7. Είναι κατά τη γνώμη σας απαραίτητη η πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου (2011-15), κατά την οποία εξακολουθούν στη λειτουργία τους οι διακριτές διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο επίπεδο της περιφερειακής ενότητας (νομού);

  • 15 Απριλίου 2011, 23:01 | Ma Koc

    Άντε άντε αφήστε τα λόγια και αρχίστε

  • 15 Απριλίου 2011, 21:38 | Παντελής Πρέζας

    «Στη βράση κολλάει το σίδερο».
    Έχετε όρεξη για τέσσερα χρόνια γκρίνιας και αναταραχής στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας;
    Προτείνω το καλοκαίρι νομοθέτηση και το χειμώνα εφαρμογή.

    Με παράλληλη εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου που θα αναβαθμίζει μισθολογικά τον εκπαιδευτικό.

    Θα ζητήσει το κράτος να εργάζεται ο εκπαιδευτικός ποιοτικότερα, αλλά να αναγνωρίσει αυτή την ποιοτική του δουλειά με το να τον αμείβει.

  • 14 Απριλίου 2011, 18:20 | nic

    Ερώτηση: Είναι κατά τη γνώμη σας απαραίτητη η λειτουργία διαφορετικών υπουργείων σε επίπεδο κράτους; Γιατί να έχουμε 15 υπουργεία ας τα κάνουμε ένα. Γιατί να έχουμε και να πληρώνουμε 15 υπουργούς ας τους κάνουμε ένα. Για τους ίδιους λόγους είναι απαραίτητη η λειτουργία διακριτών διευθύνσεων και σταματήστε να βρίσκεται τρόπους να ταλαιπωρείται τον κόσμο.

  • 14 Απριλίου 2011, 16:13 | nikos

    Άμεσα. Δεν είναι δα και καμμιά κοσμογονική αλλαγή.

    Εφόσον η νέα διοίκηση αποσκοπεί στην απλοποίηση και στην κατάργηση άχρηστων υπηρεσιών και διαδικασιών (όπως ισχυρίζεται) η μετάβαση μπορεί να είναι άμεση.

    Το πολύ πολύ να χρειαστεί να δουλέψουν λίγο περισσότερο το καλοκαίρι μερικοί προιστάμενοι στο Υπουργείο και οι υπεύθυνοι στις υπηρεσίες κάθε βαθμίδας ώστε να οργανώσουν τούς πόρους τους. Θα μου πείτε «και πως να τους βάλω να κάνουν κάτι (να δουλέψουν) που δε το έχουν κάνει ποτέ;». Έλα ντέ. Εσείς είστε Υπουργός δεν είμαι εγώ.

    Τα σχολεία θα λειτουργήσουν έτσι και αλλιώς και οι διευθυντές θα ενημερωθούν. Δε θα υπάρχουν περισσότερες καθυστερήσεις και προβλήματα στην αρχή της χρονιάς απο οτι υπήρχαν πάντα.

    Υποθέτω βέβαια οτι αφού επιχειρείτε μια τέτοιου εύρους αλλαγή έχετε καταγράψει επακριβώς τις υπάρχουσες θέσεις, γραφεία και υπηρεσίες – γιατί απ’ ότι μάθανε τον τελευταίο χρόνο οι δύσμοιροι Έλληνες πολίτες, το ελληνικό κράτος είναι τόσο δαιδαλώδες που δεν ήξερε ούτε πόσους υπαλλήλους πληρώνει !!!. Τι με κάνει να πιστεύω οτι το ξέρει τώρα;
    Αν όχι λοιπόν θα χρειαστεί μια περίοδος ενημέρωσης και ανατροφοδότησης (feedback) απο τους επικεφαλής των υπαρχουσών υπηρεσιών και σχολικών μονάδων και η αλλαγή να μεταφερθεί για την επόμενη σχολική χρονιά.
    Θα ακολουθήσει βέβαια μια περίοδος ενημέρωσης και προσαρμογής αλλά είπαμε όχι και 4 χρόνια!

