Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων2. Πιστεύετε ότι πρέπει να θεσπιστούν και άλλα κριτήρια για τις αποσπάσεις, εκτός των αναφερόμενων στο κείμενο της πρότασης; Αν ναι, διατυπώστε την πρότασή σας.
2. Πιστεύετε ότι πρέπει να θεσπιστούν και άλλα κριτήρια για τις αποσπάσεις, εκτός των αναφερόμενων στο κείμενο της πρότασης; Αν ναι, διατυπώστε την πρότασή σας.
- 201 Σχόλια1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;
- 127 Σχόλια2. Πιστεύετε ότι πρέπει να θεσπιστούν και άλλα κριτήρια για τις αποσπάσεις, εκτός των αναφερόμενων στο κείμενο της πρότασης; Αν ναι, διατυπώστε την πρότασή σας.
- 64 Σχόλια3. Συμφωνείτε με τα προτεινόμενα κωλύματα απόσπασης;
- 45 Σχόλια4. Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι τοποθετήσεις των νεοδιοριζόμενων, οι αποσπάσεις και οι μεταθέσεις πρέπει να γίνεται σε σχολική μονάδα και όχι σε περιοχή;
- 80 Σχόλια5. Θεωρείτε ότι κάποιες αποσπάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των προτεινόμενων, πρέπει να γίνονται κατ’ εξαίρεση; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
- 59 Σχόλια6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;
- 49 Σχόλια7. Συμφωνείτε ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν τα κριτήρια για τις μεταθέσεις στα ΣΜΕΑΕ, τα ΚΕΔΔΥ, τα μουσικά σχολεία κλπ; Αν ναι, πώς κρίνετε την προτεινόμενη αριθμητική αποτίμησή τους;
- 77 Σχόλια8. Το προτεινόμενο νέο πλαίσιο για τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις μπορεί να συμβάλει στην αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και των υπηρεσιών;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Απριλίου 2011, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Μαΐου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
127 Σχόλια 702 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.
Στα πλαίσια της ανοιχτής διαβούλευσης σχετικά με το εν λόγω θέμα και σύμφωνα με τον ν.2946/2001 άρθρο 21, παρακαλούμε όπως στον νέο νόμο συμπεριληφθεί και προστεθεί στη διάταξη που αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών συζύγων στρατιωτικών και αυτές των συζύγων υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας.
Εκ των προτέρων ευχαριστούμε για την προσθήκη αυτή που πιστεύουμε ότι από λάθος παραλήφθηκε, αφού αφορά Σώματα τα οποία βρίσκονται μόνιμα κάτω από το καθεστώς των υποχρεωτικών μεταθέσεων.
Η οικονομική κατάσταση του εκπαιδευτικού.
Καλησπέρα! Συμφωνώ με τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (αναφέρομαι στις αποσπάσεις σε φορείς). Καλό θα ήταν να μοριοδοτείται το κάθε προσόν με συγκεκριμένες μονάδες και το σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνει ο κάθε εκπαιδευτικός να δημοσιεύεται στα αποτελέσματα των αποσπάσεων.
Επίσης, θεωρώ ότι ένα μεταπτυχιακό ή ένα δεύτερο πτυχίο αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα πρόσθετο προσόν το οποίο θα πρότεινα να μοριοδοτείται ακόμα κι αν δεν είναι απόλυτα σχετικό με τη διοίκηση, καθώς πιθανότατα να είναι πολύ χρήσιμο ή και αναγκαίο σε τομείς διοίκησης.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΓΑΛΗΝΟΥ 108 ΔΡΑΜΑ ΤΚ 661 00 τηλ. 6977874009, 6980788184
Email : goneispma@gmail.com, http://goneispaidiwnmeanapiria.blogspot.com/
2/5/2011
Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γονέων Παιδιών με Αναπηρία συμμετέχοντας στη δημόσια διαβούλευση περί αποσπάσεων και μεταθέσεων εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:
1. Αναθεώρηση των περιπτώσεων α΄ και γ΄ της 1ης παραγράφου του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 ώστε να συμπεριληφθούν όλες οι σοβαρές ασθένειες ή σύνδρομα ( πχ νοητική αναπηρία 67% και άνω) που δεν έχουν συμπεριληφθεί σε αυτό.
2. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω κατά τον διορισμό τους να τοποθετούνται αυτόματα στον τόπο διαμονής τους.
3. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να προτάσσονται στις αποσπάσεις.
4. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στα ΣΜΕΑΕ ΚΕΔΔΥ και να ισχύει πενταετής παραμονή σε ΣΜΕΑΕ σε όποιον τοποθετείται σε αυτά.
5. Να υπάρξει πρόβλεψη για αποσπάσεις σε αναπληρωτές γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω, καθώς και ατόμων με αναπηρία, στους τόπους που τους εξυπηρετούν.
Με Εκτίμηση
Για το ΔΣ του Συλλόγου
ο Πρόεδρος η Γεν. Γραμματέας
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος Πρασιάδου Σταυρούλα
Πέρα από την θέσπιση των ορθών κριτηρίων πρέπει να εξασφαλιστούν και οι συνθήκες ώστε… τα εν λόγω κριτήρια να λαμβάνονται υπόψη!
Θεωρώ ότι πρέπει να επαναφερθούν στο Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. αρμοδιότητες που του έχουν αφαιρεθεί, και παρακαλώ να μου επιτρέψετε να αναφέρω ως παράδειγμα τις αποσπάσεις στα Πανεπιστήμια (το νέο πλαίσιο αναφέρει ότι το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. αποφασίζει για αποσπάσεις σε φορείς για την άσκηση διοικητικού έργου, όχι διδακτικού).
Κάποτε το ΚΥΣΔΕ εξέταζε τις αιτήσεις για αποσπάσεις σε Πανεπιστήμια.
Κάποτε, επίσης, τα Πανεπιστήμια εξέταζαν τις αιτήσεις των υποψηφίων (με βάση τους φακέλους με τα βιογραφικά τους σημειώματα, τα επιστημονικά τους προσόντα κ.τ.λ.) και τους κατέτασσαν σε λίστα με σειρά προτεραιότητας. Ακούγεται ότι το υπουργείο ενίοτε παρέλειπε υποψηφίους και αποσπούσε άλλους που είχαν κατώτερη θέση στη λίστα αυτή, και συχνά τα Παν/μια (πρόεδροι τμημάτων, κοσμήτορες κτλ.) διαμαρτύρονταν για τις επιλογές αυτές, συχνά χωρίς αποτέλεσμα.
Τα τελευταία χρόνια το υπουργείο δεν ζητά πια από τα Πανεπιστήμια να καταρτίζουν τις λίστες αυτές αλλά μόνο να γράφουν ένα ‘ναι’ ή ένα ‘όχι’ δίπλα στο όνομα του κάθε υποψηφίου. Θα υπέθετε, λοιπόν, κανείς ότι οι φάκελοι των υποψηφίων (βιογραφικά σημειώματα κτλ.) θα κατέληγαν στο γραφείο του υπουργού, αφού εκεί λαμβάνονται πλέον οι αποφάσεις για το ποιοι θα αποσπαστούν και ποιοι όχι (αφού το ΚΥΣΔΕ και τα Πανεπιστήμια στην ουσία δεν έχουν πλέον λόγο). Οι φάκελοι, όμως, δεν στέλνονται στο γραφείο του υπουργού αλλά παραμένουν στα Πανεπιστήμια! (τουλάχιστον αυτό συνέβαινε μέχρι πρόπερσι – έκτοτε δεν παρακολουθώ τι συμβαίνει αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάποια αλλαγή). Αναρωτιέται λοιπόν κανείς με ποια κριτήρια γίνονται οι αποσπάσεις αυτές!!
Θεωρώ ότι το δικαίωμα της απόσπασης πρέπει να το έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά και αναγκάζονται να υπηρετήσουν μακριά από το σπίτι τους. Η διάσπαση της οικογένειας είναι καταστροφική για αυτήν και επιπλέον τα έξοδα διαβίωσης αυξάνονται υπερβολικά. Ας μην ξεχνάμε ότι δεν μας επιτρέπεται να κάνουμε άλλη εργασία για να συμπληρώσουμε τα εισοδήματά μας.Η επιπλέον μοριοδότηση δεν είναι λύση.Οι αποσπάσεις θα δινονται σε αυτούς με τα περισσότερα μόρια, που μπορεί να τα έχουν από προυπηρεσία, μεταπτυχιακά κ.λ.π. χωρίς να έχουν οικογένεια και συνεπώς η απόσπαση να μην τους είναι τόσο απαραίτητη.
Να υπολογίζονται και οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης.
Στο κείμενο της πρότασης απουσιάζει η κατηγορία αποσπάσεων στους εποπτευόμενους φορείς από το ΥΠΔΒΜΘ. Στο ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ, οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί από την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελούν το 30% του εκπαιδευτικού προσωπικού. Η απόσπαση εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο Τμήμα, πέρα από το μεγάλο αριθμό ατόμων που αφορά, αφορά επίσης την κάλυψη συγκεκριμένων και εξειδικευμένων γνωστικών αντικειμένων. Τα κριτήρια που έχει θέσει το ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ για την επιλογή των αιτούντων για απόσπαση εκπαιδευτικών από την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πιθανά να αποτελούν μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη κατευθυντήρια πρόταση για τη θέσπιση των κριτηρίων απόσπασης.
Για τις αποσπάσεις σε γραφεία άκουσα μία πρόταση από έναν που δεν είναι του κλάδου την οποία θεωρώ σωστή: να αποσπώνται άτομα άνω των 55 ετών (έστω 50) οι οποίοι έχουν προσφέρει χρόνια στην εκπαίδευση και ίσως δεν μπορούν να προσφέρουν όσα οι νεότεροι συνάδελφοί τους. Είναι απαράδεκτο να βλέπεις σε γραφεία νέους ανθρώπους οι οποίοι έχουν προσληφθεί να βρίσκονται μέσα στην τάξη, οι οποίοι λογικά έχουν περισσότερη όρεξη και φρέσκιες ιδέες. ‘Οσο κι αν οι σπουδές και τα διοικητικά προσόντα μετρούν για τη θέση γραφείου πρέπει να προτάσσονται τα έτη υπηρεσίας και τα μόρια.
Κι επιτέλους, ας εξαλειφθούν οι αποσπάσεις κι ας υπάρχουν σχεδόν μόνο μεταθέσεις γιατί όπως λειτουργεί το σύστημα έχουμε χάσει το λογαριασμό.
Διδάσκω ως αναπληρώτρια σε Λύκειο αντικαθιστώντας μία συνάδελφο που λείπει σε άδεια εγκυμοσύνης που αντικαθιστά άλλη που λείπει επίσης σε άδεια εγκυμοσύνης που αντικαθιστά μία αποσπασμένη στην Κόρινθο που αντικαθιστά εκείνη που έχει οργανική και είναι αποσπασμένη στο Υπουργείο. ΕΛΕΟΣ!!! Δεν μπορεί έτσι να μπει σε τάξη το σύστημα και να λειτουργήσει σωστά το σχολείο!
Είναι απαραίτητη η μοριοδότηση και στις αποσπάσεις.Ενας παραγόντας πολύ σημαντικός που θα έπρεπε να μοριοδοτείται είναι η αποστάση της οργανικής θέσης από τον τόπο μόνιμης διαμονής της οικογένειας του εκπαιδευτικού,ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που υπάρχουν ανήλικα παιδιά.
Πλησιάζει το τέλος της διαβούλευσης αυτής και θέλω να προσθέσω κάτι ακόμη.
1. Να καταργηθούν ΟΛΕΣ οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών οπουδήποτε εκτός από σχολεία. Ειδικά για τα γραφεία εκπαίδευσης μπορεί να δοθεί μια μεταβατική τριετή περίοδος που να γίνονται αλλά με εκθετική μείωση.
