• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΕΡΚΥΛΙΔΑΣ Π.' | 5 Ιανουαρίου 2010, 15:09

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΜΙΑ ΣΥΓΧΥΣΗ ΜΕΑΤΑΞΥ ΕΝΝΟΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ, ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΛΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Η ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΡΙΚΩΣ. Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΝΟΜΙΚΟΣ ΟΡΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΔΕ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ (ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ). Η ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΗΛΩΝΕΙ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΥΧΟΝΤΑ. ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, ΑΛΛΑ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ; ΕΠΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΩΡΑ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ OTI ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. ΠΕΡΑ ΑΠ' ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ, ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΚΡΙΣΙΑΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1Α, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4β, ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ; ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ; ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΣΕΙ (ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΩΣ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΕΙ), ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1, <>. ΗΡΘΕ ΔΗΛΑΔΗ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ, ΓΕΝΝΑΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΜΑΖΙ, ΠΟΥ ΖΕΙ ΕΔΩ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ (ΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;) ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ: ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ, Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ (ΟΥΤΕ ΜΟΝΙΜΩΝ ΟΥΤΕ ΝΟΜΙΜΩΝ) ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ 3 ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Η ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ 6 ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ, ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΙΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΥΤΟ; ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟΝ ΙΣΟΚΡΑΤΗ, ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ; ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ; ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΖΕΙ ΕΔΩ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ - ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ - ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΡΝΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΥΝΕΠΩΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΑΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Η ΠΡΩΗΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΦΕΤΗΡΙΑ, ΑΛΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΔΙΟΤΙ: 1) ΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ 2) ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ (ΤΟ 99,9% ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ). 3) ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΘΡΟΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΑΥΤΗΝ. 4) ΘΕΤΕΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕΡΙΜΝΑ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΡΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΑΠ' ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΧΩΡΑ ΗΤΑΝ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ. ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΕΖΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΤΟ ΟΤΙ ΕΦΑΓΕ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΚΑΙ ΤΖΑΤΖΙΚΙ, Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΙ Η ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΤΙΚΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΤΕΛΟΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, Η ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΕΔΩ, ΠΗΓΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΖΕΙ ΕΔΩ (ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ), ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΕΣ. ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΙΣΟΚΡΑΤΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΜΕ, ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠΟΥ,ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ, ΠΟΥ,ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ), ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ <> ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΙΣΟΚΡΑΤΗ: <>. ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ,89, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ. ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΙΑΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ <> <>. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΡΑΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ.