Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη Παπαγιάννης Κώστας | 19 Οκτωβρίου 2009, 15:57
Διαφωνώ για τον κυβισμό διότι λιγότερα κυβικά δεν σημαίνει καθαρότερα αυτοκίνητα, τα 1400 και 1600 είναι λαικίστικο τρίκ, αγοράστε αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων EURO 5, καθαρά πετρελαιοκίνητα, και καθαρίστε τα καύσιμα που προμηθεύστε. Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούν λεωφορεία ντουμάνια μόλις 3-4 ετών γιατί το κράτος δεν επιβάλλει στις εταιρίες καυσίμων κανόνες καθαρού πετρελαίου όπως στην Γερμανία ή την Σουηδία, και ΤΑΞΙ με χαρτιά EURO 5 να καίει πετρέλαιο θέρμανσης. ( ντουμάνι ) Επίσης βάλτε ένα τέλος στα φορτηγά ΔΧ με κινητήρες από το 1980. Τέλος να κυκλοφορούν μόνο καθαρά κρατικά και όχι μόνο αυτοκίνητα στον δακτύλιο και θα δείτε αλλαγή στο περιβάλλον. Να γίνει έλεγχος στους καταλύτες επιτέλους, και να αφήσεται ελεύθερη την πετρελαιοκίνηση στα αστικά κέντρα. ( όχι μόνο στις αλβανικές μερσεντές την δεκαετίας του 80) Τέλος εφαρμόστε την ευρωπαική πολιτική εξαγωγής μεταχειρισμένων με επιδότηση επιστροφής του ΦΠΑ (πινακίδες κόκκινες) ώστε να φύγουν σε άλλες χώρες τα παλαιά αυτοκίνητα κρατικά και μη.