    Πιλοτικα δε μπορει να γίνει η μετάβαση (π.χ. σε κάποιες περιφέρειες) γιατί τότε το Υπουργείο θα μπλέξει με δύο διαφορετικές διοικήσεις και άκρη δε θα βγεί. Εδώ δε βγαίνει με μία…

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Χειρότερα δε γίνεται οπότε μη φοβάστε. Άλλωστε δε θα πει και κανένας τίποτα (έχουν παγώσει όλοι απο το σοκ και ασχολούνται με την καθημερινή επιβίωση).

  • 14 Απριλίου 2011, 16:10 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΜΠΟΥΡΙΤΣΑΣ

    Με βάση τις συνολικές αναφορές μου στις 6 θεματικές ενότητες της διαβούλευσης τεκμηριώνεται η άποψη μου ότι η όποια μεταβατική περίοδος και οι όποιες εκπτώσεις στην υλοποίηση της όποιας αναδιάρθρωσης του συστήματος οργάνωσης της διοίκησης του εκπαιδευτικού συστήματος θα σημαίνει την αναστολή της όποιας μεταρρυθμιστικής προσπάθειας. Τα τεκμήρια έρευνας που υπάρχουν στο επιστημονικό αντικείμενο της ιστορίας της εκπαίδευσης επιβεβαιώνουν την άποψη

    Συμπληρωματικά θα πρότεινα να υπάρχει δέσμευση όλων για ευρύτερες συγκλίσεις και εφαρμογή του συστήματος που θα υιοθετηθεί για μια δεκαετία, ώστε για πρώτη ίσως φορά στο χώρο της εκπαίδευσης να υπάρχει και η δυνατότητα για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την όποια μελλοντική αναδιάρθρωση.

    Ίσως είναι η ευκαιρία σε μια εποχή κρίσης αξιών και όχι μόνο να αποτελέσει ο χώρος της εκπαίδευσης σημείο συνεννόησης αναφορικά με το θέμα της αναδιάρθρωσης του συστήματος οργάνωσης της διοίκησης του εκπαιδευτικού συστήματος.

    Άλλωστε η καθιέρωση ενός πάγιου συστήματος οργάνωσης και διοίκησης του συστήματος της εκπαίδευσης δεν αποτελεί απαγορευτικό παράγοντα υλοποίησης και εφαρμογής πολιτικών παιδείας με διαφορετικό ιδεολογικό προσανατολισμό στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό επίπεδο.

    Το αντίθετο μάλιστα οι συνεχείς τροποποιήσεις αποτελούν το άλλοθι για την μη άσκηση πολιτικών παιδείας σύμφωνα με τις υπαρκτές ατομικές ανάγκες των πολιτών και τις συνολικές της κοινωνίας.

    Σε αυτή την κατεύθυνση οι ευθύνες καταμερίζονται αναλογικά σε εκείνους που δεν τολμούν , σε εκείνους που δεν προτείνουν, σε όλη την κοινωνία σε τελευταία ανάλυση
    Γεώργιος Π. Μπουρίτσας

  • 14 Απριλίου 2011, 08:57 | Σμαρώ

    ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ!ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ (ΕΔΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΓΕΛΑΤΕ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΟΛΑ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΜΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΑΞΗ.

  • 14 Απριλίου 2011, 08:09 | Ζαχαρίας

    Σίγουρα απαιτείται πενταετία. Να μή γίνει σε μεγάλους νομούς λόγω φόρτου. Ο όγκος δουλειάς θα είναι δυσβάστακτος. Είναι λάθος η συγχώνευση διευθύνσεων Α/θμιας και Δ/θμιας. Εξάλλου πρόκειται για ανόμοια πράγματα.

  • 13 Απριλίου 2011, 21:24 | Σ.Γ.

