Αρχική Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο7. Είναι κατά τη γνώμη σας απαραίτητη η πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου (2011-15), κατά την οποία εξακολουθούν στη λειτουργία τους οι διακριτές διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο επίπεδο της περιφερειακής ενότητας (νομού);
7. Είναι κατά τη γνώμη σας απαραίτητη η πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου (2011-15), κατά την οποία εξακολουθούν στη λειτουργία τους οι διακριτές διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο επίπεδο της περιφερειακής ενότητας (νομού);
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο «Πρώτα ο Μαθητής» – «Πρώτα η Σχολική Μονάδα» Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο«Πρώτα ο Μαθητής» – «Πρώτα η Σχολική Μονάδα» Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο
- 67 Σχόλια1. Ποιους βασικούς στόχους θα πρέπει να επιδιώκει η αναδιάρθρωση του συστήματος οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης;
- 79 Σχόλια2. Ποια είναι η άποψή σας για την προτεινόμενη διοικητική αναδιάρθρωση και τον περιορισμό των επιπέδων διοίκησης;
- 56 Σχόλια3. Πώς αντιλαμβάνεστε την ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας και της δυνατότητάς της να προγραμματίζει, να οργανώνει, να υλοποιεί και να αξιολογεί αποτελεσματικά το έργο της;
- 165 Σχόλια4. Ποια είναι η άποψή σας για την ενίσχυση των αρμοδιοτήτων των διευθυντών των σχολικών μονάδων;
- 52 Σχόλια5. Ποια είναι η άποψή σας για την ενοποίηση των διοικητικών δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;
- 140 Σχόλια6. Ποια είναι η άποψή σας για την σύσταση νέας, ενιαίας δομής καθοδήγησης και υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (ενοποίηση υπαρκτών δομών επιμόρφωσης, υποστήριξης, υπεύθυνων και στελεχών καθοδήγησης);
- 35 Σχόλια7. Είναι κατά τη γνώμη σας απαραίτητη η πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου (2011-15), κατά την οποία εξακολουθούν στη λειτουργία τους οι διακριτές διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο επίπεδο της περιφερειακής ενότητας (νομού);
- 50 Σχόλια8. Εναλλακτικές προτάσεις για την αναδιάρθρωση της διοίκησης της εκπαίδευσης.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Απριλίου 2011, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Απριλίου 2011, 23:59
Ολοκληρώθηκε.
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
35 Σχόλια 644 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84828 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ερασιτεχνικού και του επαγγελματικού αθλητισμού
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Άντε άντε αφήστε τα λόγια και αρχίστε
«Στη βράση κολλάει το σίδερο».
Έχετε όρεξη για τέσσερα χρόνια γκρίνιας και αναταραχής στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας;
Προτείνω το καλοκαίρι νομοθέτηση και το χειμώνα εφαρμογή.
Με παράλληλη εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου που θα αναβαθμίζει μισθολογικά τον εκπαιδευτικό.
Θα ζητήσει το κράτος να εργάζεται ο εκπαιδευτικός ποιοτικότερα, αλλά να αναγνωρίσει αυτή την ποιοτική του δουλειά με το να τον αμείβει.
Ερώτηση: Είναι κατά τη γνώμη σας απαραίτητη η λειτουργία διαφορετικών υπουργείων σε επίπεδο κράτους; Γιατί να έχουμε 15 υπουργεία ας τα κάνουμε ένα. Γιατί να έχουμε και να πληρώνουμε 15 υπουργούς ας τους κάνουμε ένα. Για τους ίδιους λόγους είναι απαραίτητη η λειτουργία διακριτών διευθύνσεων και σταματήστε να βρίσκεται τρόπους να ταλαιπωρείται τον κόσμο.
Άμεσα. Δεν είναι δα και καμμιά κοσμογονική αλλαγή.
