• Σχόλιο του χρήστη 'Στέργιος' | 20 Οκτωβρίου 2009, 17:30

    Να το βάλουμε σε μια διαφορετική διάσταση? Γιατί να ασχολούμαστε με κυβικά? Να υπάρχει μια κοινή συνισταμένη με γνώμονα την ασφάλεια, την ευκολία στο χειρισμό (πχ αυτόματο κιβώτιο) και τον αριθμό εκπομπής CO2. Εκει να μπουν ανώτατα όρια. Πχ 185/160 CO2 για το 2010 για βενζινοκίνητα/πετρελαοκίνητα 165/140 CO2 για το 2012 για βενζινοκίνητα/πετρελαοκίνητα 150/130 CO2 για το 2014 για βενζινοκίνητα/πετρελαοκίνητα Αφου ούτως ή άλλως η ΕΕ αυτό λέει και κάτι αντίστοιχο έχει βάλει σαν πλαφόν στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Επίσης θα μπορούσε αυτό να επεκταθεί ώστε να υπολογίζεται ο μέσος όρος κι αυτός να είναι πιο χαμηλός από τα προαναφερθέντα νούμερα. Επιτρέψτε το πετρέλαιο με υποχρεωτικά φίλτρα σωματιδίων DPF. Αποσύρετε όλα τα παλια αυτοκίνητα. Κάντε τα λεωφορεία όλα με φυσικό αέριο. Θέλετε κι άλλα...?