    Νομίζω ότι από το 1981 είμαστε στη μεταβατική περίοδο.Να πάρω σύνταξη(ΧΑ,ΧΑ!)με το καλό και μετά ξανά ΧΑ,ΧΑ!αλλάξτε τα όλα κλείστε τα σχολεία ανοίξτε διαδικτυακά σχολεία οι εκπαιδευτικοί πάλι δεν θα έχουν λόγο που να ακούγεται και να υπολογίζεται στα σοβαρά.

  • 13 Απριλίου 2011, 21:17 | Δημήτρης Καζάκης

    Σίγουρα χρειάζεται μεταβατική περίοδος για τόσο μεγάλη αλλαγή.

  • 13 Απριλίου 2011, 09:22 | Αλχασίδης Νίκος

    Πρέπει να υπάρξει χρόνος για τη μετάβαση.
    Επίσης η μετάβαση πρέπει να γίνει πιλοτικά, σε μία ή δύο μικρές περιφέρειες αρχικά, ώστε να διαπιστωθούν ελλείψεις στο σχεδιασμό και να προβλεφθούν πιθανές δυσλειτουργίες στη συγχώνευση των διευθύνσεων.

  • 12 Απριλίου 2011, 11:03 | Χρύσα

    Είμαι της άποψης να μην υπάρξει τόσος πολύς χρόνος μετάβασης. Ένας χρόνος ανοχής είναι αρκετός. Άμεσα και μέσα από την προσπάθεια προσαρμογής θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που θα προκύψουν. Γιατί θα προκύψουν, αφού πρόκειται για κάτι νέο κι εμείς οι Έλληνες πάντοτε αντιμετωπίζουμε το νέο με υποψία. Ας μη ξεχνάμε πως από την αρχαία εποχή το ρήμα νεωτερίζω έχει αρνητική σημασία.
    Δυναμικά λοιπόν στις αλλαγές και όχι άτολμα, αλλά ούτε ανελαστικά, παρά με δυνατότητα αναπροσαρμογής, όπου το πράγμα δεν προχωράει, πάντα στο πλαίσιο της αλλαγής.

  • 10 Απριλίου 2011, 16:58 | Δ.Κ.

    Είναι χαμένος χρόνος και θα προκαλέσει σύγχυση.
    ότι είναι να γίνει πρέπει να γίνει αμέσως

  • 10 Απριλίου 2011, 05:47 | Στουπάκης Νικόλαος

    Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος ως μεταβατική περίοδος, παρά ένα μόνο έτος (2011-12) προσαρμογής.
    Νίκος Στουπάκης, σχολικός σύμβουλος φιλολόγων, ε.τ.

  • 8 Απριλίου 2011, 10:22 | Έλενα

    Δεν χρειάζεται μεταβατική περίοδος. Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι νέο και έτσι θα έχουμε πιο γρήγορα εικόνα της αποτελεσματικότητάς του και αν δεν πιάσει πρέπει να είμαστε ευέλικτοι για αλλαγή. Δεν κάνει λάθος όποιος μένει ακίνητος! Ο ακίνητος όμως δεν είναι παραγωγικός.

  • 8 Απριλίου 2011, 10:04 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΘΕΙ, ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗ ΜΑΝΑ.

  • 8 Απριλίου 2011, 08:28 | Antonakakis P

    Όχι η μετάβαση να είναι άμεση και κατά προτίμηση αρχές καλοκαιριού Ιούνιο ή Ιούλιο μετά το πέρας των Πανελληνίων και πριν την εναρξη μεταθέσεων και διορισμών

  • 8 Απριλίου 2011, 06:55 | Ηλίας

    Κατά την γνώμη μου η μεταβατική περίοδος είναι χαμένος χρόνος. Με μια σωστή κατανομή αρμοδιοτήτων και πραγματική αποκέντρωση οι πιθανές αρρυθμίες στην αρχή θα είναι ελάχιστες.Σημαντικότερο είναι το θέμα της ηγεσίας και οι επιλογή κατάλληλων προσώπων με κύρος και ικανότητες. (χωρίς πολιτικές επιρροές)

  • 7 Απριλίου 2011, 22:47 | π.ι

    φτανει πια΄οχι άλλος διαλογος, για να γινει επιτέλους κάτι.