Εφόσον η νέα διοίκηση αποσκοπεί στην απλοποίηση και στην κατάργηση άχρηστων υπηρεσιών και διαδικασιών (όπως ισχυρίζεται) η μετάβαση μπορεί να είναι άμεση.
Το πολύ πολύ να χρειαστεί να δουλέψουν λίγο περισσότερο το καλοκαίρι μερικοί προιστάμενοι στο Υπουργείο και οι υπεύθυνοι στις υπηρεσίες κάθε βαθμίδας ώστε να οργανώσουν τούς πόρους τους. Θα μου πείτε «και πως να τους βάλω να κάνουν κάτι (να δουλέψουν) που δε το έχουν κάνει ποτέ;». Έλα ντέ. Εσείς είστε Υπουργός δεν είμαι εγώ.
Τα σχολεία θα λειτουργήσουν έτσι και αλλιώς και οι διευθυντές θα ενημερωθούν. Δε θα υπάρχουν περισσότερες καθυστερήσεις και προβλήματα στην αρχή της χρονιάς απο οτι υπήρχαν πάντα.
Υποθέτω βέβαια οτι αφού επιχειρείτε μια τέτοιου εύρους αλλαγή έχετε καταγράψει επακριβώς τις υπάρχουσες θέσεις, γραφεία και υπηρεσίες – γιατί απ’ ότι μάθανε τον τελευταίο χρόνο οι δύσμοιροι Έλληνες πολίτες, το ελληνικό κράτος είναι τόσο δαιδαλώδες που δεν ήξερε ούτε πόσους υπαλλήλους πληρώνει !!!. Τι με κάνει να πιστεύω οτι το ξέρει τώρα;
Αν όχι λοιπόν θα χρειαστεί μια περίοδος ενημέρωσης και ανατροφοδότησης (feedback) απο τους επικεφαλής των υπαρχουσών υπηρεσιών και σχολικών μονάδων και η αλλαγή να μεταφερθεί για την επόμενη σχολική χρονιά.
Θα ακολουθήσει βέβαια μια περίοδος ενημέρωσης και προσαρμογής αλλά είπαμε όχι και 4 χρόνια!
Πιλοτικα δε μπορει να γίνει η μετάβαση (π.χ. σε κάποιες περιφέρειες) γιατί τότε το Υπουργείο θα μπλέξει με δύο διαφορετικές διοικήσεις και άκρη δε θα βγεί. Εδώ δε βγαίνει με μία…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Χειρότερα δε γίνεται οπότε μη φοβάστε. Άλλωστε δε θα πει και κανένας τίποτα (έχουν παγώσει όλοι απο το σοκ και ασχολούνται με την καθημερινή επιβίωση).
Με βάση τις συνολικές αναφορές μου στις 6 θεματικές ενότητες της διαβούλευσης τεκμηριώνεται η άποψη μου ότι η όποια μεταβατική περίοδος και οι όποιες εκπτώσεις στην υλοποίηση της όποιας αναδιάρθρωσης του συστήματος οργάνωσης της διοίκησης του εκπαιδευτικού συστήματος θα σημαίνει την αναστολή της όποιας μεταρρυθμιστικής προσπάθειας. Τα τεκμήρια έρευνας που υπάρχουν στο επιστημονικό αντικείμενο της ιστορίας της εκπαίδευσης επιβεβαιώνουν την άποψη
Συμπληρωματικά θα πρότεινα να υπάρχει δέσμευση όλων για ευρύτερες συγκλίσεις και εφαρμογή του συστήματος που θα υιοθετηθεί για μια δεκαετία, ώστε για πρώτη ίσως φορά στο χώρο της εκπαίδευσης να υπάρχει και η δυνατότητα για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την όποια μελλοντική αναδιάρθρωση.
Ίσως είναι η ευκαιρία σε μια εποχή κρίσης αξιών και όχι μόνο να αποτελέσει ο χώρος της εκπαίδευσης σημείο συνεννόησης αναφορικά με το θέμα της αναδιάρθρωσης του συστήματος οργάνωσης της διοίκησης του εκπαιδευτικού συστήματος.
