Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη Γιάννης Πολυχρονίου | 20 Οκτωβρίου 2009, 23:31
Υπάρχει ελληνική εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται μικρό διθέσιο και μικρό τετραθέσιο αυτοκίνητο πόλεως υδρογόνου (Hydrogen Fuel Cells Citycar) ενώ μελετάται σε συνεργασία με το πολυτεχνείο και άλλους φορείς και μικρό λεωφορείο. Εφοδιάζονται με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου ισχύος και δεξαμενή αποθήκευσης μεταλλικών υδριδίων. Είναι εντελώς αθόρυβα και δεν εκπέμπουν ρύπους. Πιστεύω ότι και αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα πρέπει να περιληφθούν στην Κ.Υ.Α. για τα κρατικά αυτοκίνητα και εάν είναι δυνατόν να προτιμούνται λόγω ελληνικής κατασκευής (να στηρίξουμε την καινοτομία και στην ελληνική βιομηχανία και όχι μόνο την γερμανική και την γιαπωνέζικη). Με την διατύπωση του άρθρου 15: «τα οποία στην περίπτωση των αυτοκινήτων 1600 cc εκπέμπουν CO2 που κυμαίνεται στα 150-160 gr/km και των 1400 cc εκπέμπουν CO2 που κυμαίνεται στα 140-150 gr/km» στην ουσία ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ τα αυτοκίνητα που κινούνται με καύσιμο η χρήση του οποίου ΔΕΝ προκαλεί εκπομπές CO2. http://www.techteam.gr/index.php?showtopic=63476 http://www.tropical.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=91&Itemid=116