  • 7 Απριλίου 2011, 21:07 | ΑλεξΕλεν

    Να μην υπάρξει καμία περίοδος χάριτος και όλοι να πάνε στα σπίτια τους σύντομα γιατί αρκετά μας έχουν γίνει βραχνάς. Να φύγουν οι συνδικαλιστές από τα όργανα διοίκησης της εκπαίδευσης. Προσοχή σε αυτό.

  • 7 Απριλίου 2011, 18:50 | ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Φ.

    ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΛΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. ΤΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ (ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ – ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ -ΑΔΕΙΕΣ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ – ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ κ.λ.π.)ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ, ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΤΑ ΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.

  • 7 Απριλίου 2011, 10:38 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Με την κατάργηση των γραφείων ο όγκος των σχολείων ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα αυξηθεί δραματικά. Π.χ στη Θεσσαλονίκη θα αντιστοιχούν ανά Διεύθυνση 400 σχολεια με 8000 εκπαιδευτικούς. Ειναι δυνατόν κάποιος Διευθυντής εκπαίδευσης να είναι προιστάμενος 8000 εκπαιδευτικών;Για να επισκεφθεί μόνο τα σχολεία θα χρειάζεται 2 χρόνια.

    Δεν συμφωνώ με την συγχώνευση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδευσης σε διοικητικό επίπεδο.Άλλα ισχύουν στη πρωτοβαθμια εκπαιδευση και άλλα στη δευτεροβάθμια. Θα δημιουργηθεί με τον τρόπο αυτό ένα γραφειοκρατικό τέρας και όχι μια ευέλικτη δομή.

    Οι αλλαγές πρέπει να εφαρμοσθούν άμεσα από 01-09-2011.
    Η μεταβατική περίοδος θα είναι χάσιμο χρόνου.

  • 7 Απριλίου 2011, 10:28 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΓΙΑ ΚΤΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

  • 7 Απριλίου 2011, 09:33 | ΙΓΠ

    Λογικά πρέπει να υπάρξει η προτεινόμενη μεταβατική περίοδος αφού η άμεση ενοποίηση θα προκαλέσει σοκ στην εκπαίδευση.
    Όμως όσες φορές κατά το παρελθόν υπήρξε μεταβατική περίοδος για κάτι, αυτή στην πράξη ακύρωσε την όποια μεταρρύθμιση.
    Επομένωςίσως είναι καλύτερο το σοκ με την άμεση εφαρμογή της προτεινόμενης ενοποίησης.

  • 7 Απριλίου 2011, 08:32 | Xristakis

    Παρακαλώ, όχι άλλο χασιμο χρόνου! Πρέπει σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας (νομού) να υπάρξει ΕΝΑΣ Διευθυντής Εκπαίδευσης. Ακολουθώντας το σχέδιο Καλλικράτης θα πρέπει να υπάρξει και ο προϊστάμενς Εκπαίδευσης σε κάθε Δήμο. Έτσι θα ολοκληρωθεί η δόμηση της Εκπαίδευσης με συμβατό προς τις Αυτοδικοικητικές ανάγκεσ και ιδιαιτερότητες τρόπο. ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Τ Ω Ρ Α! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

  • 7 Απριλίου 2011, 07:58 | talos

    Φοβάμαι μήπως με την ενοποίηση αρχίσουν οι διάφοροι κλάδοι να ζητάνε εξειδίκευση διδασκαλίας ακόμα και στο Δημοτικό. Οι Μαθηματικοί να κάνουν τα Μαθηματικά, οι Φιλόλογοι τη Γλώσσα κ.ο.κ. με αποτέλεσμα τον περιορισμό των δασκάλων. Δείτε τι γίνεται με τη Γυμναστική, την Πληροφορική και τις ξένες γλώσσες.

