• Σχόλιο του χρήστη 'μανουσος καμπούρης' | 1 Ιανουαρίου 2010, 16:57

    Η πολιτογράφηση αλλοδαπών είναι έγκλημα κατά του έθνους, και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το ίδιο πιστεύουν ΟΛΟΙ. Τόσο αυτοί που την αντιστρατεύονται όσο και αυτοί που την προωθούν ακριβώς για αυτό το λόγο. δεν θα βρείτε κανέναν πολέμιο της εθνικής ιδέας που να αντιστρατεύεται την πολιτογράφηση αλλοδαπών. δικαιακώς η πολιτογραφηση είναι τελείως κατακριτέα, διότι τα προνόμια και οι υποχρεώσεις ενός έλληνα πολίτη δεν είναι ένα στιγμιαίο θέμα νομικιστικού περιεχομένου, αλλά πηγάζουν από γενιές προγόνων του που πολέμησαν, υπέφεραν, σκοτώθηκαν και φυσικά πλήρωναν φόρους στο ελληνικό δημόσιο ώστε να έχουν δικαιώματα οι απόγονοί τους. Η έλευση ενός επηλυδος που ζητά να ωφεληεθί από τις προσπάθειες και το αίμα των άλλων είναι ηθικά απαράδεκτη. Αν και διαφωνώ, θα μπορούσα να δεχθώ την εξάιρεση που θα προέκυπτε από πρόσκληση του ελληνικού κράτους, ή πρόσκληση με σύννομο τρόπο αναγνωρισμένων φορέων αυτού, όπως εγινε στις ΗΠΑ, την Αυστραία και τη Γερμανία (καθεστώς που οδήγησε σε τεράστια εσωτερικά προβλήματα, ιδίως τη Γερμανία με την ογκώδη τουρκική μειονότητα). όσον αφορά τυους λαθρομετανάστες, νομιμοποιηθέντες ή όχι, η έλευσή τους εδώ αποτελεί προσβολή του νομίμου ήθους, αφού ήλθαν παρά τους νόμους και την επιθυμία του ελληνικού κράτους, δημιουργώντας τεράστιες βλάβες σε αυτό και τους πολίτες του. Αυτές οι βλάβες αρχίζουν από τη γενίκευση και την εγκαθίδρυση πνεύματος ανομίας και κατάλυσης του νόμου με βάση το προσωπικό συμφέρον (του μετανάστη), πράγμα που οδηγεί σε "απαλλοτριώσεις τραπεζών", "επιβεβλημένες εισφορές" και λοιπές εξευγενισμένες διατυπώσεις για την ένοπλη ληστεία. η άνευ οποιουδήποτε ερίσματος μόρφωση των παιδιών των λαθρομεταναστών απέσπασε πόρους που χρειάζονταν στο ελληνικό κράτος για πλείστα εργα, μη ήττον η εκπαίδευση των ελληνοπαίδων. Ως εκ τούτου, η πολιτογράφηση πρώτον αποτελεί αδικία έναντι τωγν κληρονομικώ δικαίω πολιτών, δεύτερον αποτελεί επιβράβευση της εκνομίας που συνιστά η είσοδός τους ανεξάρητα από μετέπειτα νομιμοποιήσεις, τρίτον είναι κίνητρο για ορδές μεταναστών να έρθουν από τις χώρες τους, τέταρτον δεν είναι ανταποδοτική στο κράτος (πώς βεβαιούται κανείς για το νόμιμο της απασχόλησης αυτών των μεταναστών όλο το χρόνο που διέμεναν- η παράνομη απασχόληση είναι αδίκημα και πλήττει το κοινωνικό σύνολο που χάνει θέσεις εργασίας και υφίσταται συμπίεση μισθών και δικαιωμάτων), πέμπτον επιβαρύνουν το κράτος και το πολιτικό σώμα με έξοδα συνταξιοδότησης, ασφάλισης κλπ στο διηνεκές χωρίς εξασφάλιση αντίστοιχων καταβολών, έκτον βασίζεται σε λάθος βάση: η φοίτηση μεταναστών δεύτερης γενιάς σε ελληνικά ιδρύματα είναι κακοδιαχείρηση πόρων του ελληνικού κράτους κι έπρεπε να τους ζητηθεί να πληρώσουν τη διαφορά. ελληνόπαιδες, με γονείς να πληρώνουν φόρους επί γενιές μένουν εκτός πανεπιστημίων τα οποία εκπαιδεύουν δωρεάν γόνους μεταναστών. αντί να καταργηθεί αυτή η εγκληματική κατασπατάλιση πόρων και να επιδιωχθεί η αποζημίωση του Δημοσίου (όπως συμβαίνει σε κάθε περίπτωση διαπίστωσης κατάχρησης από έλληνα που το ζημιώνει), εδώ αυτό θα επιβραβεύεται με πολιτογράφηση; Το πολιτικό και νομικό-δικαιακό ήθος που ενσταλλάζεται σε αυτούς τους νεήλυδες είναι τουλάχιστον επιβραβευτικό στην εκνομία και την αυθαιρεσία. Τέλος, η είσοδος μεταναστών αποτελεί εισβολή πολιτειακά και κρατικά και αλλοίωση του ελληνικού εκλογικού σώματος. η οποιαδήποτε συμμετοχή τους σε εκλογική διαδικασία θα καταστεία νεξέλεγκτη. όλες οι οργανώσεις θα αρχίσουν να ζητούν επιπλεον δικαιώματα την επάυριο της κατοχύρωσης του πρώτου, με επιχειρήματα για "μίζερα" και ατελή διακιώματα, για πολίτες δύο κατηγοριών κλπ. από την στιγμή που αν και παράνομοι, φυγόδικοι και εισβολείς (αν όχι και εγκληματίες) γίνονται αποδεκτοί ως πολίτες θα εξαχρειωθούν περισσότερο (η παρουσία τους εδώ παρά την αντίθετη γνώμη των νόμων, του κράτους και της συντριπτικής πελιοψηφίας των πολιτών που τους φιλοξενούν καταδεικνύει εκ προοιμίου αχρειότητα) και παντί τρόπω θα απαιτουν και τα υπόλοιπα δικαιώματα, και τελικά, περισσότερα δικαιώματα από τους αυτόχθονες ως οργανωμένη μάζα ψηφορόρων που θα έχουν και προστασία ως "ευπαθής ομάδα", όπως συμβαίνει σήμερα με τους Αθίγγανους κι τους Τουρκόφρονες. Όπως δε φαίνεται σε όλες τις δυτικές χώρες, θα αποτελούν μονίμως μακρά χείρα ξένων δυνάμεων και μυστικών υπηρεσιών. και αν στο Λονδίνο ή τη Μαδρίτη η δυνατότητά τους εξατλείται σε μερικές χιλιάδες νεκρών από τρομοκρατικές ενέργειες, στην Ελλάδα θα υπάρχει πρόβλημα όχι εθνικής ασφάλειας απλώς αλλά ασφάλειας των μετόπισθεν και άμυνας εν γένει. Η εξάπλωση του θρακικού προβλήματος σε όλη την ελληνική επικράτεια είναι εγκληματική.