Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Στέργιος Καϊρέτης | 21 Οκτωβρίου 2009, 11:53
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μέτρο είναι θετικό,άλλα νομίζω ότι πρέπει να γίνουν κάποιες βελτιώσεις σε ορισμένα σημεία : 1. Πρέπει να εισαχθούν στο μέτρο και αυτοκίνητα που είναι αμειγώς ηλεκτρικά (αναμένονται να εισαχθούν αρκετά την επόμενη τριετία), όπως και με κινητήρες υδρογόνου που θα κυκλοφορήσουν πιθανόν στο μέλλον. 2. Η μείωση του κυβισμού είναι προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά θα πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν ότι στα 1400cc και στα 1600cc υπάρχει αυτή τη στιγμή μόνο ένα αυτοκίνητο της Honda που πληρεί τις προϋποθέσεις. Άρα θα πρέπει το εύρος των κυβικών να αυξηθεί, έτσι ώστε να συμπεριλάβει και αυτοκίνητα όπως το TOYOTA PRIUS, το οποίο καταναλώνει λιγότερο παρ'όλου που είναι 1800cc. 3. Θα πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός για τα αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά στη πόλη και σε αυτά που θα κινούνται και εκτός πόλης. Τα μεν πρώτα πρέπει οπωσδήποτε πρέπει να είναι κάτω από 3,5μέτρα ή και λιγότερο για να αποσυμφορήσουν τους δρόμους και αμιγώς ηλεκτρικά ή με κινητήρες εσωτερικής καύσης μικρού κυβισμού και με συστήματα start&stop. Τα δε δεύτερα θα πρέπει να είναι μεγαλύτερων διαστάσεων και κυβισμού έτσι ώστε να ανταποκρίνονται με ασφάλεια στις απαιτήσεις της χρήσης τους, πάντως όμως άκρως φιλικά προς το περιβάλλον.