Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Μιχάλης Διάμεσης | 20 Οκτωβρίου 2009, 18:18
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Συγχαρητήρια για την διαβούλευση 2. Οσον αφορά στην ουσία του συγκεκριμένου θέματος, πιστέυω ότι αντί θέσεως συγκεκριμένου ορίου κ.ε., θα ήταν πολύ σκοπιμότερο να τεθεί όριο εκπομπής ρύπων σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές. 3. Ας μην ξεχνάμε ότι το ζητούμενο μιάς πράσινης διακυβέρνησης και της εξαγγελθείσας ευαισθησίας για το περιβάλλον πρέπει να εφαρμοσθεί και στο γράμμα των νόμων. Για παράδειγμα το 1800 κ.ε. Toyota Prius έχει ρύπους διοξειδίου άνθρακος 89 γρ/χλμ ενώ ένα συμβατικό λ.χ. Οπελ Insignia 1600, 180 γρ/χλμ! 4. Η θέση ενός ανωτάτου ορίου ρύπων σε συνδυασμό με καθιέρωση από τώρα των προδιαγραφών Euro 05, θα επιτρέψει τόσο την οικονομία καυσίμου όσο και την μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος 5. Ας μην ζητήσουμε να σκεφθείτε σοβαρά και επιστημονικά την δυνατότητα σύγχρονης πετρελαιοκίνησης των αυτοκινήτων με προδιαγραφές Euro 5 και παγίδα καυσαερίων το οποία και πιό καθαρά και πιό οικονομικά είναι (αν βελτιωθεί βεβαίως το περιεχόμενο σε θείο του ντηζελ των ελληνικών διυλιστηρίων).