Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κοτζαπαναγιώτης Στάθης | 20 Οκτωβρίου 2009, 17:36
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι πολίτες αυτό που έχουν καταγεγραμμένο στο μυαλό τους σαν φωτεινή επιγραφή είναι το όργιο κατάχρησης των δημοσίων οχημάτων από τα δημόσια πρόσωπα. Οποιαδήποτε αλλαγή των νόμων για τη χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων και τον κυβισμό ή το χαρακτήρα του τρόπου μετάδοσης της κίνησης θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις παρακάτω παραμέτρους: 1) Τα κρατικά οχήματα είναι εργαλεία του δημοσίου και χρησιμοποιούνται μόνο για το συμφέρον του πολίτη (ΕΚΑΒ, Περιπολικά Αστυνομίας- Δασαρχείου- Λιμενικού, Βοήθεια στο Σπίτι, Κινητές Μονάδες Αιμοδοσίας, Στρατός κ.τ.λ.). Οποιαδήποτε άλλη χρήση δημοσίων οχημάτων από υποτιθεμένους ανώτατους κρατικούς λειτουργούς επιφέρει στο κόσμο αρνητικές σκέψεις κατάχρησης, σπατάλης δημοσίου χρήματος, κράτος ολίγων τυχερών. 2) Οι περιβαλλοντικές αρνητικές επιπτώσεις που αποφέρουν τα χιλιάδες κρατικά οχήματα δεν θα μειωθούν αν οι οδηγοί των κρατικών οχημάτων δεν τα λειτουργούν όπως πρέπει (οικολογικό τρόπο οδήγησης). Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση, στοιχειώδης μηχανολογική κατάρτιση (οι περισσότεροι οδηγοί του δημοσίου είναι απόφοιτοι του δημοτικού). Και επίσης ας σταματήσουν επιτέλους να έχουν σαν ιδιωτικό τους αυτοκίνητο το κρατικό. Υπάρχουν οδηγοί που μετακινούν το δικό τους κάθε 4 χρόνια που πάνε στο χωριό τους για να ψηφίσουν ( υπερβολή, αλλά δυστυχώς γίνονται και αυτά και ο κόσμος τα ξέρει) 3) Αυτοκίνητα με 110 ίππους, 1300 κυβικά και 4 λίτρα/100 χιλ. κατανάλωση καυσ. έχει και πετρελαιοκίνητα, που είναι πιο οικονομικά, και κατά την άποψή μου έχουν περισσότερη αντοχή στον κινητήρα και είναι περισσότερο αντιρρυπαντικά αφού δεν περιέχουν μπαταρίες με τις γνωστές σε όλους μας επιπτώσεις με τα υγρά τους, από το τρόπο κατασκευής μέχρι τον τρόπο ανακύκλωσης κ.α. 4) Υπηρεσίες που χρησιμοποιούν οχήματα μόνο για το συμφέρον του πολίτη όπως είπαμε και πιο πάνω και δεν ξεπερνούν ημερησίως τα 150 χιλ. τη καλύτερη λύση την δίνουν τα ηλεκτρικά. 5) Επίσης τα ίδια οχήματα, για αστικούς ιστούς πόλεων που ξεπερνούν τους 20,000 κατοίκους να μην ξεπερνούν τα 4 μέτρα μήκος. 6) Τα κυβικά ενός αυτοκινήτου, η αντιρρυπαντική τεχνολογία, η κατανάλωση του καυσίμου και η μύωση του στόλου των οχημάτων του δημοσίου είναι εξίσου σοβαρό θέμα με το ποιος κάθετε στα πίσω καθίσματα ενός κρατικού αυτοκινήτου που το έχω πληρώσει εγώ που έχω μόνο παπάκι. Αυτό δεν είναι κακεντρέχεια αλλά αίσθημα δικαίου σε μια δημοκρατική χώρα του 21ου αιώνα.