Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΤΡ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ | 21 Οκτωβρίου 2009, 08:21
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια για την εκλογή σας, συγχαρητήρια για το μέτρο, συγχαρητήρια για τη δημόσια διαβούλευση και ελπίζοντας να προβληματιστείτε, σας παραθέτω τα σχόλια μου. Τα ΚΥ αυτοκίνητα είναι δύο ειδών: τα εντός πόλης κυκλοφορούντα σε μόνιμη βάση και τα εντός & εκτός πόλης κυκλοφορούντα. Νομίζω ότι δεν είναι δυνατόν να θεωρήσουμε ότι υπάρχουν αυτ/τα που κυκλοφορούν μόνο εκτός πόλης τουλάχιστον με έδρα τις μεγάλες πόλεις. Η αγορά αυτ/των για κίνηση μόνο εκτός πόλης θα ανέβαζε το κόστος, αφού μία υπηρεσία θα είναι υποχρεωμένη να διαθέτει δύο ειδών αυτ/τα που το ένα είδος θα «κάθεται» πάντα. Τα εντός πόλης είναι αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού (υψηλών προσώπων και όχι μόνο) και αυτοκίνητα συνεργείων (ΔΕΗ, ΟΤΕ, κλπ) τα οποία μεταφέρουν και εξοπλισμό – εργαλεία. Θα πρότεινα λοιπόν να μην βιαστείτε στην άμεση αντικατάσταση του στόλου των ΚΥ αυτ/των διότι αυτά τα κυκλοφορούντα στην πόλη θα μπορούσαν να είναι είτε υβριδικά είτε ηλεκτρικά. Τα ηλεκτρικά θα έρθουν σύντομα (2010, 2011), με σχεδόν μηδενικό κόστος κίνησης και μηδενική (κυριολεκτικά μηδέν και ήχου) ρύπανση. Οι οργανισμοί λοιπόν που χρειάζονται μεταφορά εξοπλισμού – εργαλείων θα μπορούσαν να προμηθευτούν ηλεκτρικά π.χ. Nissan-Renault (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=34&art_id=9282) ή Ford (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=34&art_id=9792) και δεν είναι τα μοναδικά (http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=65546). Για την μεταφορά προσωπικού νομίζω ότι τα υβριδικά μικρού κυβισμού και τα ηλεκτρικά με σταδιακή αντικατάσταση είναι τα πλέον ενδεδειγμένα. Τέλος για τα ΚΥ αυτ/τα, τα εντός & εκτός πόλης κυκλοφορούντα, τα υβριδικά είναι η λύση. Νομίζω ότι στην επαρχεία μπορεί να γίνει σταδιακή αντικατάσταση διαμοιράζοντας το κόστος σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Υπηρεσίες που χρειάζονται αυτ/τα τύπου Jeep θα πρότεινα να κρατήσουν τα υπάρχοντα και αν είναι δυνατόν να τα αντικαταστήσουν με νεώτερα, αν υπάρχουν από τα προς απόσυρση από τις πόλεις ΚΥ αυτ/τα, αφού τα τύπου Jeep υβριδικά είναι ακριβά και θεωρούνται πολυτελείας. Για τα «βαρέα» οχήματα νομίζω το πετρέλαιο είναι το πλέον κατάλληλο, διότι ελάχιστα κυκλοφορούν σε ώρες μεγάλης κίνησης εντός πόλης και είναι το πλέον οικονομικό αν και λιγότερο οικολογικό. Με καλή συντήρηση όμως μπορούμε να μειώσουμε την ρύπανση. Εννοείται ότι θα πρέπει να εξετασθεί και ποιος είναι ο αριθμός των αναγκαίων αυτ/των για κάθε υπηρεσία καθώς και η δυνατότητα διάθεσης των και από άλλες όμορες υπηρεσίες. Είναι γνωστό ότι στο δημόσιο η καλύτερη ειδικότητα είναι οδηγός = τεμπέλης.