• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΤΖΟΥΓΑΝΑΚΗΣ' | 31 Δεκεμβρίου 2009, 18:27

    1.Θέλει η Ελλάδα μόνο διδάκτορες και μόνο μεταπτυχιακούς υπαλλήλους, αφού αυτοί πριμοδοτούνται και δυνητικά θα θα μορούν να καταλάβουν όλες τις προκηρυσόμενες θέσεις ΤΕ και ΠΕ; 2.Είναι φωτογραφικό το νομασχέδιο για την πριμοδότηση των μετατριτοβάθμιων τίτλων; Έχει διερευνηθεί οι κάτοχοι μετατριτοβάθμιων τίτλων από ποιές κοινονικές τάξεις προέρχονται; Σίγουρα πάντως δεν προέρχονται από οικογένειες ανέργων, εργατών και αγροτών. 3.Ένας 50χρονος άνεργος απόφοιτος ΚΑΤΤΕΕ, χωρίς ξένες γλώσσες(τότε η διδασκαλίας ξένης γλώσσας ήταν πολυτέλεια στην δευτεροβάθμια εκπέδευση), με 20ετή προυπηρεσία, μπορεί σύμφωνα με το νομοσχέδιο να διοριστεί στο δημόσιο; Αλλά ούτε και στον ιδιωτικό τομέα μπορεί πλέον. Τότε τι γίνεται; Πως ζει την οικογένειά του. 4. Μετά από 30 χρόνια ορκισμένος πολέμιος του ρουσφετιού, έρχομε να αναγνωρίσω ότι το ρουσφέτι ήταν κοινονικότερο του σημερινού φωτογραφικού αποκλεισμού όλων των κοινονικά ευπαθέστερων υποψηφίων. Τότε οι τοπικοί βουλευτές αντί να διαπλέκονται, αφρουγκαζόταν τις κοινωνικές ανάγκες και έκαναν ρουσφέτια. Σήμερα τάχα αξιοκρατικά, αλλά κατά βάθος φωτογραφικά συστήματα οδηγούν τους αδύναμους στην απόγνωση. 5. Ένα κοινονικά δίκαιο σύστημα προσλήψεων για ΤΕ και ΠΕ θα ήταν: - 30 % σε μετατριτοβάθμιους υποψήφιους - 30 % σε νέους χωρίς εμπειρία - 40 % σε κοινομικά ευπαθείς υποψήφιους (άνεργοι>50 ετών + γονέας ανήλικων παιδιών + άνεργο σύζηγος + ΑΜΕΑ + κλπ) 6. Αν το κράτος μείνει ανάλγητο στις κοινονικές ανάγκες, τότε παράγει ανάλγητες κοινωνίες και οι επιπτώσεις θα είναι τραγικές.