Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις του.
Αρχική Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 21 Έναρξη ισχύος
ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 21 Έναρξη ισχύος
- 20 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2 ΑντικείμενοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ – ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ Άρθρο 3 Διαρκής Επιτροπή για την Αντιμετώπιση της Βίας– Τροποποίηση παρ. 1, 2, 3 άρθρου 41Α ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνική Επιτροπή Συντονισμού
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ – ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΟΧΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ Άρθρο 5 Δειγματοληπτικός έλεγχος εισιτηρίων-Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 41Γ ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πλατφόρμα ταυτοποίησης κατόχων αθλητικών εισιτηρίων – Προσθήκη άρθρου 41ΙΑ στον ν. 2725/1999
- 6 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Άρθρο 7 Ηλεκτρονική εποπτεία αθλητικών εγκαταστάσεων – Αντικατάσταση άρθρου 41Ε ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ –ΡΗΤΡΑ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Άρθρο 8 Διοικητικά μέτρα σε περίπτωση παρότρυνσης, υποκίνησης, ενθάρρυνσης ή επιδοκιμασίας επεισοδίων, ρατσιστικών συμπεριφορών και εν γένει φαινομένων βίας – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ειδικές περιπτώσεις επιβολής διοικητικών μέτρων στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων – Προσθήκη άρθρου 1Α στον ν. 4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Ρήτρα παραβατικότητας – Προσθήκη άρθρου 1Β στον ν. 4326/2015Άρθρο 10 Ρήτρα παραβατικότητας – Προσθήκη άρθρου 1Β στον ν. 4326/2015
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ Άρθρο 11 Λέσχες φιλάθλων-Τροποποίηση άρθρου 41Β ν. 2725/1999
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 Ψηφιακό Μητρώο Μελών Λεσχών Φιλάθλων-Τροποποίηση άρθρου 41Ι ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Υποχρεώσεις αθλητικών φορέων – Μέτρα αστυνόμευσης αθλητικών εκδηλώσεων – Τροποποίηση παρ. 1 και 8α άρθρου 41Δ ν. 2725/1999
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΒΙΑΣ Άρθρο 14 Αδικήματα βίας με αφορμή αθλητικές εκδηλώσεις ή αθλητικό υπόβαθρο – Αντικατάσταση παρ. 5 άρθρου 41ΣΤ ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 15 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 15 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ Άρθρο 17 Θητεία Επιτροπών Διοίκησης Εθνικών Γυμναστηρίων – Συντονιστής Γενικός Διευθυντής Καυταντζογλείου Εθνικού Σταδίου – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 6 ν. 423/1976
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 18 Δυνατότητα απόκτησης άδειας άσκησης επαγγέλματος προπονητή Α’ επιπέδου για τους προπονητές ποδοσφαίρου και για τους εκπαιδευτές αθλήματος σκοποβολής και τοξοβολίας – Τροποποίηση άρθρου 121 ν. 5039/2023
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή καταστατικού αθλητικών σωματείων, αθλητικών ενώσεων και αθλητικών ομοσπονδιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 30 ν. 4726/2020
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Γ΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 20 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 21 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Ιανουαρίου 2024, 22:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Ιανουαρίου 2024, 08:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 81 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΘΕΜΑ: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
*************************
Δια της παρούσης σας υποβάλουμε τις προτάσεις μας σχετικά με την προσθήκη στον αθλητικό νόμο της αναγνώρισης ως αθλητικών φορέων των Συνδέσμων Κριτών Ομαδικών Αθλημάτων.
Σε πρόσφατη γνωμοδότηση της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, οι Σύνδεσμοι Κριτών Καλαθοσφαίρισης δεν θεωρούνται αθλητικός φορέας και δεν θεωρείται ότι υφίσταται ως τέτοιοι ενώ το άρθρο 44 του Ν.2725/99 πριν την τροποποίησή του αναγνώριζε στους κριτές τα ιδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με αυτά των διαιτητών. Υπενθυμίζουμε επίσης ότι οι συνδεσμοι κριτών ατομικών αθλημάτων αναγνωρίζονται από το Νόμο ως αθλητικοί φορείς. Ως εκ τούτου, παραθέτουμε την αιτιολόγηση της πρότασής μας ώστε οι σύνδεσμοι κριτών ομαδικών αθλημάτων να αναγνωρίζονται ως αθλητικοί φορείς και να αντιμετωπίζονται όπως οι συνδεσμοι διαιτητών ομαδικών αθλημάτων και ειδικά για το άθλημα της καλαθοσφαίρισης αναφέρουμε τα εξής:
– Ο Ν.2725/1999, στις διατάξεις του περί Διαιτησίας Αθλημάτων (άρθρα 43 επ.) ορίζει ένα γενικό πλαίσιο και γενικές οδηγίες για τη λειτουργία της διαιτησίας σε όλα τα αθλήματα με ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων αυτών για τους παρατηρητές, επόπτες, χρονομέτρες, σημειωτές και κάθε άλλο όργανο που ασκεί έργο διαιτησίας ή κρίσης σε ομαδικό ή ατομικό άθλημα. Φυσικά, ο νόμος δεν είναι δυνατόν να εξειδικεύσει στις διατάξεις του τις διαφοροποιήσεις του κάθε αθλήματος ούτε να αναφερθεί λεπτομερώς στα επιμέρους χαρακτηριστικά που διέπουν τους ασκούντες έργο διαιτησίας ή κρίσης σε κάθε άθλημα, τον τρόπο λειτουργίας και εξέλιξής τους. Αυτός ο τρόπος διαμορφώνεται εν τοις πράγμασι μέσα από τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε αθλήματος, τα δε αποτελέσματα της ορθής ή όχι λειτουργίας του μηχανισμού αυτού κρίνονται μέσα από τη διαδρομή τους στο χρόνο.
