Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠ14 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το σχέδιο νόμουΣχόλιο του χρήστη μαριλίζα | 1 Ιανουαρίου 2010, 17:18
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θα ήθελα να ρωτήσω, γιατί δεν υλοποιήσατε την εξαγγελία σας να αυξηθεί ο συντελεστής του τεστ δεξιοτήτων από 3 σε 4 τουλάχιστον για θέσεις διοικητικού προσωπικού και όχι επιστημονικού και ειδικά για τον κλάδο ΔΕ θα έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη σημασία στο τεστ δεξιοτήτων το αντεπιχείρημα ότι δεν μπορεί 3 ώρες που διαρκεί το τεστ να μετράνε όσο τα χρόνια στο λύκειο για την απόκτηση του απολυτηρίου, είναι ανεδαφικό: στην Αμερική τα lisensing examinations των διαφόρων boards μια χαρά με ολιγόωρες εξετάσεις μπορούν να ακυρώσουν το πτυχίο κάποιου, γιατί πολύ απλά οι εξετάσεις αποδεικνύουν το βαθμό του πτυχίου, αν δεν μπορείς να αποδεικνύεις το βαθμό του πτυχίου σου όποτε χρειάζεται (είτε σε εξετάσεις, είτε στη δουλειά σου) τότε αξίζεις λιγότερο από αυτόν που μπορεί το τεστ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ το βαθμό του απολυτηρίου, δεν τον αντικαθιστά, ούτε τον ακυρώνει, αλλά αν είναι αρκετά χαμηλότερος από το βαθμό του απολυτηρίου κάποιων, τότε μάλλον το απολυτήριό τους απέτυχε να τους καταστήσει ικανούς να αξιοποιήσουν τις γνώσεις τους που υποτίθεται έμαθαν "άριστα" στο κάτω κάτω, τόσοι γραπτοί διαγωνισμοί έχουν γίνει παλαιότερα, όπου ο βαθμός στο γραπτό ήταν το μοναδικό κριτήριο πρόσληψης, ή έστω το σημαντικότερο, και κανείς δεν τόλμησε να πει τίποτα (που να πει αν πχ είναι φιλόλογος και δεν γράφει καλά στη γλώσσα, κτλ, κάτι που έγινε και στο τεστ δεξιοτήτων) όσοι ισχυρίζονται ότι είναι μεγάλοι και άρα έχουν ξεχάσει τα του λυκείου που ίσως χρειάζονται στο τεστ δεξιοτήτων, συγγνώμη, αλλά οι προσλήψεις δεν μπορεί να είναι χαριστικές και φιλανθρωπικές, αφήστε που οι μεγάλης ηλικίας έχουν συνήθως περισσότερη εργασιακή εμπειρία, ίσως περισσότερες γλώσσες, μεταπτυχιακά, κτλ, άρα άκυρο το επιχείρημά τους τέλος, όσον αφορά τις γλώσσες, τα αγγλικά πρέπει να μοριοδοτούνται περισσότερο από τις άλλες γλώσσες (εκτός αν μιλάμε για μεταφραστές κτλ), μιας και χρησιμοποιούνται κατά κόρον και ένας που ξέρει πχ ρουμανικά που δεν θα χρησιμοποιήσει ποτέ του και όταν πέσουν στα χέρια του θα τα στείλει στο μεταφραστικό τμήμα, δεν μπορεί να παίρνει 70 μόρια, όσα δηλαδή αυτός που ξέρει αγγλικά, και απ'την άλλη η μη γνώση αγγλικών είναι τεράστια αδυναμία για νεοπροσληφθέν προσωπικό κατά τα άλλα, συγχαρητήρια για το δίκαιο και λογικό νομοσχέδιο συνοψίζοντας προτείνω: 1) συντελεστής τεστ δεξιοτήτων από 3 σε 4 2) άριστα αγγλικά 90 ή 100, άριστα άλλη ξένη γλώσσα 70