Αρχική Πολιτική συμμετοχή ομογενών και αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην ΕλλάδαΆρθρο 2Σχόλιο του χρήστη Μετοικος | 5 Ιανουαρίου 2010, 22:41
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Ελληνες οι της ημετέρας παιδίας μετέχοντες" Η εφαρμογή αυτής της αρχής προυποθέτει την τήρηση κάποιων βασικών αρχών: α. Οι νέοι αυτοί πολίτες θα πρέπει να αισθάνονται περήφανοι που ανήκουν στο νέο κοινωνικό τους σύνολο - να υπερασπίζονται το κράτος ώς ημέτερο, τους συμπολίτες τους ώς ημέτερους και την ιστορία τους ώς ημέτερη. Το πνεύμα του νομοσχεδίου αλλά και η κοινωνία - της οποίας πρόγονοι έχουν δώσει τη ζωή τους για την Ελλάδα και την εδαφική και ιδεολογική της ανεξαρτησία, δεν θα άντεχε κι άλλους μετανάστες που δηλώνουν ημέτεροι μόνο εκεί που έχουν συμφέρον ενώ παράλληλα οδηγούν αδασμολόγητα αυτοκίνητα, μιλούν ξένη γλώσσα, ασπάζονται άλλα ήθη και έθιμα προκαλώντας τους άλλου και συμπεριφέρονται σαν ένα κλειστό υποσύστημα που προσπαθεί να αναπτυχθεί σε βάρος του υπάρχοντος συστήματος. (τούτο στη γλώσσα της βιολογίας λέγεται καρκίνωμα) β. Οι "έλληνες πολίτες" μετέχουν παραδειγματικά και συστηματικά. Σέβονται τους νόμους, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου και εντάσσονται στην κοινωνία στην οποία επέλεξαν να μετέχουν. Στη γαλλία για παράδειγμα απαγορεύτηκε ο φερεντζές σε δημόσιους χώρους. γ. μετέχω σημαίνει έχω ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις. Πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό να δημιουργηθούν lobby. Ναί στα lobby που υποβοηθούν την πρόοδο και την ανάπτυξη της κοινωνίας. Όχι στις κλίκες και στις Μαφίες. (πείτε μου άν είναι φαντασία μου το γεγονός ότι σήμερα τα περισσότερα παιδιά στα σχολεία φοβούνται τους αλλοδαπούς (κυρίως AL). Γνωρίζουν πολύ καλά ότι εάν αντισταθούν ή ασκήσουν κάποιας μορφής κριτική (όπως ασκείται μεταξύ παιδιών) θα εμφανισθούν από το πουθενά ομοεθνείς τους και θα απειλήσουν όσους αντιστάθηκαν, τους γονείς τους ή τους δασκάλους κατηγορώντας τους ώς ρατσιτσές). Ναί στην ισονομία, όχι στην ψυχολογική πιέση. Ναι στις αξίες, όχι στους νταήδες και τα πρωτόγονα ένστικτα, ή στο νόμο των πιό δυνατών.Όχι στο ρατσισμό από όποια πλευρά κι'άν προέρχεται. δ. το μεγαλύτερο ζήτημα είναι ποιός θα ασκήσει τον κοινωνικό έλεγχο σε μια κοινωνία που μεταμορφώνεται? Κάποτε υπήρχε η οικογένεια. Τώρα η οικογενειακή συνοχή είναι μάλλον προνόμιο των μεταναστών. Κάποτε η θρησκεία διατηρούσε αξίες (με φόβο ή με έλεος) όπως ο σεβασμός του αδυνάτου, η αφιλοκέρδια, η ανάδειξη του χριστιανικού ιδεώδους. Τώρα η εκκλησία δεν επικοινωνεί ουσιαστικά με το κοινό της για πολλούς λόγους (ένας είναι η χρήση της αρχαίας γλώσσας, άλλος είναι η γλώσσα των σκανδάλων) ε.τέλος πιστεύω ότι η διαβούλευση για ένα τέτοιο ζήτημα θα πρέπει να γίνει σε επίπεδο δημοψηφίσματος. Όσοι ψήφισαν ή καταψήφισαν την κυβέρνηση και δεν έχουν άλλες εναλλακτικές στο να επιλέξουν χώρα, θρησκεία, σύστημα περίθαλψης ή κράτος έχουν τον πρώτο λόγο και πρέπει να εκφράσουν την άποψή τους επίσημα. στ. Η Ελλάδα είχε όλες τις προυποθέσεις να υπάρξει μια όμορφη και ασφαλής χώρα, ένα χωνευτήρι πολιτισμών και ιδεών. Η έννοια της δημοκρατίας και της ελευθερίας γεννήθηκαν εδώ - όμως, κάθε τί δυνατό και όμορφο χρειάζεται φύλαξη - από θεούς και ανθρώπους. Με εκτίμηση Ένας Μέτοικος που αγάπησε και αγαπά την Ελλάδα