– Ειδικά για το άθλημα της καλαθοσφαίρισης, το οποίο επισημαίνουμε ότι αποτελεί το άθλημα με τους περισσότερους κανονισμούς μετά το ποδόσφαιρο, από την 1-12-1891 (ημερομηνία δημιουργίας του) ή έστω από την ημερομηνία που έγινε ο πρώτος επίσημος αγώνας μπάσκετ στην Ελλάδα έως σήμερα, λειτουργεί ως προς τους διαιτητές και τη γραμματεία των αγώνων του ως εξής: Τα πρόσωπα που αποτελούν το σώμα των διαιτητών δεν μπορούν ταυτόχρονα να αποτελούν και τα πρόσωπα της γραμματείας δηλαδή να ασκούν καθήκοντα σημειωτή, χρονομέτρη αγώνα, χρονομέτρη 24’’, όχι τουλάχιστον για την ίδια χρονική περίοδο.
Απ’ τους ίδιους τους κανονισμούς παιδιάς του αθλήματος προκύπτουν σαφώς ποιά είναι τα καθήκοντα των διαιτητών καλαθοσφαίρισης και ποια είναι τα καθήκοντα των κριτών (σημειωτών – χρονομετρών). Ο διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων τους και εν τοις πραγμάσι, κατέστη απαραίτητος κατά την πολυετή πορεία του αθλήματος στη χώρα μας και για την αντιμετώπιση των αναγκών του, όπως αυτές διαμορφώθηκαν υπό τις συνθήκες, ιδιαιτερότητες της Ελληνικής πραγματικότητας στο χώρο της Καλ/σης. Πραγματικότητα η οποία οδήγησε την Καλ/ση σε διεθνείς διακρίσεις και προσέλκυσε μεγάλο αριθμό αθλητών τις τελευταίες δεκαετίες.
Έτσι λοιπόν τα καθήκοντα των Κριτών Καλ/σης είναι διαφορετικά απ’ αυτά των διαιτητών καλαθοσφαίρισης και δεν μπορούν σε καμμία περίπτωση να είναι οι κριτές ταυτόχρονα και διαιτητές ή το αντίστροφο καθώς τα καθήκοντα τους καθορίζονται από διαφορετικό πεδίο γνώσεως και εμπειρίας των κανονισμών και των Νόμων, παρακολουθούν διαφορετικές σχολές κατάρτισης και τους χορηγούνται διαφορετικά διπλώματα. Αλλωστε τον ίδιο διαχωρισμό χρησιμοποιεί και η FIBA (REFEREES – TABLE OFFICIALS).
Αυτή η πραγματικότητα οδήγησε το έτος 1977 στη δημιουργία του πρώτου Συνδέσμου Κριτών Καλαθοσφαίρισης (ΣΚΚΑ) και ακολούθησαν πολλοί Σύνδεσμοι Κριτών ανά την Ελλάδα. Μέσα από τη λειτουργία των Συνδέσμων αυτών διδάχθηκαν, επιμορφώθηκαν, αξιολογήθηκαν οι κριτές που σήμερα αποτελούν το Σώμα των Κριτών που χρησιμοποιείται σε όλους τους αγώνες καλαθοσφαίρισης ανά την Ελλάδα.
– Oι λειτουργούντες σήμερα Σύνδεσμοι Κριτών Καλαθοσφαίρισης αποτελούν δικαστικώς αναγνωρισμένα σωματεία, όσοι δεν εξ αυτών αιτήθηκαν τη χορήγηση ειδικής αθλητικής αναγνώρισης, την έχουν λάβει με απόφαση του αρμοδίου Υπουργού επί τη βάσει των διατάξεων του Ν.2725/99, ο οποίος σε κανένα σημείο του δεν απαγορεύει τη δημιουργία Συνδέσμων κριτών, αντίθετα σε ατομικά αθλήματα στα οποία υπάρχουν μόνο κριτές αναφέρονται ρητώς οι Σύνδεσμοι κριτών.
– Οι Σύνδεσμοι Κριτών Καλαθοσφαίρισης επί 45 συναπτά έτη εργάζονται για την παραγωγή, επιμόρφωση, έλεγχο και αξιολόγηση των κριτών-μελών τους και πλαισιώνουν όλα τα επίσημα πρωταθλήματα σε συνεργασία με τους Συνδέσμους Διαιτητών, τις Ενώσεις, την Ομοσπονδία του Αθλήματος και όλους τους συνδεόμενους με το έργο τους αθλητικούς φορείς.
– Οι κριτές Καλαθοσφαίρισης που στηρίζουν με το έργο τους όλα τα πρωταθλήματα καλαθοσφαίρισης είναι μέλη των Συνδέσμων Κριτών και ουδέποτε έχει εμπλακεί στη λειτουργία τους οιοσδήποτε άλλος φορέας ή όργανο ενώ ταυτόχρονα υπάρχει συνεχής και πλήρης συνεργασία με όλους του αρμόδιους αθλητικούς φορείς για το βέλτιστο αποτέλεσμα κατά τη διεξαγωγή των αγώνων
Για τους λόγους αυτούς παρακαλούμε όπως λάβετε υπ’ όψιν τα ανωτέρω προκειμένου οι σύνδεσμοι κριτών ομαδικών αθλημάτων να αποτελούν (όπως και στο παρελθόν) αναγνωρισμένους και αθλητικά φορείς
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες
ΣΚΚΑ