραφής, καταστροφής και διαγραφής εξοπλισμού.

    8. β) Στους Διευθυντές και τους Υποδιευθυντές των ΕΠΑ.Λ. (ΔΙΟΡΘΩΣΗ Ε.Κ.) καταβάλλεται το επίδομα θέσης ευθύνης που προβλέπεται στις υποπερ. θθ) και ιι) αντίστοιχα της περ. β) της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4354/2015 (Α΄176).».
    Να προστεθεί γ) Το ωράριο των Δ/ντών Ε.Κ. να καθορίζεται σύμφωνα με όλα τα τμήματα της Α΄ τάξης, τα τμήματα Τομέων της Β’ τάξης και τα τμήματα Ειδικοτήτων της Γ’ τάξης των ΕΠΑΛ που εξυπηρετούν, τα οποία πληρούν την προϋπόθεση που ορίζεται από την παρ. 13α του άρθρου 14 του Ν.1566/1985, δηλαδή όσα έχουν τουλάχιστον δεκατρείς (13) μαθητές.

    Άρθρο 33 : Καταργούμενες διατάξεις
    Να μην συμπεριληφθεί το
    γ) το έκτο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί της τοποθέτησης Υποδιευθυντών σε Ε.Κ.
    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
    Υποδιευθυντές ΕΚ
    • Πρέπει σε κάθε ωράριο λειτουργίας του ΕΚ να οριστεί ένας υποδιευθυντής με μειωμένο διδακτικό ωράριο.

    Υπεύθυνοι εργαστηρίου
    • Σε κάθε εργαστήριο πρέπει να οριστεί Υπεύθυνος Εργαστηρίου με μείωση διδακτικού ωραρίου.
    • Οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίου πρέπει να διατίθενται με ολική διάθεση στο Ε.Κ. για να συνεργάζονται με τον Δ/ντή του Ε.Κ. για θέματα λειτουργίας των εργαστηρίων.
    • Οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίου πρέπει να ορίζονται μετά από πρόταση του Δ/ντή του Ε.Κ.
    • Αν το παραπάνω δεν είναι εφικτό, οι υπεύθυνοι εργαστηρίου να ορίζονται με τη σύμφωνη γνώμη του Δ/ντή του Ε.Κ. και του ΕΠΑΛ. ή με σύστημα μοριοδότησης.

    • Nα συμμετέχουν σε επιτροπές προμηθειών των υλικών του Τομέα τους.
    • Nα συμμετέχουν σε επιτροπές καταστροφής υλικών.
    • Nα συμμετέχουν σε επιτροπές απογραφής υλικών των εργαστηρίων.
    • Να παραμένουν στο σχολείο όλες τις εργάσιμες ώρες, όπως ισχύει και σήμερα.
    • Να δοθούν κίνητρα στους υπεύθυνους εργαστηρίων (επίδομα θέσης, μείωση ωραρίου και κάτω από τις 18 ώρες.)

    Τομεάρχες ΕΠΑΛ
    • Πρέπει να συνεργάζονται με τους Υπεύθυνους Εργαστηρίων και τον Δ/ντη του Ε.Κ. για τα θέματα λειτουργίας των Εργαστηρίων.
    • Να παραμένουν στο σχολείο όλες τις εργάσιμες ώρες, (ενός ωραρίου) όπως ισχύει και σήμερα.

    Συνεργασία Ε.Κ. και ΕΠΑΛ
    • Ο Υποδιευθυντής του Ε.Κ. θα είναι υπεύθυνος για το πρόγραμμα των εφημεριών στους χώρους του Ε.Κ.
    • Για το ωρολόγιο πρόγραμμα υπεύθυνος θα είναι ο Δ/ντής του ΕΠΑΛ και ο Δ/ντής του Ε.Κ. (όπως είναι και σήμερα).
    Σήμερα ισχύει: Είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος των εργαστηρίων και των συναφών προγραμμάτων διεξαγωγής των εξετάσεων, σε συνεργασία με τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων που εξυπηρετεί, το οποίο κοινοποιεί σε αυτές πριν από την σύνταξη των δικών τους προγραμμάτων.
    • Όσοι κάνουν μάθημα στα Εργαστήρια θα είναι υπεύθυνοι για τον εξοπλισμό, όπως ισχύει και σήμερα.
    • Ο Δ/ντης του Ε.Κ. να μπορεί να επιβάλλει την ποινή της αποβολής από τα μαθήματα για μία ημέρα. Σε περίπτωση σοβαρού παραπτώματος ο μαθητής παραπέμπεται στο ΕΠΑΛ.

    Εκπαιδευτικοί ΤΕ και ΔΕ
    • Ολική διάθεση στα Ε.Κ.
    • Να παραμένουν στο σχολείο (οι ΔΕ) όλες τις εργάσιμες ώρες, όπως ισχύει για τους Υπεύθυνους Εργαστηρίων και τους Υπεύθυνους Τομέων.

    Διοικητικό και Βοηθητικό Προσωπικό
    • Σε κάθε Ε.Κ. λειτουργεί γραμματεία στην οποία τοποθετείται διοικητικός υπάλληλος ή υπάλληλοι αντίστοιχα με το πλήθος των εκπαιδευτικών μονάδων που εξυπηρετεί.

    Ειδικές ρυθμίσεις

    • Να ληφθεί μέριμνα για τα Ε.Κ. που δεν συστεγάζονται με τα ΕΠΑΛ
    • Διαθέσεις
    • Εφημερίες
    • Ευθύνη καθημερινής λειτουργίας
    • Να ληφθεί μέριμνα για τα Ε.Κ. που έχουν εργαστήρια σε πολλά κτήρια.
    • Να ληφθεί μέριμνα για τα Ε.Κ. που δεν έχουν προσωπικό Δ.Ε.

    ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

    Να διατηρηθεί ο τρόπος χρηματοδότησης των ΕΚ, ο οποίος προβλέπεται στους ν. 96004/Δ4/1-7-2015 (ΥΠΑΙΘ) και 1940/2-2-2018 (ΥΠΕΣ).
    «Ειδικότερα τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) λαμβάνουν ειδική χρηματοδότηση η οποία είναι συνάρτηση του αριθμού των μαθητών όλων των σχολικών μονάδων που εξυπηρετούν, ο οποίος πλασματικά διπλασιάζεται.»
    και να βελτιωθεί ως εξής: συνάρτηση του αριθμού των μαθητών/μαθητευόμενων/σπουδαστών όλων των εκπαιδευτικών μονάδων που εξυπηρετούν, ο οποίος πλασματικά διπλασιάζεται.

    ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
    1. Σε κάθε ΕΚ τοποθετούνται μέχρι 3 Υποδιευθυντές όσοι και οι κύκλοι λειτουργίας του.
    2. Οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίων, ορίζονται μετά από πρόταση του Διευθυντή του ΕΚ και συμπληρώνουν το ωράριο τους μόνο με εργαστηριακά μαθήματα σε οποιαδήποτε σχολική μονάδα που εξυπηρετεί το ΕΚ. Υπάγονται διοικητικά στο ΕΚ.
    3. Σε κάθε ΕΚ συστήνεται Επιτροπή Συντονισμού του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Σ.ΕΚ) που αποτελεί όργανο διοίκησης του ΕΚ, απαρτίζεται από:
    – Τον Διευθυντή και τους Υποδιευθυντές του ΕΚ
    – Τους Υπεύθυνους Τομέων
    – Τους Υπεύθυνους Εργαστηρίων.
    με τις αρμοδιότητες όπως αυτές αναφέρονται στο άρθρο 6Ζ παρ. 3 του παρόντος ν/σ και επιπλέον
    i. Διαδικασίες αξιολόγησης του ΕΚ
    ii. Δραστηριότητες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του ΕΚ

    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    Οι παραπάνω θέσεις είναι αποτέλεσμα συλλογικής εργασίας Διευθυντών/-τριών ΕΚ, και συγκεκριμένα των

