Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη andreas | 20 Οκτωβρίου 2009, 17:31
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήμουν αφελής αν υποστήριζα οτι εκ πρώτης τοπ μέτρο αυτό δεν με βρίσκει σύμφωνο! Έχω όμως μια απορία. Γιατί δεν μπαίνει και στο παιχνίδι η πετρελαιοκίνηση όπυ υπάρχουν πάρα πολύ καλοί κινητήρες, απιστευτα οικονομικοί και αποδοτικοί, και θα ήταν πιο ομαλή η μετάβαση από την μια κατηγορία (βενζίνη) στην άλλη (νεοι πετρελαιοκινητήρες). όλη η Ευρώπη τους χρησιμοποιεί και τους επιτρέπει! Εμείς με έναν αδικαιολόγητο στρουθοκαμηλισμό αρνούμαστε να συμμορφωθούμε σε ότι προστάζει η λογική με αρωγό την τεχνολογία! Δεν είμαι κατά των υβριδικών απλά θεωρώ οτι δεν έχουμε (ακόμα) την υποδομή και την τεχνογνωσία να υποστηρίξουμε αυτήν την μορφή αυτοκίνησης. Όπως εύλογα αναρωτήθηκε κάποιος φίλος σε προηγούμενη απάντηση, τι θα γίνει με τις μπαταρίες των υβριδικών ή με τους καταλύτες που αποσύρονται? Γιαυτό θεωρώ οτι για αρχή τα κρατικα αυτοκίνητα θα πρέπει να αντικατασταθούν με νέας γενιάς πετρελαιο κινητήρες και να επιτρέπεται και η κίνηση στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, θεσ/κη)καθώς στις υπόλοιπες πόλεις επιτρέπεται η <>! Με εκτίμηση