Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων3. Είναι ρεαλιστικός ο χρονικός ορίζοντας συγκρότησης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (μέσα στο 2011);
3. Είναι ρεαλιστικός ο χρονικός ορίζοντας συγκρότησης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (μέσα στο 2011);
- 72 ΣχόλιαΕθνικό Πλαίσιο Προσόντων – Kείμενο εργασίας προς Δημόσια Διαβούλευση
- 146 Σχόλια1. Η πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για τη συγκρότηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (ΕΠΠ) σε αντιστοίχιση με το Ευρωπαϊκό σας βρίσκει σύμφωνους;
- 40 Σχόλια2. Τι χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχει κατά τη γνώμη σας ο φορέας που θα επιφορτιστεί με την υλοποίηση του ελληνικού Εθνικού Πλαισίου Προσόντων;
- 18 Σχόλια3. Είναι ρεαλιστικός ο χρονικός ορίζοντας συγκρότησης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (μέσα στο 2011);
- 23 Σχόλια4. Συμφωνείτε με τους στόχους που έχουν τεθεί για το ΕΠΠ; Αν όχι, ποιες είναι οι αντιρρήσεις ή ενστάσεις σας;
- 10 Σχόλια5. Ποιες προσδοκίες συνδέουν το φορέα σας ή την οργάνωση σας με την καθιέρωση του ΕΠΠ;
- 12 Σχόλια6. Ποιοι στόχοι θα έπρεπε, κατά την άποψη του φορέα σας ή της οργάνωσης σας, να επιτευχθούν κατά προτεραιότητα; Μήπως υπάρχουν κάποιοι στόχοι που δεν περιλαμβάνονται στο κείμενο διαβούλευσης;
- 4 Σχόλια7. Το ΕΠΠ θα πρέπει να λειτουργήσει πρωταρχικά ως πλαίσιο πληροφόρησης και προσανατολισμού ή να συμπεριλαμβάνει και δεσμευτικά-κανονιστικά στοιχεία; Εάν ναι, ποια;
- 13 Σχόλια8. Η κατηγοριοποίηση των αποκτούμενων προσόντων σε γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες ωφελεί κατά βάση τη συγκρότηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων; Εάν όχι, ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν;
- 15 Σχόλια9. Θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα να καταχωρούνται και επιμέρους προσόντα (π.χ. με τη βοήθεια συστήματος πιστωτικών μονάδων) στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων; Ποιες δυσκολίες διακρίνετε σ’ αυτήν την περίπτωση;
- 14 Σχόλια10. Αποτελούν οι έννοιες τυπική εκπαίδευση, μη τυπική εκπαίδευση και άτυπη μάθηση κατάλληλο εργαλείο για να περιγράψουν με ικανοποιητικό τρόπο όλα τα είδη μάθησης που αποκτώνται στην Ελλάδα;
- 23 Σχόλια11. Σε ποιους κλάδους εμφανίζεται η αναγκαιότητα επέκτασης της αναγνώρισης και πιστοποίησης της μη τυπικής εκπαίδευσης και της άτυπης μάθησης ως ιδιαίτερα επείγουσα;
- 2 Σχόλια12. Ποια διαδικασία έχει ακολουθήσει ο φορέας σας ή η οργάνωση σας ως προς τον επιδιωκόμενο προσανατολισμό στα μαθησιακά αποτελέσματα; Εάν οι κανονισμοί εκπαίδευσης & κατάρτισης και τα αναλυτικά προγράμματα σας περιλαμβάνουν μαθησιακά αποτελέσματα, παρακαλούμε να τα παρουσιάσετε σύντομα.
