Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Αποστόλης Μουστάκης | 20 Οκτωβρίου 2009, 22:49
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα κυβικά.Για μένα σημαντικό είναι η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα.Καταρχήν η πρόταση της Κυβέρνησης για τον περιορισμό της δαπάνης σε αυτό το επίπεδο είναι πολύ θετική.Κατά την γνώμη μου θα πρέπει όμως να συνδυαστεί και με τα διανυόμενα χιλιόμετρα ανά αυτοκίνητο.Δεν είναι δυνατόν για παράδειγμα η σύζυγος τέως πρωθυπουργού να δικαιούται αυτοκίνητο.Δεν είναι δυνατόν κάθε γενικός, ειδικός γραμματέας υπουργείου να διαθέτει αυτοκίνητο και με αυτό να γίνονται πλήθος χιλιομέτρων.Θα ήταν σκόπιμο πάντως να γίνει και μία συζήτηση περί των υβριδικών.καλά τα υβριδικά για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.Τί γίνεται όμως μετά το τέλος κύκλου ζωής τους για παράδειγμα με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά συστήματά τους; μην φτάσουμε δηλαδή από την μία να μειώνουμε την ρύπανση και από την άλλη μετά από 5 ή λιγότερα χρόνια δημιουργήσουμε ένα μεγαλύτερο πρόβλημα για το περιβάλλον.Θα ήθελα να δω και μία αντίστοιχη πρόταση που θα συνοδεύει την σπατάλη των κρατικών αυτοκινήτων.Θα ήθελα να δω επίσης μία πρόταση για την διαχείριση του στόλου που θα υπάρξει, καθώς και για τον έλεγχο της κίνησης σε ημερήσια και μηνιαία βάση.σε αυτό βεβαίως και θα βοηθούσε η εμπειρία της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με τα στελέχη που διαθέτει και πιθανά μία εφαρμογή του standard cost model σε επίπεδο διαχείρισης σήμερα και σε επίπεδο διαχείρισης αποβλήτων.