2. Ούτε μία απόσπαση σε περιοχή που δεν έχουν ικανοποιηθεί αιτήματα μεταθέσεων. Αν για κάποιο λόγο (?) εμφανισθούν στην πορεία κάποια κενά στην περιοχή αυτή, να αποσπώνται εφόσον το επιθυμούν οι πρώτοι σε μόρια (με όποιον τρόπο κι αν αποφασιστεί να μετρώνται αυτά) απ’ όσους έκαναν αίτηση για μετάθεση και αν δεν καλυφθούν απ’ αυτούς τότε να δίνονται σε άλλους με κριτήρια μετρήσιμα.
…..
Και επειδή υπάρχουν πολλοί που δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, πρέπει υποχρεωτικά να συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο οι παρακάτω δύο προϋποθέσεις (ειδικά η πρώτη) για να πραγματοποιηθεί η απόσπαση από μία περιοχή σε άλλη:
1. Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ.
2. Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΤΟΣ 7 ΗΜΕΡΩΝ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ.
……
Επειδή όμως είμαστε άνθρωποι και πάντα θα υπάρχουν λόγοι υγείας (να κρίνεται η ζωή κάποιου), ίσως θα πρέπει να δεχτούμε και μερικές τέτοιες περιπτώσεις ανεξαρτήτως αναγκών εκπαίδευσης που να καλύπτουν υποχρεωτικά διοικητικές θέσεις σε ένα ή περισσότερα σχολεία ή στη διεύθυνση.
Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να προτείνω στην κυρία υπουργό να ελέγξει έκτακτα ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις μακροχρόνιων αναρρωτικών αδειών με γιατρούς που να μην έχουν σχέση με την αρχική διάγνωση και να είναι διατεθειμένοι να αναφέρουν την αλήθεια. Αν πραγματικά το θέλει και το κάνει θα ξεμπροστιάσει πολλούς καλοπερασάκηδες, τους οποίους και φυσικά θα πρέπει να διώξει απ’ το δημόσιο.
Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία επισημαίνει ότι στα κριτήρια για τις αποσπάσεις δεν έχει συμπεριληφθεί η επάρκεια της νοηματικής γλώσσας, όπως και η γνώση της γραφής Braille, εφόσον οι αποσπάσεις αφορούν σε σχολικές μονάδες κωφών η τυφλών και ατόμων με προβλήματα όρασης αντίστοιχα. Αντιλαμβάνεστε ότι δεν είναι δυνατόν να αποσπάται εκπαιδευτικός σε σχολείο κωφών βαρήκοων χωρίς να διαθέτει βεβαίωση επάρκειας νοηματικής γλώσσας, όπως ορίζει η κείμενη, και σε σχολείο τυφλών χωρίς να γνωρίζει τη γραφή Braille.
Ομοίως και για τους ίδιους λόγους θα πρέπει στις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών, όταν αυτές αφορούν σε σχολεία κωφών ή βαρήκοων και σε σχολεία εκπαίδευσης τυφλών ή ατόμων με προβλήματα όρασης να απαιτείται βεβαίωση επάρκειας νοηματικής γλώσσας και πιστοποίηση γραφής Braille αντίστοιχα.
1) Αρμοδιότητα για τις αποσπάσεις έχουν τα ΑΠΥΣΔΕ, δηλ. οποιος θέλει να αποσπαστεί, η αίτησή του πηγαίνει στο ΑΠΥΣΔΕ οπότε δεν μπορεί παρά να αποσπαστεί ΜΕΣΑ στην περιφέρεια της οργανικής. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΣΤΟ.
2)Τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ δέχονται τους αποσπασμένους από άλλα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και δεν τοποθετούν παρά στα κανονικά σχολεία αφού πλέον δεν έχουν αρμοδιότητα για τα ΣΜΕΑΕ. Για έναν που ανήκει στην Α Πειραιά και θέλει να πάει σε ΕΕΕΕΚ ή ΤΕ πρέπει να ζητήσει απόσπαση από το ΑΠΥΣΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ διαφορετικά δεν μπορεί να πάρει από το ΠΥΣΔΕ τοποθέτηση σε δομές τις ΕΑΑ. Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!!
3) Η περίπτωση θ) τόσο στις μεταθέσεις όσο και στις αποσπάσεις πρέπει να διαγραφεί ως απαράδεκτη. Αλήθεια την έχει εισηγηθεί η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής. Διότι τότε …..