- 4 Σχόλια13. Αποτελεί η προτεινόμενη μήτρα για την εκτίμηση των προσόντων με βάση τα μαθησιακά αποτελέσματα ένα κατάλληλο ή χρήσιμο εργαλείο;
- 2 Σχόλια14. Θεωρείτε ότι ο προσανατολισμός στα μαθησιακά αποτελέσματα έχει νόημα, είναι μεσοπρόθεσμα εφικτός και οδηγεί στην εκπλήρωση των επιδιωκόμενων στόχων; Εάν όχι, αιτιολογείστε την άποψη σας;
- 14 Σχόλια15. Συμφωνείτε με την αρχή της ισοτιμίας των προσόντων που προέρχονται από διαφορετικές μαθησιακές διαδρομές κατά την αντιστοίχισή τους στα επιμέρους επίπεδα του ΕΠΠ;
- 31 Σχόλια16. Υπάρχουν σημαντικά επιχειρήματα εναντίον ενός ΕΠΠ με οκτώ επίπεδα; Εάν ναι, ποια είναι αυτά; Ποιες εναλλακτικές λύσεις προτείνετε;
- 6 Σχόλια17. Συμφωνείτε να χρησιμοποιηθούν οι προτεινόμενοι περιγραφικοί δείκτες του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (EQF) ως αφετηρία;
- 4 Σχόλια18. Υπάρχουν λόγοι που κάνουν αναγκαία τη σύνταξη ενός εξειδικευμένου Ελληνικού πίνακα περιγραφικών δεικτών;
- 1 Σχόλιο19. Ποιες μέθοδοι μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να αναπτυχθούν (νέοι) περιγραφικοί δείκτες για το ΕΠΠ; Π.χ. σύνταξη περιγραφικών δεικτών με «εκ των άνω» (top-down) διαδικασίες (από ένα κεντρικό Συμβούλιο π.χ.), σύνταξη περιγραφικών δεικτών με διαδικασίες «εκ των κάτω» (bottom-up) (από τις ίδιες τις κλαδικές οργανώσεις) Παρακαλείστε να τις παρουσιάσετε, εφόσον τις θεωρείτε αναγκαίες και εφικτές.
- 6 Σχόλια20. Με ποιον τρόπο μπορεί να διασφαλιστεί η αμοιβαία εμπιστοσύνη όλων των συμμετεχόντων κατά τη διαδικασία της αντιστοίχισης;
- 5 Σχόλια21. Συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία, δηλ. να επιχειρηθούν οι πρώτες αντιστοιχίσεις προσόντων στις αρχές του 2011; Εάν όχι, τι έχετε να αντιπροτείνετε, με σχετική αιτιολόγηση;
- 2 Σχόλια22. Αποτελεί για το φορέα ή την οργάνωση σας η προσπάθεια για αναγνώριση προσόντων και ιδιαίτερα εκείνων από την αλλοδαπή ένα σημαντικό ζήτημα; Αν ναι, σχετίζεται αυτή με το ΕΠΠ και πώς;
- 8 Σχόλια23. Συμμερίζεστε την άποψη ότι η αντιστοίχιση προσόντων πρέπει να ξεκινήσει πιλοτικά σε κάποιους κλάδους (π.χ. τουριστικά επαγγέλματα) προτού γενικευτεί ως μέθοδος για τη συγκρότηση του ΕΠΠ; Εάν όχι, ποιους εναλλακτικούς τρόπους προτείνει ο φορέας ή η οργάνωσή σας;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Σεπτεμβρίου 2010, 23:59
Σχετικό Υλικό
Κείμενο Διαβούλευσης για το Εθνικό Πλαίσιο ΠροσόντωνΗ ομιλία της Υπουργού στην Ημερίδα 25.2.2010Η Ευρωπαϊκή Σύσταση για το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF)Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF) - Ερωτήσεις ΑπαντήσειςΤο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (ΕΠΠ) με απλά λόγιαH Διαδικασία της Δημόσιας Διαβούλευσης για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (ΕΠΠ)Κείμενο ΑποτελεσμάτωνΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
18 Σχόλια 495 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Αγαπητοί κ.κ.
την ώρα που δημοσιεύεται το σχέδιο νόμου για την δια βίου μάθηση διαβάστε και το ακόλουθο.
Σας γράφω για να σας αναφέρω μια αδικία που υφίσταται στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Σύμφωνα με νόμο του 1985 όποιος έχει κάρτα ανεργίας δεν μπορεί να σπουδάζει και θα πρέπει να διαλέξει τι από τα δύο επιθυμεί. Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι δίκαιο αυτό αλλά πιστεύω ότι επειδή όταν ψηφίστηκε ο νόμος αυτός δεν υπήρχαν τα ΙΕΚ θα πρέπει να υπάρξει μία εξαίρεση (όπως ισχύει και για τα εσπερινά σχολεία) καθώς οι περισσότεροι σπουδαστές των ΙΕΚ είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας(30-35 ετών) και προσπαθούν να βρούν μία επαγγελματική διέξοδο. Έχουν επιλέξει όλοι να ασχοληθούν με την φοίτηση στο ΙΕΚ προκειμένου να καταφέρουν να αποκτήσουν επαγγελματικά προσόντα για διεκδικήσουν μία εργασία. Έιναι λάθος πιστεύω να τους οδηγήσει η πολιτεία-λόγω ενός απαρχαιωμένου νόμου- εκτός σπουδών και κατά συνέπεια εκτός δουλειάς τότε γιατί μιλάμε για δια βίου εκπαίδευση?
