Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Παναγιωτόπουλος | 20 Οκτωβρίου 2009, 16:52
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστευω οτι σε μια χωρα με το γεωγραφικο αναγλυφο της Ελλαδας και τις οδικες συνθηκες που επικρατουν, το θεμα της ενεργητικης ασφαλειας ερχεται διαρκως στο προσκηνιο. Ως πολιτης δε νιωθω ασφαλης στο ενδεχομενο μιας μαζας κρατικων λειτουργων που θα οδηγει με 140 χιλιομετρα ενα βαρυφορτωμενο 1400αρι. Βεβαιως πρεπει να εξορθολογιστει ο κρατικος στολος, οχι ομως να φθασουμε στο αλλο ακρο, αυτο της αρσης καθε κανονα ενεργητικης ασφαλειας. Θεωρω οτι στη χωρα που εισηγαγε την εννοια του "μετρου", μια λυση θα ηταν η θεσπιση οριου 1.800 κυβικων και ανωτατης λιανικης τιμης 25.000 ευρω, καθως και ανωτατου οριου ρυπων για την "υψηλη" κατηγορια χρηστων, ενω το οριο να τροποποειται σε 1.600 κυβικα και ανωτατη τιμη λιανικης τα 20.000 ευρω για τη μικροτερη κατηγορια. Τελος θα μπορουσε να επιτραπει και η χρηση υβριδικου εως 1.800 κυβικα. Δεν βλεπω το λογο να μην επιτρεπεται η χρηση του εξαιρετικου Toyota Prius, το οποιο παραγεται μονο στα 1.800 κυβικα. Πιστευω οτι η προταση μου ικανοποιει το δημοσιο αισθημα χωρις να καθιστα τρωτη τη δημοσια οδικη ασφαλεια, αφου ειναι δεκαδες τα αυτοκινητα που μπορουν να υπαχθουν σε αυτες τις κατηγοριες και να χρησιμοποιουνται με απολυτη ασφαλεια σε καθε ειδους μετακινηση.