Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Κ | 19 Οκτωβρίου 2009, 15:07
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή φαντάζομαι ότι όλα έχουν ένα σκεπτικό 1) Να μην ακριβύνουν τα υβριδικά τώρα που έχουν ζήτηση 9γνωστό κόλπο).Θα φτάσουμε να πληρώνουμε το 1600 25000 ευρω 2) Επειδή όλα έχουν σχέση και με αυτό που θα επιβληθεί στα δημόσια αυτοκίνητα και θα περνάει και στους πολίτες, πρέπει να σταματήσει να θεωρούνται τα κυβικά ως υπόδειγμα για τη μόλυνση. Δηλαδή υπάρχουν αυτοκίνητα και 2000 κυβικά γερμανικά και μη που εκπέμπουν λιγότερο από 1400 κυβικά χωρίς να ειναι ακριβώς υβριδικά. Το γεγονός ότι αγοράζουμε και πιο ακριβά αυτοκίνητα είναι πολλές φορές και θέμα ασφάλειας. Δε μπορούμε να γυρίσουμε πίσω στις εποχές που είχαμε μόνο μικρά και επισφαλή αυτοκίνητα. Οι ρύποι δεν είναι θέμα κυβικών (μπορεί να ειναι μικρότερα και turbo. Πρακτικά ρυπαίνουν παραπάνω στην τελική και όχι στις μετρήσεις). Συμφωνώ οι υπηρεσίες να έχουν μικρά αμάξια αλλά όχι να τα αρπάξει ένας και μόνος εισαγωγέας. Προσοχή μην επιβάλετε τέλη με τα κυβικά και το ληστρικό που πρότεινε η προηγούμενη κυβέρνηση. Αλλάξτε αυτή τη βάση δεδομένων που εχετε από το 1990!!!!