Ο νόμος για τον οποίο σας κάνω λόγο είναι ο 1545/1985 άρθρο 3 παράγραφος γ΄.
Είναι δυνατόν να μας εξαναγκάζουν σε ανεργία για τα επόμενα 2 χρόνια!Το ζητούμενο δεν είναι κανενός είδους επίδομα αλλά μόνο η θεώρηση της κάρτας μας.
Επιτέλους δεν ζητάμε ελεημοσύνη αλλά στοιχειώδη λογική,ειδικά για την παρά πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε!!!
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ 2011 ! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΙΑ ΕΣΤΩ ΗΘΙΚΗ ΙΚΑΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΣΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ Η ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΠΛΕΩΝ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ !ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ 2 ΕΩΣ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΔΕΙΑ ? ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ Η ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ? ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΗΜΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ !
To ΕΠΠ πρέπει να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατό ώστε να επέλθει τακτοποίηση των τίτλων σπουδών, των εκπαιδευτικών φορέων και κατά συνέπεια αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Οι ανάγκες της αγοράς το αποζητούν …χθες. Νομίζω ότι απαραίτητα πρέπει να τρέξει στο α’ εξάμηνο του 2011 και θεωρώ ότι η πιλοτική του εφαρμογή ακόμα και μέσα στο 2010 με βάση τα επαγγελματικά περιγράμματα «Ιδιωτικό Προσωπικό παροχής υπηρεσιών ασφαλειας» και «Εκπαιδευτής ενηλίκων» στα οποία υπάρχει ήδη μία νομοθετική βάση αλλά και προεργασία από τους κοινωνικούς εταίρους και τους αρμόδιους φορείς θα βοηθούσε τα μέγιστα στην «εκπαίδευση» και εξομάλυνση της αγοράς εργασίας, των φορέων πιστοποίησης αλλά και των οργανισμών εκπαίδευσης και κατάρτισης. Η παρόμοια πρακτική με την έκδοση των 2 αυτών επαγγελματικών περιγραμμάτων ως πιλοτικών για τα υπόλοιπα περιγράμματα που εκπονήθηκαν θεωρώ ότι λειτούργησε καταλυτικά.
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ. Η ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΘΑ ΕΠΙΛΥΣΕΙ!
Αυτό το «πολιτικό παιχνίδι» που δεν γνωρίζω ποιοι το διοργανώνουν με την «βάση του 10», όποτε και όταν πάει να γίνει κάτι το σημαντικό. Θα σας παρακαλούσαμε να σταματήσει δηλαδή αυτό που συμβαίνει και που ίσως πάει να δημιουργήσει κατηγορίες μεταξύ Πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, σύμφωνα με τις δηλώσεις στο ALTER της Κυρίας Υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου στις 13 Απριλίου του 2010 (13/04/2010) στις 20:35 μέχρι 20:43 η ώρα , στις 16/04/2010 H Άννα Διαμαντοπούλου στο naftemporiki.gr για το πολυνομοσχέδιο. Αν δεν γίνει αυτό θα φροντίσουμε να κλείσουν με ειρηνικά μέσα όλες οι σχολές που θίγονται για πάντα, αλλά όχι χωρίς δίκαιες και ειρηνικές συνέπειες, δεν απειλούμε κανένα, απλά λέμε τι θα γίνει αν προσπαθήσετε με αυτό το μέτρο να διαχωρίσετε τους Πτυχιούχους των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μεταξύ τους. Δεν είμαστε άτομα με χαμηλό δείκτη Νοημοσύνης, φροντίστε άμεσα και γρήγορα να μην υπάρξει αυτό το πρόβλημα. Διαφορετικά θα κινητοποιηθούμε δίκαια και κατάλληλα.
Web-links
http://www.youtube.com/watch?v=CQgI8joaNm4&feature=player_embedded
http://www.naftemporiki.gr/video/video.asp?id=25076
ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΘΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2009 ΤΏΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2010 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΣΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ.ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΛΛΑΞΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΘΑ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΚΗΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
αν σηκώσετε τα μανίκια πιστεύω ναι, αρκεί να ληφθούν υπόψη και οι απόψεις των εκπαιδευτικών μέσα απο διάλογο….
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ .ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΑΝ ΜΕΧΡΙ 2011ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΕΠΠ.ΑΛΛΑ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ .Ο ΧΩΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΛΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΘΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΙΚΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ.