Άλλωστε η καθιέρωση ενός πάγιου συστήματος οργάνωσης και διοίκησης του συστήματος της εκπαίδευσης δεν αποτελεί απαγορευτικό παράγοντα υλοποίησης και εφαρμογής πολιτικών παιδείας με διαφορετικό ιδεολογικό προσανατολισμό στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό επίπεδο.
Το αντίθετο μάλιστα οι συνεχείς τροποποιήσεις αποτελούν το άλλοθι για την μη άσκηση πολιτικών παιδείας σύμφωνα με τις υπαρκτές ατομικές ανάγκες των πολιτών και τις συνολικές της κοινωνίας.
Σε αυτή την κατεύθυνση οι ευθύνες καταμερίζονται αναλογικά σε εκείνους που δεν τολμούν , σε εκείνους που δεν προτείνουν, σε όλη την κοινωνία σε τελευταία ανάλυση
Γεώργιος Π. Μπουρίτσας
ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ!ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ (ΕΔΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΓΕΛΑΤΕ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΟΛΑ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΜΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΑΞΗ.
Σίγουρα απαιτείται πενταετία. Να μή γίνει σε μεγάλους νομούς λόγω φόρτου. Ο όγκος δουλειάς θα είναι δυσβάστακτος. Είναι λάθος η συγχώνευση διευθύνσεων Α/θμιας και Δ/θμιας. Εξάλλου πρόκειται για ανόμοια πράγματα.
Νομίζω ότι από το 1981 είμαστε στη μεταβατική περίοδο.Να πάρω σύνταξη(ΧΑ,ΧΑ!)με το καλό και μετά ξανά ΧΑ,ΧΑ!αλλάξτε τα όλα κλείστε τα σχολεία ανοίξτε διαδικτυακά σχολεία οι εκπαιδευτικοί πάλι δεν θα έχουν λόγο που να ακούγεται και να υπολογίζεται στα σοβαρά.
Σίγουρα χρειάζεται μεταβατική περίοδος για τόσο μεγάλη αλλαγή.
Πρέπει να υπάρξει χρόνος για τη μετάβαση.
Επίσης η μετάβαση πρέπει να γίνει πιλοτικά, σε μία ή δύο μικρές περιφέρειες αρχικά, ώστε να διαπιστωθούν ελλείψεις στο σχεδιασμό και να προβλεφθούν πιθανές δυσλειτουργίες στη συγχώνευση των διευθύνσεων.
Είμαι της άποψης να μην υπάρξει τόσος πολύς χρόνος μετάβασης. Ένας χρόνος ανοχής είναι αρκετός. Άμεσα και μέσα από την προσπάθεια προσαρμογής θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που θα προκύψουν. Γιατί θα προκύψουν, αφού πρόκειται για κάτι νέο κι εμείς οι Έλληνες πάντοτε αντιμετωπίζουμε το νέο με υποψία. Ας μη ξεχνάμε πως από την αρχαία εποχή το ρήμα νεωτερίζω έχει αρνητική σημασία.
Δυναμικά λοιπόν στις αλλαγές και όχι άτολμα, αλλά ούτε ανελαστικά, παρά με δυνατότητα αναπροσαρμογής, όπου το πράγμα δεν προχωράει, πάντα στο πλαίσιο της αλλαγής.
Είναι χαμένος χρόνος και θα προκαλέσει σύγχυση.
ότι είναι να γίνει πρέπει να γίνει αμέσως
Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος ως μεταβατική περίοδος, παρά ένα μόνο έτος (2011-12) προσαρμογής.
Νίκος Στουπάκης, σχολικός σύμβουλος φιλολόγων, ε.τ.