4)Οι αποσπάσεις πρέπει να γίνονται νωρίς και οι αποσπασμένοι να αναλαμβάνουν 30 Ιουνίου ώστε να μπορούν να βρουν σπίτι κλπ.
Ευχαριστώ
Στο δ) εδάφιο της παραγράφου 3.2.1 στα κριτήρια για τις αποσπάσεις γίνεται αναφορά για τους συζύγους δικαστικών λειτουργών. θα μππορούσε να περιληφθεί και η περίπτωση σύζυγων δικαστικών υπάλλήλων. Υπάρχουν Δικαστήρια όπως το Συμβούλιο της Επικρατείας όπου πρακτικά δεν μπορούν οι δικαστικοί του υπάλληλοι να μετατεθούν σε άλλη υπηρεσία.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΣΕ ΝΠΔΔ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ (Π.Χ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ κ. α.).
ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΣΕ ΝΠΔΔ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ – ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ Ο ΥΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ;
ΖΗΤΑΩ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ Π.Χ. ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΑΠΟΣΠΑΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΑΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ;!!
Είμαι μια βιβλιοθηκονόμος που συνεργάζεται στην Υπηρεσία της με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έρχονται και φεύγουν χωρίς ποτέ να μπορεί να γίνει κάτι από την Υπηρεσία. Θα ήθελα λοιπόν να θέσω κάποια κριτήρια:
1.Οι εκπαιδευτικοί που αποσπούνται να έχουν καθαρά βοηθητικό ρόλο.
2.Να παίρνουν τον ίδιο μισθό με τους υπόλοιπους υπαλλήλους της Υπηρεσίας. Π.χ. Γιατί να παίρνουν το επίδομα διδασκαλίας, αφού δε διδάσκουν;
3.Να μην έχουν δικαίωμα οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί να γίνονται Προϊστάμενοι. Στην Υπηρεσία μου είναι Προϊστάμενος αποσπασμένος και κάθε χρόνο αγωνιούμε για το αν θα είναι και του χρόνου στην Υπηρεσία.
4.Να αποκλείονται κάποιες ειδικότητες, π.χ. Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί, γυμναστές, αισθητικοί κλπ. από θέσεις που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο τους.
5.Να έχουν οπωσδήποτε γνώσεις στα διοικητικά, στους Η/Υ και ξένες γλώσσες.
6.Και επιτέλους να σταματήσουν οι καθηγητές να λαμβάνουν τις θέσεις των βιβλιοθηκονόμων, των αρχειονόμων και των διοικητικών υπαλλήλων. Θέσεις που απαιτούν σπουδές και εξειδικευμένες γνώσεις που δεν έχουν.
Αφού μιλάμε για εκπαιδευτικούς θα πρέπει να πριμοδοτηθεί και η επιστημονική τους δραστηριότητα. Άλλωστε έχει διατυπωθεί από το Υπουργείο η ανάγκη προώθησης της αριστείας. Έτσι, προτείνω να πριμοδοτηθούν με συγκεκριμένο αριθμό μορίων οι δημοσιεύσεις σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά (που περιλαμβάνονται σε διεθνείς αναγνωσισμένες βάσεις δεδομένων με συντελεστή απήχησης) με 2 μόρια ανά δημοσίευση, οι επιστημονικές ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια (1 μόρια/ανακοίνωση) και οι απιστημονικές αναφορές στο έργο τους όπως αυτές είναι καταγεγραμμένες σε αναγνωρισμένες βάσεις δεδομένων.
Πιστεύω ότι έτσι δίνεται έξτρα κίνητρο στους εκπαιδευτικούς να αναζητήσουν την αριστεία πριμοδοτόντας την σε έναν χωτικό τομέα γι’ αυτούς. Τη μετάθεση και την απόσπασή τους.