  • 7 Απριλίου 2011, 02:13 | Περικλής

    Οι προλαλήσαντες δεν έχουν άδικο να λένε «επιτέλους ας γίνουν αποφασιστικά βήματα, όχι άλλη αναμονή». Ωστόσο η φετινή χρονιά θα περάσει με όλους τους δήμους να προσπαθούν να καταλάβουν πώς λειτουργεί ο Καλλικράτης, και όλα τα συνενωμένα σχολεία επίσης. Οι δ/νσεις εκπ/σης δεν είναι κακό να μείνουν ως έχουν για ένα διάστημα, μέχρι να έχουν εμπεδωθεί όλες οι άλλες καινοτομίες. Θα πήγαινε πολύ να μη μείνει ούτε ένας κρατικός λειτουργός που να ξέρει τι να κάνει.

  • 6 Απριλίου 2011, 22:29 | Ειρήνη

    Συμφωνώ με τα παραπάνω σχόλια.

  • 6 Απριλίου 2011, 21:16 | ΜΑΡΙΖΑ

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΣ Η ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ. ΟΧΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΝΗΦΑΛΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ.

  • 6 Απριλίου 2011, 19:51 | Angela Krokidi

    Όχι άλλες καθυστερήσεις, για όνομα Θεού, είμαστε ήδη στο και πέντε…Επιτέλους ας εκσυγχρονιστούμε, έχουμε χάσει πολύ χρόνο όπως έχει! Προσοχή όμως στην επιλογή στελεχών, θα είναι καταστροφικό αν επικρατήσουν πάλι κομματικά κριτήρια!

  • 6 Απριλίου 2011, 18:27 | Βασίλης

    Τέρμα πια στις μεταβατικές περιόδους! Άμεση εφαρμογή όλων των μέτρων από 1/7/2011!

  • 6 Απριλίου 2011, 18:17 | Κώστας

    Ο χρόνος πιέζει για άμεσες και γρήγορες αλλαγές. Δε χρειάζεται μεταβατική περίοδος αλλά άμεσες ενέργειες.

  • 6 Απριλίου 2011, 16:26 | daskalos

    Μια μεταβατική περίοδος για τη διακριτή λειτουργία των διευθύνσεων εκπαίδευσης δεν έχει να προσφέρει τίποτα περισσότερο παρά κατασπατάληση πόρων και εξυπηρέτηση συμφερόντων. Οι μεταβατικές περίοδοι μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση!

  • 6 Απριλίου 2011, 16:05 | παρασκευή

    ναι

  • 6 Απριλίου 2011, 16:04 | I.M.P

    Δεν ειναι απαραίτητη η μεταβατική περίοδος. Θα ήταν χάσιμο χρόνου.

  • 6 Απριλίου 2011, 14:48 | Λάζαρος Γυμνόπουλος

    Κρίνω όσα προτείνονται ως μια πραγματική, θετική επανάσταση στον χώρο της παιδείας. Ελπίζω να υλοποιηθούν. Μπράβο σας! Συγχαρητήρια!
    Με βάση το προηγούμενο, όχι δεν κρίνω απαραίτητη την πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου για τους κάτωθι λόγους:
    – Δεν έχουμε άλλο χρόνο σε αυτή τη χώρα για μισά βήματα. Ο χρόνος μας τελείωσε. Τώρα χρειάζονται θαρραλέα, αποφασιστικά βήματα εμπρός.
    – Οι δυσλειτουργίες που μπορεί τέτοια βήματα να προκαλέσουν (διοικητικές και άλλες αρρυθμίες) θα αντιμετωπιστούν με το χρόνο. Σημαντικότερο από αυτές είναι το να μην χαθεί η δυναμική μιας τόσο μεγάλης αλλαγής.
    – Άλλωστε, έχουμε και το θέμα της ασυνέχειας των πολιτικών σε αυτή τη χώρα κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση (ή ακόμη και ο υπουργός). Δυστυχώς κρίνω ότι είναι ακόμα απαραίτητο (ελπίζω να το αλλάξουν αυτό οι πολιτικοί στο μέλλον) να δημιουργούνται «τετελεσμένα» ώστε να μην καταλήγουν σοβαρές αλλαγές όπως αυτή να είναι θνησιγενείς.