Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κουμαρτζίδης Παρασκευάς | 20 Οκτωβρίου 2009, 21:53
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μερικά ερωτήματα: 1)Έχει υπολογιστεί το κόστος για την αγορά των νέων αυτοκινήτων, και εάν ναι ποιό είναι αυτό (το κόστος)? 2) Τα πλεονάζοντα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού τι θα απογίνουν? Θα πωληθούν? Και εάν ναι, σε ποιές τιμές, αναλογιζόμενοι πάντα ότι η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα παραμείνει εξαιρετικά πιεσμένη τα επόμενα χρόνια, ειδικά για οχήματα πολυτελείας και υψηλού κυβισμού. 3)Υποθέτω ότι τουλάχιστον για τον Προεδρο, τον Πρωθυπουργό, ίσως και υπουργούς, αλλά σίγουρα για αυτοκίνητα που διακινούν ξένους επισκέπτες (πολιτικούς, διπλωμάτες κλπ), απαιτούνται για λόγους ασφαλείας θωρακισμένα αυτοκίνητα, τα οποία βεβαίως δεν μπορούν να είναι 1400 -1600 κ.ε. για καθαρά πρακτικούς - μηχανολογικούς λόγους. Εκτός εάν θεωρούμε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ασφαλείας που να καθιστά υποχρεωτική την χρήση θωρακισμένων αυτοκινήτων. 4)Δεν είναι πολύ πιο λογικό (και υποθέτω επωφελές οικονομικά) να αποσυρθούν όλα όσα οχήματα δεν είναι απαραίτητα και να αντικαθίσταται σταδιακά ο στόλος με τα νέα υβριδικά? 5)Αφού ξεκαθαριστεί πια αυτοκίνητα από τα παλαιά θα παραμείνουν το σημαντικότερο που απομένει ειναι να βρεθεί ο ορθολογικότερος τρόπος διαχείρισης του στόλου (βασικά η συντήρηση)