Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Χρήστος Μπακολας | 20 Οκτωβρίου 2009, 22:18
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ'αρχήν συγχαρητήρια, καλή αρχή που χρειάζεται επιμονή και υπομονή για να έχει συνέχεια! Επι του νομοσχεδίου τώρα Απαράδεκτο νόμος να φωτογραφίζει συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου! Θεωρώ ότι το λάθος έγινε από ενθουσιασμό στη προσπάθεια να γίνει γρήγορα σαφές οτι έχουμε πράσινη πολιτική.Για να γίνω ομως και πιο χρήσιμος εχω να προτείνω για κριτήριο επιλογής ενα γινόμενο: κόστος χρήσης(€/100χλμ)*ρύπους CO2(γρ/χλμ)*τιμή αγορας(€)/1000 και φυσικά η επιλογή θα γίνεται με βάση το μικρότερο γινόμενο. Με αυτό τον τρόπο βάζουμε σε πρώτη προτερεότητα το περιβάλλον αλλα προστατεύουμε και τα οικονομικά του κράτους. Ετσι μπορούμε στη συνέχεια να βάλουμε τα παρακάτω κριτήρια ανα κατηγορία: 1400cc αντ'αυτού, 20000€ ανώτατο τίμημα,ελάχιστη ιποδύναμη 80hp 1600cc αντ'αυτού 30000€ ανώτατο τίμημα,ελάχιστη ιποδύναμη 120hp ανάλογα κριτήρια και για τις ειδικές κατηγορίες π.χ. 4χ4 Επίσης κριτήριο σε όλες τις κατηγορίες τα 5 αστέρια παθητικής ασφάλειας. Δεν γινομαι πιο αναλυτικός γιατι νομίζω οτι έγινε σαφής η λογική. Τέλος θεωρώ ,ισως πιο σημαντικό απο όλα τα παραπάνω, την τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα του κράτους σύστημα διαχείρησης στόλου με GPS για λόγους που ήδη έχουν εκτεθεί (διαχείρηση κρίσεων, καταστρατήγηση χρήσης υπηρεσιακων κ.ο.κ.)