    (1) Δρ. Κοτσιφάκος Δημήτριος
    Διευθυντής 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Αγίου Δημητρίου
    (2) Αριστείδης Παλιούρας
    Διευθυντής 3ου Εργαστηριακού Κέντρου Ανατολικής Αττικής
    (3) Μαρία Κατάρα
    Διευθύντρια 4ου Ε.Κ. Β΄ Αθήνας ( Ν. Ιωνίας )
    (4) Αικατερίνη Παρασκευοπούλου
    Διευθύντρια 2ου ΕΚ Δ΄Αθήνας (Αργυρούπολης)
    (5) Κωνσταντίνος Τριανταφύλλου
    Διευθυντής 4ου ΕΚ Γ’ Αθήνας (Περιστερίου)
    (6) Χατζόπουλος Δημήτριος
    Διευθυντής 1ου ΕΚ Σίνδου (Δυτ. Θεσ/νίκης)
    (7) Κουτσουκος Βλασιος
    Διευθυντης 5ου ΕΚ Αθηνας – Ν.Φιλαδελφειας
    (8) Αικατερίνη Οικονομίδου
    Διευθύντρια 1ου ΕΚ Γιαννιτσών (Πέλλας)
    (9) Σπάλα Γεωργία Διευθύντρια 1ου ΕΚ Καλαμάτα
    (10) Γκότσικας-Ζωγράφου Πασχάλης
    Διευθυντής 1ου ΕΚ Κιλκίς
    (11) Μπασδεκίδης Χρήστος
    Διευθυντής ΕΚ Θεσσαλονίκης,
    (12) Τσιβίκης Κωνσταντίνος
    Διευθυντής ΕΚ Καλαμαριάς
    (13) Χατζηαγαπίου Ανδρέας
    Διευθυντής 1ου ΕΚ Κομοτηνής
    (14) Δρ. Καλλιόπη Κανάκη
    Διευθύντρια 2ου ΕΚ Ηρακλείου
    (15) Καχριμάνης Αναστάσιος
    Διευθυντής 1ου ΕΚ Άργους
    (16) Μπουντιούκος Βασίλειος
    Δ/ντής 1ου ΕΚ Κοζάνης
    (17) Σακκάς Ηλίας
    Διευθυντής 8 Ε.Κ. Ταύρου
    (18) Νικολαΐδης Νικόλαος
    Διευθυντης 1ου Ε.Κ Ιωαννίνων
    (19) Μυλωνά Μαριάνθη
    Διευθύντρια 5ου ΕΚ Ανατολικής Αττικής (Αχαρνές)
    (20) Θεοδωροπουλος Σωτήρης
    Διευθυντής 1ο ΕΚ Γ´ Δ/ΝΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Αττικής
    (21) Μερλιαούντας Στέφανος
    Διευθυντής 8ου ΕΚ Επανομής Θεσσαλονίκης,
    (22) Καρβούνης Παναγιώτης
    Διευθυντής 1ου Ε.Κ Κέρκυρας
    (23) Παλαιολόγος Δούρος
    Διευθυντής 1ου ΕΚ Κιάτου
    (24) Κολίτσας Δημήτριος
    (25) Δ/ντής 2ου ΕΚ Κοζάνης (Πτολεμαΐδα)
    (26) Τσουκιά Ελπίδα, Διευθύντρια 2ου ΕΚ Αιγάλεω
    (27) Τριανταφύλλου Κωνσταντίνος, Διευθυντής 4ου ΕΚ Περιστερίου

  • Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, καθορίζονται πάρα πολλά θέματα. Αυτό σημαίνει ότι το Νομοσχέδιο έχει πολλά κενά.

  • 4 Ιανουαρίου 2024, 11:04 | Γεώργιος Ι. Παρίκος

    …………………………………………………Εκπαιδευτικό υλικό……………………………………………………….
    Εδώ δεν καθορίζει ποια σχέση έχει το εκπαιδευτικό υλικό με τη δημιουργία εικονικών επιχειρήσεων. Παλαιότερα το 1993 με την ίδρυση των ΙΕΚ προβλέφθηκε η δημιουργία δανειστικών βιβλιοθηκών σε κάθε ΙΕΚ, με 2 τίτλους ανά μάθημα και 25+2=27 αντίτυπα (τα 2 για διδάσκοντες) Έγιναν προμήθειες για τα πρώτα και δεύτερα ΙΕΚ. Τα Ιδιωτικά ΙΕΚ εξόπλισαν Σχολικές ΒΙΒΛΙΟΘΉΚΕΣ πριν πάρουν άδεια λειτουργίας, αλλά μερικά χρόνια αργότερα, περίπου το 1998 πιέζοντας και το Υπουργείο Παιδείας κατήργησαν τις βιβλιοθήκες τους και πούλησαν τα βιβλία των βιβλιοθηκών τους μαθητές του… Μερικά Δημόσια ΙΕΚ εξακολουθούν να δανείζουν τους μαθητές τους με βιβλία εκείνης της εποχής. Αποτελεί λύση και για τη σημερινή δομή κάθε ΚΕΕΚ, για ΣΑΕΚ, ΕΣΚ, Προγράμματα Αναβάθμισης Δεξιοτήτων και Γνώσεων, αλλά και για τα Τεχνικά Επαγγελματικά Μαθήματα των ΕΠΑΛ.

  • 26 Δεκεμβρίου 2023, 19:17 | Παντελής Γαλίτης

    Στο άρθρο 27 και ειδικότερα στις παραγράφους 2ε και 2στ υπάρχει η παρακάτω επανάληψη:

    2ε. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καθορίζονται:
    α) Ο τρόπος και η διαδικασία υλοποίησης της Εβδομάδας Προσανατολισμού (Ε.Π.) της παρ. 1 του άρθρου 6ΣΤ και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα,
    β) η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Τομεαρχών ΕΠΑ.Λ., σύμφωνα με το άρθρο 6Δ.
    2στ. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, καθορίζονται:
    α) ο τρόπος και η διαδικασία υλοποίησης της Εβδομάδας Προσανατολισμού (Ε.Π.) της παρ. 1 του άρθρου 6ΣΤ και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της,
    β) η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Τομεαρχών ΕΠΑ.Λ. (…)