• Σχόλιο του χρήστη 'θάρσει τέκνον' | 4 Ιανουαρίου 2010, 19:30

    Στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια εφαρμόζεται η εξής στρατηγική: Ενίσχυση: των συνταξιούχων των εχόντων ήδη εργασία των νέων μεταναστών των εργαζομένων στο δημόσιο των πρόωρων συνταξιούχων από το δημόσιο των αυτοκινήτων Υποβάθμιση: της ελληνικής οικογένειας των νέων ελλήνων των παραγωγικών εργαζομένων του εκπαιδευτικού συστήματος των ελληνικών αξιών ΕΤΣΙ Πεθαίνει η ελληνική οικογένεια Η ελληνική παραγωγή Η ελληνική παράδοση Μεγαλώνει η αραίωση του ελληνικού πληθυσμού με ξένα στοιχεία, ξένες ιδέες. Δεν χρειαζόμαστε εισαγωγή ιδεών και συστήματος από την Αλβανία και τους μουσουλμάνους. Κόψτε τις συντάξεις και δώστε οικογενειακά επιδόματα στις ελληνικές οικογένειες. Κόψτε χρήματα από το δημόσιο τομέα και δώστε στους ιδιώτες οικογενειάρχες. Μειώστε τους φοιτητές στο μισό Μειώστε τους καθηγητές στα σχολεία κατά το μισό Μειώστε το Στρατό ξηράς στο μισό Δώστε τα σχολεία στους δήμους Απελάστε τους παράνομους και εφαρμόστε ποσόστωση έως 2% ξένους ανά δεκαετία. Δώστε δουλειές σε έλληνες να ζήσουν όχι σε ξένους. Δώστε κίνητρα στους καλύτερους ξένους να ενσωματωθούν και να μας αγαπήσουν όχι να μας βρίζουν και εμείς να τους δίνουμε Γή και ύδωρ. Κάντε έλληνες του ξένους που βαφτίζονται Χ.Ο Βάλτε στόχο 3 γεννήσεις ανά οικογένεια και ένα τοις εκατό αύξηση του πληθυσμού κατ έτος, έτσι κάθε δέκα χρόνια θα αυξανόμαστε κατά 1 εκατομμύριο τουλάχιστον σε πληθυσμό και 5% ΑΕΠ κατ έτος. Κάντε τα σχολεία να εφαρμόσουν το Ελληνικό σύνταγμα , και τον Νόμο 1566/85 (δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης). Άρθρο 1 υποπαράγραφος ( α) ΣΚΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ α) Να γίνονται ελεύθεροι, υπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες, να υπερασπίζονται την εθνική ανεξαρτησία, την εδαφική ακεραιότητα της χώρας και τη δημοκρατία, να εμπνέεται από αγάπη προς τον άνθρωπο, τη ζωή και τη φύση και να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης. Η ελευθερία της θρησκευτικής τους συνείδησης είναι απαραβίαστη. ΔΕΣΤΕ http://www.poseedip.tuc.gr/fileadmin/users_data/poseedip/N_1566_1985.pdf http://eacea.ec.europa.eu/portal/page/portal/Eurydice/EuryPage?country=EL&lang=EL&fragment=19