Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη fotis | 20 Οκτωβρίου 2009, 19:45
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπουργέ μου , συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία και ελπίζω να συναχιστεί και σε άλλα νομοθετήματα-σχέδια νόμου ,υπουργικές αποφάσεις κλπ στη συνέχεια. Όσο αφορά τα αυτοκίνητα επειδή είμαι Δημοτικός υπάλληλος 11χρόνια και ασχολούμαι με την λειτουργία των αυτοκινήτων του Δήμου έχω να προτείνω τα εξής: 1ον:Πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων των Δήμων και συγκεκριμένα:Απορριμματοφόρα,Ημιφορτηγά,Φορτηγά,Μηχανήματα Έργου. Τα περισσότερα οχήματα των Δήμων είναι πετρελαιοκίνητα αλλά το σημαντικότερο ,το μεγαλύτερο ποσοστό πρόκειτε για στόλο τουλάχιστον δεκαετίας με ότι αυτό συνεπάγεται στο θέμα συντήρηση-επισκευή. Το μέτρο του leasing ,σε αυτόν τον τομέα, δεν θα αποδόσει τα αναμενόμενα διότι τι θα γίνει μετά την παρέλευση του leasing δηλ. όταν το αυτοκίνητο θα είναι πλέον 7-8 ετών χρονολογία στην οποία αρχίζουν να παρουσιάζονται τα προβλήματα συντήρησης-επισκευής αλλά το σημαντικότερο εύρεσης ανταλλακτικών. Θέλω να πιστεύω πως και εσείς ο ίδιος θα αντιμετωπίσατε παρόμοια προβλήματα στην Πάρο,όταν για παράδειγμα για ένα ανταλλακτικό των 3-10 ευρώ ακινητοποιόταν ένα όχημα-φορτηγό ή μηχάνημα έργου.Και αυτό διότι νομίζω το μείζων θέμα πέρα απο την ατμοσφαιρική ρύπανση είναι η προμήθεια των κατάλληλων ανταλλακτικών για την όσο το δυνατό καλύτερη συντήρηση των οχημάτων διότι ένα άλλο σημαντικό κεφάλαιο που δεν έχει αναφερθεί μέχρι στιγμής είναι και κατα πόσο είναι ασφαλή τα αυτοκίνητα να είναι σε κίνηση όταν πολλές φορές αναγκαζόμαστε να τα επισκευάσουμε (λόγω πολλών παραγόντων που δεν είναι της παρούσης)με ανταλλακτικά αμφιβόλου πιότητας . Πιστεύω πως πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στα εξής: 1ον:Ευέλικτο θεσμικό πλαίσιο ,πάντα στα πλαίσια της διαφάνειας για την προμήθεια των ανταλλακτικών. 2ον:Μ επρωτοβουλία του υπουργείου η άλλων φορέων (ΚΕΔΚΕ-ΠΟΕΟΤΑ-Διευθύνσεις καθαριότητας Δήμων κλπ) να γίνει διαβούλευση για την όσο το δυνατό καλύτερη λειτουργία του συστήματος ΚΙΝΗΣΗ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΩΝ 3ον:Ειδικά για την καθαριότητα δεν πρέπει να μειωθούν τα επιτρπτά όρια κατανάλωσης καυσίμου διότι για παράδειγμα ένα απορριμματοφόρο μπορεί να κάνει 15-20 χιλιόμετρα αλλά σε ένα ξενοδοχείο να μένει εν λειτουργία μισή ώρα για να αδειάσει τους 80 και καμιά φορά 100 κάδους απορριμμάτων. 4ον:Πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στα ελαστικά των απορριμματοφόρων και εξηγώ.Πέρα απο την υποχρέωση να είναι καινουργή και κατάλληλα θα πρέπι να βρεθεί μιά λύση με τους λεγόμενους ΧΥΤΑ.Όποιος έχει πάει σε κάποιον ΧΥΤΑ θα καταλάβει για τι μιλάμε.Ν αλλάζεις λάστιχα στο απορριμματοφόρο και με το επόμενο δρομολόγιο ,εφόσον έχει περάσει από το ΧΥΤΑ (ο θεός να τους πει ΧΥΤΑ) να έρχεται με σχισμένο λάστιχο. Πιστεύω πως πρέπει να γίνεται η προμήθεια των ελαστικών σε πρώτη φάση,μετά να ακολουθήσουν και τα υπολοίπα ανταλλακτικά,με ένα διαγωνισμό πανελλαδικά γιά όλους τους Δήμους της χώρας(αφού προηγηθεί η καταγραφή των φορτηγών-ημιφορτηγών-απορριμματοφόρων που επισκέπτονται τους χυτα καθώς και όλων των οχημάτων) και ο ανάδοχος να υποχρεωθεί να εφοδιάζει τις κατά τόπους περιφέρειες μέσων των εππαγγελματιών που συνεργάζεται. Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ για την φιλοξενία.(Από Δήμο Νομού Δωδεκανήσσου)