Είναι εφικτό. Καλή η διαβούλευση και ο χρονικός ορίζοντας αλλά οι στόχοι και το όραμα είναι αυτά που πρέπει να κυβερνούν το σχεδιασμό. Άμεσα λοιπόν και με συγκρότηση ομάδας επεξεργασίας, απαλλαγμένης από μικροσυμφέροντα, ιδιοτέλειες και εμπορικά κίνητρα για να προχωρήσουμε μπροστά.
Αυτό που προέχει είναι να γίνει (επιτέλους!) σοβαρή δουλειά από όλους όσους θα εμπλακούν σε αυτή τη διαδικασία. Τι νόημα έχει να ολοκληρωθεί η δράση μέσα σε π.χ. 3 μήνες και να είναι για γέλια (μην σας πω και για κλάμματα) το όλο πλαίσιο.
Κάντε σωστή δουλειά, αυτό είναι το ζητούμενο. Βάλτε ανθρώπους που έχουν γνώση (π.χ. διδακτορική έρευνα πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο) και εμπειρία (π.χ. ανθρώπους που έχουν δουλέψει στο εξωτερικό πάνω σε αντίστοιχα ΕΠΠ).
ΣΑς εύχομαι ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
καλημέρα, με γνώμονα οτι η κυβέρνηση θελει να κάνει μεταρυθμίσεις και δεν θα αναλωθεί σε διαβουλευσεις με συντεχνίες , γιατι ο λαός ψήφισε κυβέρνηση, μπορεί να επιτευθει σε κατα πολυ λιγότερο χρόνο
Το ερώτημα θα μπορέσει να απαντηθεί μόνο αν το Υπουργείο δώσει περιεχόμενο στο ΕΠΠ, μέχρι τώρα έχει δώσει ευχολόγιο και τίποτα περισσότερο. Ποιά είναι η αντίδραση του Υπουργείου όταν το Γεωπονικο Πανεπιστήμιο βαφτίζει μεταπτυχιακό τις προπτυχιακές σπουδές; Το πτυχίο είναι δημόσιο έγγραφο και η αλλίωση του είναι αδίκημα. Το Υπουργείο σε στενή συνεργασία με τα επιμελητήρια και τα Πανεπιστήμια προσπαθεί να δημιουργήσει δεδομένα στο ΕΠΠ προκειμένου να εφαρμοστούν ως κεκτημένο στο ΕΠΠ. Περιμένουμε με αγωνία την αντίδραση του Υπουργείου στο GRECO MASTER κυρια Υπουργέ. Στην ουσία το χρονικό περιθώριο θα ήταν ρεαλιστικό εφόσον δινατε και χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση κάθε επιμέρους στόχου, ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ-ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ-ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΦΟΡΕΑ-ΠΡΟΤΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
Ο τρόπος που δουλεύετε κυρία Υπουργέ το ΕΠΠ είναι μεροληπτικός και δημιουργεί ερωτιματικά.
1. Δώστε άμεσα απάντηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο,
2. εκθέστε άμεσα την θεση του Υπουργείου για το αν υπάρχει ή όχι λόγος ύπαρξης του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, Τεχνολογικός Τομεας στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς επαγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους
Το Πλαίσιο πρεπει να εφαρμοστεί το συντομότερα δυνατόν. Τυχων καθυστερήσεις θα δημιουργήσουν ενα ακομα ανενεργό νομο χωρις καμια προσθετη αξια προς ολους τους εμπλεκόμενους
Χρησιμοποιούμε διαφορετικούς εκπαιδευτικούς όρους απο την υπόλοιπη ευρώπη, ως προς τους τιτλους σπουδων, εδώ και πολλά πολλά χρόνια.
Το Πλαίσιο πρεπει να εφαρμοστεί το συντομότερα δυνατόν.
Εάν προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2011, οι τυχον καθυστερήσεις που θα προβάλλουν οι εμπλεκόμενοι φορείς που δεν θα συμφωνούν θα μετακινήσει την ημερομηνία εφαρμογής του.
Το Πλαίσιο πρέπει αρχισει να ισχύει το άμεσα.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ 1/01/2011.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.
ΤΟ ΕΠΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΝΑ ΧΑΙΡΕΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΧΙ!!
το 2011 ειναι …αργα
εχει βαρεθει ο κοσμοσ με τα σχεδια τα μακρινα τι εμποδιζει να γινει μεσα στο 2010 δηλ ;
το 2011 θα εχει ξεχαστει πληρως αν υπαρχει ειλικρινης διαθεση πρεπει να γινει τωρα
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΘΕΙ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2011.
Είναι αρκεί να έχει υπάρξει αρκετός διάλογος έτσι ώστε να μην αδικούνται πτυχιούχοι συγκεκριμένης κατηγορίας έναντι άλλων.