Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Βασιλάκης | 20 Οκτωβρίου 2009, 20:57
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ αρχην συγχαρητηρια για το βημα δημόσιας διαβουλευσης μεσω internet. Υπο τον ορο οτι δεν λειτουργει ως βαλβίδα ανακουφισης της δυσφορίας της κοινης γνώμης αλλα αξιολογουνται τα σχόλια τοτε ειναι βήμα προς μια μορφη αμεσότερης δημοκρατίας. Οσον αφορα αυτο καθ αυτο το μέτρο παρα την θετικη του διάσταση κατα τα αλλα ειναι πολλαπλώς λειψο. Πρωτον Λειψο ως προς την πρακτικη εφαρμογη Δευτερον και κυριώτερο ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΤΗΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Εξηγουμαι: Ως προς το πρωτο Υπαρχουν σχολια εδω μεσα περι ταχυτητας διαφυγης υψηλων προσωπων κλπ. Θα μπορουσαμε να προσθεσουμε κι αλλα αντιπαραδειγματα. Το "ηθικο" διδαγμα ειναι οτι στον κρατικο μηχανισμο ειναι απαραιτητα διαφορα οχηματα, διαφόρων τυπων και δυνατοτητων. Εχουμε λοιπόν γυρω μας α)Ανεργια βιομηχανικων εργατων ναυπηγοεπισκευαστικων ζωνων κλπ κλπ β)Εργοστασια (πχ ΕΛΒΟ, ΕΑΒ) που υπολειτουργουν γ) την παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανία σε κρίση δ)Τον συνδεσμο εισαγωγέων οχηματων σε αναζητηση δουλειας ενω παραλληλα επαιτει/απαιτει εκπτωσεις εισφορων και αλλα κοντοφθαλμα. ε)Διασημους ελληνες σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Γιατι λοιπον δεν μαζευετε τους εισαγωγεις να συστησετε ενα φορεα (μια εταιρεια) με μετοχο το κράτος και σκοπο την συμπαραγωγη υβριδικων οχηματων με την ή τις αυτοκινητοβιομηχανίες που θα προκυψουν με διεθνη διαγωνισμό? Η εταιρεία εννοείται οτι θα εχει συμβασεις με το κρατος το οποίο θα απορροφά την παραγωγη της (εφ οσον αυτη ειναι των προδιαγραφων που εχουν τεθεί) και εννοειται οτι ετσι θα χρηματοδοτηθει με καλους ορους απο το τραπεζικό συστημα. Καπως ετσι εγιναν οι FW, MERCEDES, AUDI κλπ αυτο που ειναι σήμερα (οκ με παραγγελιες απο τον Αδολφο...). Παντως ειναι μια θαυμασια χρονικη στιγμή να μπουμε στο επικεντρο ΕΝΟΣ ΕΣΤΩ παραγωγικου τομέα. Και μην ακουσω οτι ειμαστε πισω κλπ. Ας ξεκινησουμε απο την συναρμολόγηση, ας μαθουμε να φτιαχνουμε ενα μικρο ηλεκτρικο απορριματοφορο για τους δημους... Ας προχωρησουμε σε ταξί (οπως Λονδίνο)η λεωφορεία κλειστων διαδρομών (shuttle buses) Ας κανουμε κατι με προοπτικη μεγαλυτερη της βδομαδας... Οι προεκτάσεις σε συνδυασμο με τους σχεδιασμους σας για παραγωγη ηλεκτρικης ενέργειας απο ανανεωσιμες πηγες ενεργειας και οι συνεργειες που προκυπτουν ειναι προφανείς και ο χωρος περιορισμένος για να φλυαρώ... Αφηνω κατα μερος το γεγονος οτι λογω ομοιοτυπιας των οχηματων (κατα κλαση) οι διαφοροι κρατικοι κομισσαριοι θα ξεκαβαλησουν απο το καλαμι και θα τρωνε λιγοτερο χρονο στον ΟΔΔΥ για να διαλεξουν μοντέλο. Οσον αφορα επισης τον ελεγχο του στολου, αυτο σημερα ειναι αστειο και το διαθετει ο τυπος που μου νοικιασε βαρκα το καλοκαιρι στην Αστυπάλαια... Στο κατω κατω ας συσταθει φορεας διαχειρισης διοικουμενος με ιδιωτικοοικονομικα ομως κριτηρια Και διπλογραφια βεβαιως και μανατζερ απο την αγορα με ετεροβαρεις συμβασεις αμοιβων/ Δηλαδη συμμετοχη ΚΑΙ στη ζημία... Ζητω συγγνώμη για την καταχρηση του χώρου και για το δηκτικον (ενιοτε) των εκφρασεων αλλα αληθεια δεν υπαρχει πιο μεγαλεπηβολη αποδραση απο την κοινη λογικη απο αυτη του Ελληνικου Δημοσίου. Και δεν θα με πειραζε καθολου αν δεν μου κοστιζε τόσο... Σε καθε περιπτωση ευχομαι ειλικρινα καλη δυναμη...