Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Ναυπηγος Δημητρης | 20 Οκτωβρίου 2009, 18:13
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συστημα Παρακολουθησης Καταναλωσης Καυσιμων-Εκπομπης Καυσαεριων με «Ηλεκτρονικο Κλειδι» Ανα Χρηστη. Ολα τα υπηρεσιακα αυτοκινητα θα πρεπει να ειναι εφοδιασμενα με συστημα GPS το οποιο θα ειναι συνδεδεμενο με μια κεντρικη υπηρεσια η οποια μεσω λογισμικου θα μπορει να βλεπει τις διαδρομες που κανει το εν λογω οχημα και βασει αυτων να υπολογιζει τα καυσιμα που καει σε μηνιαια βαση ετσι θα υπολογιζει και τις εκπομπες καυσαεριων που ειναι το ζητουμενο. Επισης θα ηταν ακομη πιο χρησιμο να υπηρχε «ηλεκτρονικο κλειδι» δηλαδη ενας κωδικος που θα εδινε ο οδηγος του οχηματος στη συσκευη GPS ωστε ο υπολογισμος καταναλωσης καυσιμου-εκπομπη καυσαεριων να γινεται ανα χρηστη. Δεν υπαρχει νοημα στο να κυκλοφορουν αλογιστα και να καινε οσο καυσιμο θελουν οδηγοι/χρηστες των δημοσιων αυτοκινητων διοτι αυτο που κυριως θελουμε ειναι να εχουμε λιγοτερες εκπομπες καυσαεριων. Ως τελευταιο θεωρω απαραιτητο το πλαφον σε χιλιομετρικη αποσταση/ογκο καυσιμου ανα χρηστη.Οταν το συστημα μετρισει οτι ο συγκεκριμενος δημοσιος υπαλληλος υπερβαινει το οριο του σε χιλιομετρα και βαση αυτων σε καταναλωση καυσιμου [εκπομπη καυσαεριων] να αναγκαζεται να πληρωσει απο την τσεπη του.