Αρχική Πολιτική συμμετοχή ομογενών και αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην ΕλλάδαΆρθρο 1Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 2 Ιανουαρίου 2010, 02:09
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Περί δικαιωμάτων και υποχρεώσεων ---------------------------------- Όσοι προτείνουν την απόδοση ιθαγένειας ως εξισορροπιστικό δικαίωμα απέναντι στην υποχρέωση του μετανάστη να πληρώνει φόρους ας σκεφθούν τα παρακάτω: Τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα (όπως το δικαίωμα του εργάζεσθαι, του εκλέγειν κ.λ.π.) ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ μιας χώρας και ως εκ τούτου μόνον αυτοί δικαιούνται να τα εκχωρούν σε τρίτους (μη πολίτες), πάντα με βάση τους ΝΟΜΟΥΣ του κράτους. Δεν συμπεριλαμβάνονται στα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα και άρα κανείς (πλην του πολίτου) δεν μπορεί να τα απαιτήσει με το έτσι θέλω. Νόμοι για την απόκτηση πολιτικών δικαιωμάτων υπάρχουν ήδη, άρα προς τί το νέο νομοθέτημα; Η διαδικασία παραχωρήσεως δικαιώματος παραμονής, εργασίας κ.λ.π. ορίζεται από τους νόμους του κάθε κράτους. Ο επίδοξος μετανάστης είναι ελεύθερος να ζητήσει την εκχώρησή τους μέσω των νομίμων οδών και μόνο μέσω αυτών. Οφείλει δε να σέβεται τους νόμους του κράτους το οποίο θα τον φιλοξενήσει. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΗΔΗ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΧΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΞΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. Ο λαθρομετανάστης ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ εισέρχεται σε μία χώρα και άρα δεν σέβεται τους νόμους αυτής. Δηλαδή διαπράττει αδίκημα έναντι του πολίτη. Όσοι υποστηρίζουν ότι "αυτός που πεινάει δεν σταματά μπροστά σε τίποτα / θα εισέλθει παρανόμως στην χώρα / θα κλέψει κ.λ.π.", οφείλουν να ομολογήσουν ότι η πείνα δεν δικαιολογεί την παρανομία απλά την αιτιολογεί. Η λαθρομετανάστευση ή η κλοπή είναι παράνομες, τελεία και παύλα. Όλα τα υπόλοιπα είναι ελαφρυντικά πλην όμως ουδόλως νομιμοποιούν τέτοιες πράξεις. Ως εκ τούτου η εκχώρηση πολιτικών δικαιωμάτων στους λαθρομετανάστες δεν είναι παρά μία ακόμη περίπτωση ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΩΣ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, φαινόμενο συχνότατο βέβαια στην Ελληνική Κοινωνία. Όποιος ΝΟΜΙΜΩΣ εργάζεται σε μία χώρα, πολίτης ή μη, δεχόμενος το δικαίωμα του εργάζεσθαι αναλαμβάνει και την υποχρέωση να πληρώνει φόρους. Όσοι μετανάστες λοιπόν εργάζονται νομίμως ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και έχουν αποδεχθεί την αντίστοιχη υποχρέωση. Εδώ λοιπόν δεν υφίσταται ασυμμετρία: ο νομίμως εργαζόμενος έχει συγκεκριμένα δικαιώματα και υποχρεώσεις είτε πολίτης, είτε φιλοξενούμενος. Γιατί θα έπρεπε να γίνεται πολίτης αδιακρίτως όποιος απλά δούλεψε για μερικά χρόνια στην Ελλάδα; Η' ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ; Όποιος ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ βρίσκεται σε μία χώρα και άρα έχει υφαρπάξει το δικαίωμα της εργασίας δεν δικαιούται να φωνάζει για αδικία. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ εναπόκειται στην καλοσύνη και την φιλευσπλαχνία των πολιτών και του κράτους να βοήθησουν όσο και με όποιο τρόπο κρίνουν. Η παροχή σχολικής μόρφωσης π.χ. είναι ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ του Έλληνα πολίτη για την οποία θα έπρεπε να είναι ευγνώμων ο λαθρομετανάστης. Περί φιλανθρωπίας και πολιτισμού ---------------------------------- Η ιθαγένεια ή τα εκλογικά δικαιώματα δεν τρέφουν πτωχούς, δεν χορταίνουν πεινασμένους, δεν ζεσταίνουν όσους κρυώνουν και δεν ντύνουν όσους είναι γυμνοί. Αυτός που σήμερα παρανομεί εκουσίως ή ακουσίως δεν θα πάψει να το κάνει αύριο επειδή εμείς θα τον ονομάσουμε Έλληνα πολίτη και θα του επιτρέψουμε να πάει για δήμαρχος. Στην καλύτερη για την κοινωνία περίπτωση θα συνεχίσει να πεινά ως Έλλην πλέον. Τα περί ασφάλειας επιχειρήματα λοιπόν σαθρά. Όσοι λένε πως οι λαθρομετανάστες ή τα παιδιά τους είναι άνθρωποι χωρίς πατρίδα ψεύδονται. Οι λαθρομετανάστες είναι πολίτες των κρατών από τα οποία προέρχονται και φυσικά, αυτοδικαίως, το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά τους. Το γεγονός ότι επέλεξαν ή αναγκάστηκαν να έρθουν στην Ελλάδα δεν δικαιολογεί σε καμμία περίπτωση την απόδοση ιθαγένειας. ΣΑΦΩΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΣΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ, ΕΞΙΣΟΥ ΣΑΦΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ Η ΕΛΛΑΔΑ Η' ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ. Οι μόνοι υπεύθυνοι είναι οι γονείς κι ας μην μας αρέσει. Η ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΣΧΕΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΣΕΞΗΓΗΤΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ. Ερωτήματα του τύπου "ποιον θεωρείτε πιο Έλληνα, τον γηγενή που δεν ξέρει τί γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου ή τον αλλοδαπό που ξέρει" είναι έωλα, απλώς διότι δεν είναι, δυστυχώς ή ευτυχώς, η γνώση που κάνει κάποιον Έλληνα πολίτη. Αλλιώς όλοι οι ιστορικοί του κόσμου θα έπρεπε να ζητήσουν αύριο να πολιτογραφηθούν Έλληνες, μαζί με όσους απάντησαν σωστά σε σχετική ερώτηση τηλεπαιχνιδιού γνώσεων. Καλώς ή κακώς ο Εφιάλτης ήταν Έλληνας, ενώ ο Λόρδος Βύρων Βρετανός, ανεξαρτήτως από την αγάπη τους για την Ελλάδα. Όσοι δε ανησυχούν για την απόρριψη του πολιτισμικού πλούτου που φέρουν οι μετανάστες, νόμιμοι και παράνομοι, μπορούν να ηρεμήσουν: δεν απαιτούνται πολιτικά δικαιώματα για τέτοιου είδους "μπολιάσματα". Κωνσταντίνος Ε. Ιατρός