Δεν χρειάζεται μεταβατική περίοδος. Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι νέο και έτσι θα έχουμε πιο γρήγορα εικόνα της αποτελεσματικότητάς του και αν δεν πιάσει πρέπει να είμαστε ευέλικτοι για αλλαγή. Δεν κάνει λάθος όποιος μένει ακίνητος! Ο ακίνητος όμως δεν είναι παραγωγικός.
ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΘΕΙ, ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗ ΜΑΝΑ.
Όχι η μετάβαση να είναι άμεση και κατά προτίμηση αρχές καλοκαιριού Ιούνιο ή Ιούλιο μετά το πέρας των Πανελληνίων και πριν την εναρξη μεταθέσεων και διορισμών
Κατά την γνώμη μου η μεταβατική περίοδος είναι χαμένος χρόνος. Με μια σωστή κατανομή αρμοδιοτήτων και πραγματική αποκέντρωση οι πιθανές αρρυθμίες στην αρχή θα είναι ελάχιστες.Σημαντικότερο είναι το θέμα της ηγεσίας και οι επιλογή κατάλληλων προσώπων με κύρος και ικανότητες. (χωρίς πολιτικές επιρροές)
φτανει πια΄οχι άλλος διαλογος, για να γινει επιτέλους κάτι.
Να μην υπάρξει καμία περίοδος χάριτος και όλοι να πάνε στα σπίτια τους σύντομα γιατί αρκετά μας έχουν γίνει βραχνάς. Να φύγουν οι συνδικαλιστές από τα όργανα διοίκησης της εκπαίδευσης. Προσοχή σε αυτό.
ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΛΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. ΤΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ (ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ – ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ -ΑΔΕΙΕΣ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ – ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ κ.λ.π.)ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ, ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΤΑ ΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.
Με την κατάργηση των γραφείων ο όγκος των σχολείων ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα αυξηθεί δραματικά. Π.χ στη Θεσσαλονίκη θα αντιστοιχούν ανά Διεύθυνση 400 σχολεια με 8000 εκπαιδευτικούς. Ειναι δυνατόν κάποιος Διευθυντής εκπαίδευσης να είναι προιστάμενος 8000 εκπαιδευτικών;Για να επισκεφθεί μόνο τα σχολεία θα χρειάζεται 2 χρόνια.
Δεν συμφωνώ με την συγχώνευση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδευσης σε διοικητικό επίπεδο.Άλλα ισχύουν στη πρωτοβαθμια εκπαιδευση και άλλα στη δευτεροβάθμια. Θα δημιουργηθεί με τον τρόπο αυτό ένα γραφειοκρατικό τέρας και όχι μια ευέλικτη δομή.
Οι αλλαγές πρέπει να εφαρμοσθούν άμεσα από 01-09-2011.
Η μεταβατική περίοδος θα είναι χάσιμο χρόνου.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΓΙΑ ΚΤΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Λογικά πρέπει να υπάρξει η προτεινόμενη μεταβατική περίοδος αφού η άμεση ενοποίηση θα προκαλέσει σοκ στην εκπαίδευση.
Όμως όσες φορές κατά το παρελθόν υπήρξε μεταβατική περίοδος για κάτι, αυτή στην πράξη ακύρωσε την όποια μεταρρύθμιση.
Επομένωςίσως είναι καλύτερο το σοκ με την άμεση εφαρμογή της προτεινόμενης ενοποίησης.
Παρακαλώ, όχι άλλο χασιμο χρόνου! Πρέπει σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας (νομού) να υπάρξει ΕΝΑΣ Διευθυντής Εκπαίδευσης. Ακολουθώντας το σχέδιο Καλλικράτης θα πρέπει να υπάρξει και ο προϊστάμενς Εκπαίδευσης σε κάθε Δήμο. Έτσι θα ολοκληρωθεί η δόμηση της Εκπαίδευσης με συμβατό προς τις Αυτοδικοικητικές ανάγκεσ και ιδιαιτερότητες τρόπο. ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Τ Ω Ρ Α! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
Φοβάμαι μήπως με την ενοποίηση αρχίσουν οι διάφοροι κλάδοι να ζητάνε εξειδίκευση διδασκαλίας ακόμα και στο Δημοτικό. Οι Μαθηματικοί να κάνουν τα Μαθηματικά, οι Φιλόλογοι τη Γλώσσα κ.ο.κ. με αποτέλεσμα τον περιορισμό των δασκάλων. Δείτε τι γίνεται με τη Γυμναστική, την Πληροφορική και τις ξένες γλώσσες.
