Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κοβατσιαδης Στεργιος | 20 Οκτωβρίου 2009, 21:51
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια MERCEDES E 200 κοστιζει περιπου 50.000 χιλιαδες EYRO , οσο ενας μηνιαιος μισθος με τα μπονους , του δντη της ΕΡΤ της ΔΕΗ και αλλων στελεχων μεγαλοτραπεζων και ΔΕΚΟ. Η ερωτηση ειναϊ... ποια η σημασια ενος μικρου και φτηνου υβριδικου αυτοκινητου, το οποιο μεταφερει καποιον ,οπου οι απολαβες του αγγιζουν τις 500.000 χιλ ευρω ετησιως ,οταν ο πολιτης δυσκολευεται να βαλει βενζινα στο δικο του με το μισθο των 800 ευρω? Εχει σημασια αν ειναι υβριδικο και ο μισθος του στελεχους παραμενει το ιδιο προκλητικος? Επομενως η σωστη προταση θα ειναι ...μικρο και υβριδικο αυτοκινητο με ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ... ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΝΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟ..ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ... ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ.....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ...ΜΙΚΡΟ