1. Ο Γραμματέας επί των Πρακτικών είναι αρμόδιος για την τήρηση και τη σύνταξη των πρακτικών των συνεδριών της Ολομέλειας και της Συγκλήτου. Οι συζητήσεις και αποφάσεις των οργάνων αυτών μπορεί να καταγράφονται ταυτόχρονα και με σύγχρονα μέσα καταγραφής ήχου και εικόνας, ύστερα από απόφαση του Προεδρείου, με την τήρηση των διατάξεων περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (L 119, Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων).
2. Η επικύρωση των πρακτικών γίνεται, κατά το δυνατόν, στην επόμενη συνεδρία της Ολομέλειας ή της Συγκλήτου, διαφορετικά στην πρώτη συνεδρία μετά από την ολοκλήρωση του ελέγχου των πρακτικών. Τα προς επικύρωση πρακτικά διανέμονται εκ των προτέρων στα μέλη που μετείχαν στη συνεδρίαση για φραστικές μόνο διορθώσεις, χωρίς μεταβολή του ουσιαστικού περιεχομένου. Ο Γραμματέας επί των πρακτικών μεριμνά για την έγκαιρη περαίωση της σύνταξης και της επικύρωσής τους.
3. Μετά από την επικύρωση, τα πρακτικά υπογράφονται πρώτα από τον Γραμματέα επί των πρακτικών και ακολούθως από τον Πρόεδρο και τον Γενικό Γραμματέα.
4. Οι αποφάσεις εφαρμόζονται και πριν από την επικύρωση των πρακτικών, εκτός αν έχει αμφισβητηθεί η απαρτία ή η πλειοψηφία κατά τη λήψη τους.
5. Τα πρακτικά φυλάσσονται σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, αν υπάρχει ηλεκτρονική καταγραφή, με ευθύνη του Γραμματέα επί των πρακτικών και του Εφόρου.