Οι προλαλήσαντες δεν έχουν άδικο να λένε «επιτέλους ας γίνουν αποφασιστικά βήματα, όχι άλλη αναμονή». Ωστόσο η φετινή χρονιά θα περάσει με όλους τους δήμους να προσπαθούν να καταλάβουν πώς λειτουργεί ο Καλλικράτης, και όλα τα συνενωμένα σχολεία επίσης. Οι δ/νσεις εκπ/σης δεν είναι κακό να μείνουν ως έχουν για ένα διάστημα, μέχρι να έχουν εμπεδωθεί όλες οι άλλες καινοτομίες. Θα πήγαινε πολύ να μη μείνει ούτε ένας κρατικός λειτουργός που να ξέρει τι να κάνει.
Συμφωνώ με τα παραπάνω σχόλια.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΣ Η ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ. ΟΧΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΝΗΦΑΛΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ.
Όχι άλλες καθυστερήσεις, για όνομα Θεού, είμαστε ήδη στο και πέντε…Επιτέλους ας εκσυγχρονιστούμε, έχουμε χάσει πολύ χρόνο όπως έχει! Προσοχή όμως στην επιλογή στελεχών, θα είναι καταστροφικό αν επικρατήσουν πάλι κομματικά κριτήρια!
Τέρμα πια στις μεταβατικές περιόδους! Άμεση εφαρμογή όλων των μέτρων από 1/7/2011!
Ο χρόνος πιέζει για άμεσες και γρήγορες αλλαγές. Δε χρειάζεται μεταβατική περίοδος αλλά άμεσες ενέργειες.
Μια μεταβατική περίοδος για τη διακριτή λειτουργία των διευθύνσεων εκπαίδευσης δεν έχει να προσφέρει τίποτα περισσότερο παρά κατασπατάληση πόρων και εξυπηρέτηση συμφερόντων. Οι μεταβατικές περίοδοι μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση!
ναι
Δεν ειναι απαραίτητη η μεταβατική περίοδος. Θα ήταν χάσιμο χρόνου.
Κρίνω όσα προτείνονται ως μια πραγματική, θετική επανάσταση στον χώρο της παιδείας. Ελπίζω να υλοποιηθούν. Μπράβο σας! Συγχαρητήρια!
Με βάση το προηγούμενο, όχι δεν κρίνω απαραίτητη την πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου για τους κάτωθι λόγους:
– Δεν έχουμε άλλο χρόνο σε αυτή τη χώρα για μισά βήματα. Ο χρόνος μας τελείωσε. Τώρα χρειάζονται θαρραλέα, αποφασιστικά βήματα εμπρός.
– Οι δυσλειτουργίες που μπορεί τέτοια βήματα να προκαλέσουν (διοικητικές και άλλες αρρυθμίες) θα αντιμετωπιστούν με το χρόνο. Σημαντικότερο από αυτές είναι το να μην χαθεί η δυναμική μιας τόσο μεγάλης αλλαγής.
– Άλλωστε, έχουμε και το θέμα της ασυνέχειας των πολιτικών σε αυτή τη χώρα κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση (ή ακόμη και ο υπουργός). Δυστυχώς κρίνω ότι είναι ακόμα απαραίτητο (ελπίζω να το αλλάξουν αυτό οι πολιτικοί στο μέλλον) να δημιουργούνται «τετελεσμένα» ώστε να μην καταλήγουν σοβαρές αλλαγές όπως αυτή να είναι θνησιγενείς.