Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Χρυσοχοΐδης | 20 Οκτωβρίου 2009, 23:12
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ θετικό το μέτρο, για περιόδους όμως , όχι κρίσεων όπως η σημερινή . Το κόστος αλλαγής του στόλου των δημοσίων αυτοκινήτων συνυπολογισμένου και του αναπόσβεστου κόστους των ήδη υπαρχόντων (μείον την αξία μεταπώλησης ) θα πρέπει να ληφθεί υπόψη προκειμένου να προχωρήσει το μέτρο . Η λύση θα ήταν να αντικατασταθεί σταδιακά ό δημόσιος στόλος αυτοκινήτων με προτεραιότητα στα πολύ παλαιά και ρυπογόνα και αυτά που έχουν υψηλό κόστος συντήρησης . Το Κράτος πρέπει να δίνει το παράδειγμα δείχνοντας ότι έχει συνέχεια , συνέπεια , να σέβεται το μόχθο του φορολογούμενου πολίτη και να του επιτρέπει να λειτουργεί σε πολιτικοκοινωνικοοικονομικές συνθήκες ασφάλειας , (π.χ. σήμερα ανακοινώθηκε από τα μέσα ενημέρωσης ότι μελετάται η μείωση του ποσού των 1000 ΕΥΡΩ που θα δοθεί στους πολίτες οι οποίοι θα αγοράσουν – κατόπιν απόσυρσης του παλαιού τους αυτοκίνητο , νέο . Πως μπορεί να αισθάνεται «ασφάλεια», ο πολίτης ο οποίος έχει προγραμματίσει και έχει προχωρήσει την μικροοικονομική του πολιτική σε οικογενειακό επίπεδο, με γνώμονα Υπουργικές αποφάσεις και Προεδρικά Διατάγματα τα οποία υπογράφονται και ενδεχομένως να αναιρεθούν σε διάστημα μικρότερο του μήνα ; ) .