Το κριτήριο της συνυπηρέτησης,της εντοπιότητας,τα χρόνια προϋπηρεσίας αλλά κυρίως και η συνθετότητα όλων αυτών,η οικονομική δυσπραγία της οικογένειας και του ζευγαριού όταν χωρίζεται είναι πιστεύω οι άξονες που θα πρέπει να ειδωθούν.Οχι βάση της λογικής των αριθμών αλλά της προστασίας του εκπαιδευτικού,από ένα σύστημα που στο όνομα των ανόητων προσλήψεων του περασμένου διαστήματος ,τον παροπλίζει και τον οδηγεί μακριά από το σπίτι και την οικογένεια του.Η υπεραριθμία επιτέλους ας σταματήσει να επικρέμαται ως απειλή και ας αποτελέσει ρυθμιστικό παράγοντα αξιοποίησης των συναδέλφων κοντά στους τόπους κατοικίας τους.Αν γινόταν μιά τέτοια μελέτη και αξιοποιούνταν το υπάρχον δυναμικό η Υπουργός Παιδείας θα κέρδιζε σίγουρα ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κλάδο,ανέξοδα .
Η σύζυγος μου είναι ειδικευόμενη γιατρός. Κάνει την ειδικότητα της σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, όχι απο επιλογή της αλλα επειδή οφείλει μέρος της ειδικότητας της να το κάνει σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο. Εφημερεύει επτά ημέρες το μήνα, αυτό σημαίνει ότι μπαίνει στο νοσοκομείο Δευτέρα πρωί στις 9:00 και βγαίνει Τρίτη στις 16:00 (31 ώρες). Συμπτωματικά θα μπεί αύριο Δευτέρα στις 9:00 και θα βγεί την Τετάρτη στις 16:00 (διπλή εφημερία, 55 ώρες). Αν δεν αποσπαστώ τον επόμενο χρόνο για να είμαι μαζί της θα χρειαζόμαστε τρείς με τέσσερις μπειμπι σιτερ για κάθε μέρα εφημερίας. Επιπλέον είναι και έγκυος και αν το πρώτο μας παιδί, 2,5 ετών μπορώ να το πάρω εγώ, είναι αδύνατον να κάνω το ίδιο με το δύτερο.
Η περίπτωση της ειδικευόμενης γιατρού λοιπόν μοιάζει πολύ με την περίπτωση της στρατιωτικού που δεν επιλέγει το τόπο εργασίας της και εργάζεται αναγκαστικά σε εξαντλητικά ωράρια (υπηρεσίες-εφημερίες)
Προτείνω λοιπόν να ισχύσει και στις ειδικευόμενες ιατρούς, ειδικά στις μητέρες βρεφών, ό,τι και στις στρατιωτικούς.
Οι διδάκτορες εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι ενεργοί ερευνητές – κάτι που αποδεικνύεται εύκολα από δημοσιεύσεις και εισηγήσεις σε συνέδρια- αν παραμείνουν επι μακρόν σε κάποιο απομακρυσμένο σχολείο της περιφέρειας – για κάποιες ειδικότητες και πέραν των επτά χρόνων- μακριά από πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες και βάσεις δεδομένων, είναι αυτονόητο, δεν θα έχουν καμιά δυνατότητα παραγωγής επιστημονικού έργου. Άρα θα αναγκάζονται από τις συνθήκες να καταστούν ανενεργοί– είναι η πιο απαλή έκφραση – επιστημονικά και πνευματικά.
Στη μοριοδότηση μεταθέσεων και αποσπάσεων προτάσσονται διάφορες κοινωνικές κατηγορίες. Αλλά ιδίως στο Υπουργείο Παιδείας δεν θα έπρεπε να προτάσσεται η επιστήμη και οι επιστήμονες και να διευκολύνεται το έργο τους; Αφού σ’αυτούς στηρίζεται η εκπαίδευση και όχι σε διάφορες κοινωνικές κατηγορίες που ζητούν συνεχώς διευκολύνσεις – δικαίως ή όχι – συχνά χωρίς να είναι σε θέση να προσφέρουν αντίστοιχα εκπαιδευτικό έργο επιπέδου.
Οι εκπαιδευτικοί διδάκτορες ερευνητές θα πρέπει να διευκολύνονται να υπηρετούν σε τόπους όπου θα έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση σε πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες της ειδικότητάς τους.
