Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Ορέστης Γκλαβάς | 20 Οκτωβρίου 2009, 23:22
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαφώς είναι θετική η πρωτοβουλία αυτή, όμως και πάλι θεωρώ ότι πέφτουμε κακώς στην παγίδα των κυβικών: Το ζήτημα δεν είναι τα κυβικά αυτά καθαυτά. Ο περιορισμός θα έπρεπε να τίθεται καθαρά στο δίδυμο περιβάλλον - κόστος, με μεγαλύτερη βαρύτητα στο πρώτο. Το όριο των 1400 και 1600 κυβικών, βασίζεται σε παλαιότερα δεδομένα (μεγαλύτερος κυβισμός = μεγαλύτερη κατανάλωση κ.λπ). Εν τούτοις, λόγω και της διαφοράς στην τεχνολογική κατεύθυνση του εκάστοτε κατασκευαστή, υπάρχουν οχήματα των 1800 κυβικών (π.χ. Honda Civic), τα οποία δίνουν ύψη κατανάλωσης μικρότερα από αρκετά οχήματα των 1400 κυβικών. Όπως και να έχει πάντως, θεωρώ ότι τα οχήματα που κινούνται με ηλεκτρισμό (ή ίσως και με φυσικό αέριο, όπως για παράδειγμα κάποια μοντέλα της FIAT, που προς το παρόν δεν εισάγονται), είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσες περιπτώσεις, για τους οργανισμούς των οποίων τα οχήματα χρησιμοποιούνται κυρίως σε αστικό κύκλο. Πάντως,σε κάθε περίπτωση, ο κυβισμός δεν μπορεί να χρησιμοποιείται πλέον σαν διαχωριστικό κατηγοριών. Καιρός να συνειδητοποιήσουμε ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα σε αυτόν τον τομέα