Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 21 Οκτωβρίου 2009, 10:34
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρώντας τα σχετικά σχόλια του κόσμου, παρατηρώ μία κατακραυγή για όσους εργάζονται στον Δημόσιο Τομέα. Αλήθεια, γιατί; Αν υποθέσουμε ότι δούλευαν οι ίδιοι ως πωλητές σε εταιρία φαρμακευτική, θα δέχονταν να παίρνουν κάθε μέρα το δικό τους αυτοκίνητο, με δικά τους έξοδα, να κάνουν τις επισκέψεις στους πελάτες τους; Επειδή, δεν θα δέχονταν να δουλέψουν με τον παραπάνω τρόπο, να υπενθυμίσω ότι, και οι δημόσιες υπηρεσίες, ΔΕΚΟ και οργανισμοί, αποτελούν παροχείς υπηρεσιών. ΔΕΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ...όπως νομίζει ο υδραυλικός της γειτονιάς μου, που τον παρακαλάω να αποκαταστήσει τη ζημιά από την πλημμύρα στο υπόγειο μου. Ας έχουν λοιπόν γνώθι σ' αυτόν πρώτα και οι ιδιωτικοί(μη δημόσιοι) υπάλληλοι και ελεύθεροι επαγγελματίες. Επίσης, τη σημασία έχει για μένα ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Δημοκρατίας π.χ., να έχουν αυτοκίνητο 3000cc; Καμμία. Έχει όμως για τον Πρωθυπουργό της Αλβανίας, της Τουρκίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας. Αυτούς θα δει ο πρωθυπουργός όχι εμένα και εσένα. Όταν λοιπόν τους δει, πρέπει τουλάχιστον-πριν ακόμη καν μιλήσουν και κοιταχτούν-να θεωρούν τον εαυτό τους διαπραγματευτικά σε ίση θέση τουλάχιστον με τον εκάστοτε συνομόλογό τους (Ιταλίας, Γερμανίας, Αλβανίας), οι οποίοι θα εμφανιστούν με πολυτελές θωρακισμένο αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού. Οι κανόνες διαπραγμάτευσης, αποτελούν το Α και το Ω σε κάθε ζήτημα, και πρέπει να τηρούνται με πρωτόκολλο. Το θέμα δεν είναι λοιπόν η χρήση γενικότερα του αυτοκινήτου, αλλά η διαχείριση της χρήσης, η οποία είναι αντικείμενο των προισταμένων αυτών που έχουν αυτοκίνητο, όπως και διαχείρισης των ανθρώπων που ανθρώπων που κάνουν χρήση το αυτοκίνητο. Όσον αφορά τη διαχείριση της χρήσης, υπάρχουν τα ισχύοντα, που δεν θα τα άλλαζα. Το θέμα έγκειται στη διαχείριση των ανθρώπων, που δεν είναι θέμα ενός ανθρώπου ή υπουργείου, αλλά όλων των σχετιζομένων συνολικά. Όσον αφορά τη διαχείριση του κόστους, σίγουρα μια συνολική προμήθεια και τιμολόγηση για δημόσιου χαρακτήρα αυτοκίνητα, θα αποτελούσε μία σωστή κατεύθυνση εξοικονόμησης από τις δαπάνες. Σας ευχαριστώ