Ερώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;

Ερωτήματα διαβούλευσης για «Συνενώσεις – Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012»

Ποιες θεωρείτε ότι  πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 13:20 | ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

    ΨΗΦΙΣΜΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
    ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΪΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

    Στο Γραφείο του Γυμνασίου Νεάπολης Βοΐου σήμερα Δευτέρα 21-1- 2011 συνήλθαν οι Σύλλογοι Διδασκόντων του Γυμνασίου και Λυκείου Νεάπολης με θέμα την επαπειλούμενη κατάργηση του Γυμνασίου Νεάπολης και τη συγχώνευσή του με το Γυμνάσιο Τσοτυλίου, σύμφωνα και με δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού Τύπου
    Κατόπιν διεξοδικής συζήτησης και με δεδομένο ότι το Γυμνάσιο Νεάπολης πληροί άπαντα τα κριτήρια λειτουργίας των σχολείων που ορίστηκαν από το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων όπως:

    1. Σταθερό με αυξητική τάση μαθητικό πληθυσμό (120 μαθητές σήμερα)
    2. Άρτια κτηριακή και εργαστηριακή υποδομή (αίθουσες, εργαστήρια Πληροφορικής, Φυσικών Επιστημών, Σχολική Βιβλιοθήκη, γυμναστήρια, αίθουσα εκδηλώσεων)
    3. Πληρότητα εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων με εντοπιότητα στην πλειοψηφία τους
    4. Λειτουργία σύγχρονης ηλεκτρονικής Σχολικής Βιβλιοθήκης
    5. Λειτουργία 12 θέσιου Δημοτικού Σχολείου το οποίο τροφοδοτεί την ερχόμενη σχολική χρονιά με 39 μαθητές την Α΄ Γυμνασίου
    6. Μετακίνηση μαθητών από επτά και πλέον δημοτικά διαμερίσματα

    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
    να ζητήσει τη συνέχιση της λειτουργίας των Σχολείων της Νεάπολης, ως έχει

    ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
    ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΪΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 10:03 | Ελενη Τζαβέλλα

    Ο αριθμός των μαθητών που φοιτούν.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:47 | Γιαννης Γ.

    Στο κείμενο διαβούλευσης αν και λαμβάνονται υπόψη κοινωνικά κριτήρια τα οποία αφορούν σε γεωγραφικά δεδομένα, δεν αναφέρονται σε άλλα, εξ ίσου σημαντικά, που έχουν σχέση με τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό, σε σύνδεση με ιδιαίτερους τύπους σχολείων όπως είναι τα Εσπερινά Γυμνάσια και Λύκεια.
    Τα σχολεία αυτά επιτελούν κοινωνικό έργο, το οποίο για πολλούς είναι σημαντικότερο από το εκπαιδευτικό, ιδιαίτερα σε υποβαθμισμένες περιοχές, όπως για παράδειγμα των Αχαρνών, Λιοσίων και άλλων περιοχών της Δυτικής Αττικής.
    Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη, ότι σε ορισμένες από αυτές τις περιοχές, η πληθυσμιακή σύνθεση έχει μεταβληθεί ραγδαία τη τελευταία εικοσαετία και οι περισσότεροι μαθητές των εσπερινών, είναι μετανάστες, πρόσφυγες, παλιννοστούντες, κλπ πρώτης ή δεύτερης γενιάς καθώς και ρομά .
    Σε ορισμένες περιοχές, η γνωστή φράση/σχέση σχολείου-φυλακής δεν είναι καθόλου κλισέ. Στοιχεία σχετικά με, τη διακίνηση ναρκωτικών, την εγκληματικότητα και γενικά παραβατικότητας μπορείτε κάλλιστα να αντλήσετε από τα Αστυνομικά τμήματα των περιοχών αυτών.
    Οι εργαζόμενοι μαθητές των Εσπερινών σχολείων δίνουν μάχες σε πολλαπλά μέτωπα, που συνθέτουν η καθημερινή βιοπάλη, η φτώχεια και ο αποκλεισμός. Όσοι από αυτούς πετυχαίνουν να προχωρήσουν στο Λύκειο και στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι πραγματικά ήρωες.
    Η απομάκρυνση των σχολείων τους από τις περιοχές κατοικίας τους θα είναι ένα ισχυρό, πρόσθετο πλήγμα. Το κριτήριο της οικονομικότητας ή των καλύτερων υποδομών στη περίπτωση αυτή δεν είναι καθόλου ισχυρά.
    Απλά τα παιδιά θα σταματήσουν το σχολείο.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:43 | Τάξη Β Γ.Ε.Λ.

    Μετά μεγάλης μας λύπης πληροφορηθήκαμε σχετικά με την πρόταση που προβλέπει τη μεταφορά του Γυμνασίου Νεάπολης στο Τσοτύλι και αντίστοιχα, τη μεταφορά του Λυκείου Τσοτυλίου στη Νεάπολη.
    Το πρώτο πράγμα που ήρθε στο μυαλό όλων μας ήταν πως κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό και πως όλο αυτό είναι κάποιου είδους φήμη. Στη συνέχεια όμως, όλο και περισσότερο άρχισε να συζητιέται η ιδέα αυτή με αποτέλεσμα η υποψία να μετατραπεί σε βεβαιότητα.
    «Μα καλά» απαντούσαν όλοι στο άκουσμα της είδησης, «ποιο παρανοϊκό μυαλό θα μπορούσε να προτείνει κάτι τέτοιο!». Και πραγματικά περί παράνοιας πρόκειται αφού όχι μόνο δε γλιτώνουμε λειτουργικά έξοδα, αλλά προσθέτουμε κι άλλα. Το ημερήσιο κόστος για τη μεταφορά 120 μαθητών από το γυμνάσιο Νεάπολης προς το Τσοτύλι κι ενός ικανοποιητικού αριθμού μαθητών από το Λύκειο Τσοτυλίου προς τη Νεάπολη ανέρχεται σε ένα αξιοσημείωτο ποσό. Εξάλλου από τη στιγμή που και οι δύο σχολικές μονάδες βρίσκονται σε λειτουργία τα έξοδα για θέρμανση, καθαριότητα κλπ. παραμένουν ίδια.
    Είναι ευρέως γνωστή η φράση «όπου κλείνει ένα σχολείο.. ανοίγει μια φυλακή.».. Αυτό θέλετε λοιπόν για τον τόπο μας; Και για ποιο κίνημα αποκέντρωσης θα μπορεί να μιλά η κυβέρνηση μετά απ’ αυτό το γεγονός, όταν υποδεχόμαστε τις νέες και παράλληλα απελπισμένες από την ανεργία της πόλης οικογένειας με τα σχολεία μας κλειστά;
    Για το τέλος αφήσαμε μια συλλογική παράκληση.. Ζούμε σε ένα τόπο που πολλοί θα χαρακτήριζαν «ξεχασμένο απ’ το θεό».. Αντί λοιπόν να μας παραγκωνίζετε ακόμη περισσότερο περιορίζοντας την πρόσβασή μας στη διαδικασία της μάθησης, θα προτείναμε να βάλετε στην άκρη κάθε είδους συμφέροντα και να χαρίσετε σ’ εμάς την παιδεία, το μόνο εφόδιό μας για το μέλλον.
    Οι μαθητές της Β τάξης Γ.Ε.Λ. Νεάπολης.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:43 | ΣΑΚΗΣ

    Το κτηριακό είναι μια σοβαρή παράμετρος αλλά να μην ελέγχεται μόνο το έτος κατασκευής αλλά και η τωρινή κατάσταση των κτηρίων που πιθανών θα επιλεχτούν ως κατάλληλα. Για τις περιπτώσεις συνένωσης σχολικών μονάδων σε ακριτικά και γενικότερα σε χωριά, θα πρέπει να συμπεριλάβετε κάποια ακόμα κριτήρια όπως για παράδειγμα το ότι υπάρχουν χωριά που έχουν ανάπτυξη, ανεγέρσεις κατοικιών από νέους ανθρώπους οικογενειάρχες όπως και επιστροφή από αστικά κέντρα οικογενειών για να μείνουν μόνιμα στα χωριά οι οποίοι για να κάνουν αυτές τις ενέργειες βασιστήκανε στο ότι υπάρχει νηπιαγωγείο, δημοτικό και γυμνάσιο στα χωριά αυτά. Ακόμα σε περιπτώσεις όπου σε τέτοια χωριά υπάρχουν και στρατόπεδα κριτήριο των στρατιωτικών που έχουν οικογένειας είναι ένα βασικό κριτήριο για να μείνουν εκεί είναι το αν υπάρχει κάποιο σχολειό.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:17 | ΚΑΖΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΑΡΑΚΗ

    ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΟΥΤΩΝ
    2ου και 3ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΒΟΥΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
    ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ

    ΑΦΟΡΑ ΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΔΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ (7ΕΤΩΝ) ΚΑΙ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ (3,5ΕΤΩΝ)ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΒΟΥΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ(ΙΑΤΡΩΝ-ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ(ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ-ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ)ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΤΑ. ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ(ΜΙΛΑΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΓΝΗ) Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΟΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ Η ΑΛΛΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΧΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ Η ΕΚΕΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥΣ.
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 25 ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)Η ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:10 | Σύλλογος διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης

    Σε συνέχεια του σχολίου μας που αναρτήθηκε στην πρώτη ερώτηση, θεωρούμε πως πρέπει να οριστούν ποιοτικά κριτήρια όπως:
    Ελάχιστα τ.μ. ανά μαθητή και δραστηριότητα για κάθε αίθουσα.
    Ελάχιστα τ.μ. για το προαύλιο .
    Ύπαρξη αιθουσών δραστηριοτήτων ( πειραματικών εργαστηρίων, εργαστήρι πληροφορικής, αίθουσα μουσικής κ. ά.)
    Δημιουργία βιβλιοθηκών
    Ύπαρξη γυμναστηρίου
    Χώρος εστίασης ( ολοήμερο )
    Ένα άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, υποστήριξη από ειδικούς για ένταξη μαθητών με αναπηρία και αλλοδαπών μαθητών, ενισχυτική διδασκαλία , παράλληλη στήριξη, αριθμός μαθητών κάτω των 25, καθώς και διασφάλιση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών.
    H επιλογή των καταργήσεων-συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων ως μέτρο περαιτέρω υποχρηματοδότησης του εκπαιδευτικού συστήματος δεν πρόκειται να δημιουργήσει ένα νέο, πρωτοποριακό μαθησιακό περιβάλλον, το οποίο αξιοποιώντας σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και εργαλεία θα θέτει στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας το μαθητή , αλλά αντίθετα θα συντηρήσει και επιπλέον θα ενισχύσει εγγενείς και χρόνιες παθογένειες, όπως την απουσία εξοπλισμένων εργαστηρίων, βιβλιοθηκών και αθλητικών εγκαταστάσεων, τις ελλείψεις σε οπτικοακουστικά μέσα, την κακή, πολλές φορές, κτιριακή κατάσταση καθώς και το σύστημα αξιολόγησης που ευνοεί την αποστήθιση και τη βαθμοθηρία. Και σε αυτές τις αδιαμφισβήτητες δυσλειτουργίες που αποτελούν παράλληλα και προκλήσεις για μια σύγχρονη εκπαίδευση, η πρόταση για καταργήσεις-συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων δεν αποτελεί λύση για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των σημερινών παρωχημένων και αναποτελεσματικών εκπαιδευτικών δομών.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:10 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΟΛΕΙΟΥ ΡΙΖΙΩΝ

    Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Ριζίων υποκινούμενο από την Δημόσια Διαβούλευση που αφορά την συγχώνευση Σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και από δημοσιεύματα σε μερίδα του Τοπικού Τύπου θα ήθελε να παραθέσει τις απόψεις του για τους λόγους διατήρησης της λειτουργίας του 6θέσιου Πρότυπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου καθώς και του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Ριζίων.
    Γνωρίζουμε ότι προκειμένου το Ελληνικό Δημόσιο θα πρέπει να εξοικονομήσει πόρους και να περιορίσει τις αλόγιστες δαπάνες καταφεύγει στη Συγχώνευση Σχολικών Μονάδων. Αυτό όμως θα πρέπει να γίνει με σοβαρότητα και ευθύνη.
    Θα πρέπει λοιπόν να λάβει υπόψη του πολλούς παράγοντες όπως η Γεωγραφική θέση της σχολικής μονάδας και ιδιαίτερα αν αυτή βρίσκεται στην μεθόριο καθώς επίσης και την δυναμική που υπάρχει στην πληθυσμιακή ανάπτυξη της περιοχής όπου αυτή ανήκει.
    Εν προκειμένω στο χωριό των Ριζίων, παρόλο του ότι βρίσκεται ένα βήμα από την Τουρκία, οι νέοι επιλέγουν συνειδητά να ζήσουν και να δραστηριοποιηθούν οικονομικά και κοινωνικά στον τόπο όπου γεννήθηκαν. Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετές οικοδομικές άδειες χορηγήθηκαν την τελευταία τριετία για την ανέγερση πρώτης κατοικίας από νέες οικογένειες. Πράγμα που φανερώνει την δυναμική που υπάρχει στην ανάπτυξη του χωριού. Σε αυτή την δυναμική έρχεται να προστεθεί και το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετές οικογένειες οι οποίες εγκατέλειψαν τα μεγάλα αστικά κέντρα και επέλεξαν να ζήσουν στα Ρίζια έχοντας ως βασικό κριτήριο την ύπαρξη σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    Το 6θέσιο πρότυπο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ριζίων τα τελευταία χρόνια λειτουργεί άτυπα ως Σχολικό Κέντρο έχοντας εντάξει στο δυναμικό του μαθητές των γειτονικών χωριών του Κεράμου και του Φυλακίου.
    Επίσης το Σχολείο μας εξυπηρετεί οικογένειες αξιωματικών που έχουν επιλέξει να διαμένουν στις Στρατιωτικές Οικίες Αξιωματικών Ριζίων λόγω των σχολικών υποδομών που υπάρχουν στο χωριό των Ριζίων.
    Κατά συνέπεια ο αριθμός των μαθητών που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο Ριζίων ανέρχεται σε 60 παιδιά.
    Τονίζεται επίσης ότι σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία του Δήμου, τουλάχιστον 35 παιδιά που οι οικογένειές τους διαμένουν μόνιμα στα Ρίζια θα ξεκινήσουν την φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο την επόμενη τριετία.
    Την προηγούμενη χρονιά εκπονήθηκε μελέτη για την κατασκευή αίθουσας πολλαπλών χρήσεων στο χώρο του προαυλίου του σχολείου η οποία μπορεί να υποβληθεί στο ΕΣΠΑ στο μέτρο «Υποδομές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης». Η μελέτη έχει αξιολογηθεί θετικά αλλά δεν υποβλήθηκε στην 1η πρόσκληση καθώς σε αυτήν είχε δοθεί προτεραιότητα σε κατασκευή αιθουσών αλλά μπορεί να υποβληθεί στην 2η πρόσκληση.
    Επίσης το κτίριο του πρώην Αστυνομικού Σταθμού Ριζίων το οποίο συνορεύει με το Δημοτικό Σχολείο Ριζίων έχει παραχωρηθεί προς χρήση στον πρώην Δήμο Βύσσας και μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου έχει ολοκληρωθεί μελέτη ανάπλασης του κτιρίου (ώριμη με τις απαραίτητες οικοδομικές άδειες κλπ) για χρήση «Εργαστηριακής υποδομής Δημοτικού Σχολείου Ριζίων».
    Κατόπιν όλων των παραπάνω άποψή μας και πρότασή μας είναι να διατηρηθούν σε λειτουργία τόσο το 6θέσιο Πρότυπο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο όσο και το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο του χωριού μας.
    Ευχόμενοι ότι θα λάβετε σοβαρά υπόψη σας την πρόταση μας αναμένουμε τις δικές σας αντικειμενικές ενέργειες.

  • 23 Ιανουαρίου 2011, 23:28 | ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ 3ου και 15ου ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

    Προς Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης Χαλάνδρι, 18/1/2011
    κ. Κουμέντο
    Κοινοποίηση : Υπουργό Παιδείας κ.Διαμαντοπούλου
    Δ/ντή Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας κ.Βεντήρη
    Δ/ντή 3ου Δημοτικού σχολείου Χαλανδρίου
    Δ/ντή 15ου Δημοτικού σχολείου Χαλανδρίου
    Ένωση Συλλόγων γονέων Δήμου Χαλανδρίου
    Απευθυνόμαστε σε σας για να εκφράσουμε την εντονότατη ανησυχία των γονέων των μαθητών των 3ου και 15ου Δημοτικών σχολείων για τη φημολογούμενη συγχώνευση των δύο σχολικών μονάδων.
    Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι στα σχολεία μας φοιτούν 20 μαθητές- οικότροφοι του Ιδρύματος Χατζηκώνστα καθώς και 18 μαθητές στα τμήματα ένταξης. Οι μαθητές αυτοί, το γνωρίζετε ίσως καλύτερα και από εμάς λόγω της παιδαγωγικής σας ιδιότητας, χρειάζονται ιδιαίτερη και πλέον εξατομικευμένη αντιμετώπιση προκειμένου να απολαμβάνουν όλοι, οι ίδιοι και οι συμμαθητές τους, το κοινωνικό αγαθό της μόρφωσης και της παιδείας. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ολιγομελή τμήματα.
    Τα σχολεία μας αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις κτιριακής και υλικοτεχνικής υποδομής, για τα οποία και εμείς οι γονείς συνεισφέρουμε τα μέγιστα των δυνατοτήτων μας για τη βελτίωσή τους( δημιουργία σχολικής βιβλιοθήκης, ανακαίνιση αίθουσας εκδηλώσεων).
    Δεν αντέχουμε και επιπλέον προβλήματα που θα δημιουργηθούν με τη συγχώνευση των δύο σχολείων και την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα.
    Είμαστε αντίθετοι στη δημιουργία πολυπληθών τμημάτων που θα αποβούν εις βάρος της εκπαίδευσης των παιδιών μας και σας ζητούμε να μην συγχωνευθούν τα σχολεία μας.
    Με τιμή
    τα ΔΣ