Ντόρα Λεονταρίδου,
Μόνιμη Εκπαιδευτικός Δημόσιας Εκπαίδευσης,
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Paris III
Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση αναφορικά με τηυ σειρά αποσπάσεων και διορισμών. Στο τέλος του 5.2 του κειμένου αναφέρεται οτι οι διορισμοί θα προηγούνται των αποσπάσεων. Αυτο θα ειναι εξαιρετικά άδικο για όλους τους παλαιότερους συναδέλφους, ειδικά για όσους περιμένουν μετάθεση ή απάσπαση σε μέρη με υψηλά μόρια μετάθεσης. Θα ήταν καλό, το Υπουργείο να λάβει υπ’ όψιν την μέχρι τώρα διαδικασία και σειρά αποσπάσεων και διορισμού, δηλαδή να προηγούνται οι αποσπάσεις των διορισμών και όχι να έπονται. θα ήταν αδικία απέναντι στην παλαιότητα. Ανανγνωρίζω όμως ότι και η τριετία για τους νεοδιόριστους είναι βαριά γιατί και αυτοί έχουν πίσω τους υποχρεώσεις.
«Αποσπάσεις σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου,
που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού έργου»
H συγκεκριμένη παράγραφος δεν λαμβάνει υπόψιν το γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε πανεπιστήμια και συνεπικουρούν μέλη ΔΕΠ στην διδασκαλία μαθημάτων. Συνεπώς δεν παρέχουν διοικητικό έργο το οποίο δεν αναγνωρίζεται και ώς εκπαιδευτική προυπηρεσία
Με τιμή Νικος Χ.
Παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας ότι εκτός από τους στρατιωτικούς μετατίθενται πολύ συχνά και οι λιμενικοί και οι αστυνομικοί και μάλιστα σε παραμεθόριες- δυσπρόσιτες περιοχές. όταν ένας συνάδελφος εκπαιδευτικός ζητά απόσπαση για συνυπηρέτηση σε παραμεθόριο περιοχή γιατί να μην αποσπάται άμεσα; Γιατί έχει συμβεί στο παρελθόν να αποσπάται συνάδελφος σε άλλο νησί από αυτό που υπηρετούσε ο σύζυγος λιμενικός; Τι νόημα έχει τότε η απόσπαση ; Ο Νόμος 2946/2001 για αυτό περιλαμβάνει και τα σώματα ασφαλείας και είναι απαράδεκτο να τον τροποποιήσετε
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΑ ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ !!!
ΣΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 2,5 ΜΟΡΙΑ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ 1!!!
ΕΤΣΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10-12-13),ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ(40-45)ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΥΣΩΡΕΥΜΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΑ ΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ.
ΠΧ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 9 ΕΤΗ-ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ 1 ΠΑΙΔΙ
ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ 2 ΠΑΙΔΙΑ-12 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΦΟΥ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ!!!
ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΔΙΚΟ!!!
Ως διαζευγμένη μητέρα που μεγαλώνει αποκλειστικά μόνη της το ανήλικο παιδί της θα ήθελα να δω να ενισχύεται η μονογονεϊκή οικογένεια περισσότερο μέσα από το σύστημα της μοριοδότησης για τις αποσπάσεις( με περισσότερα μόρια). Επιτέλους, πράγματα που είναι κατοχυρωμένα και θεσμοθετημένα στα περισσότερα κράτη, ας εφαρμοστούν και εδώ…Ας μην ξεχνάμε ότι, σε αυτές τις περιπτώσεις, μιλάμε για έναν μόνο μισθό…Ας διευκολύνουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων αυτών οι οποίοι, πέρα από τα συνηθισμένα προβλήματα, έχουν να αντιμετωπίσουν ΜΟΝΟΙ τους(σε πάρα πολλές περιπτώσεις δυστυχώς) και την ψυχολογική στήριξη των παιδιών τους.
Στους κάτόχους 2 πτυχίων που αντιστοιχούν σε 2 ειδικότητες, δε θα έπρεπε να εξετάζεται η απόσπαση/μετάθεση, με βάση και τις 2 ειδικότητες; Τόσα χρόνια διδάσκουμε καλύπτοντας τρύπες και στις 2 ειδικότητες. Δεν πρέπει να λαμβάνεται και επίσημα υπόψη;