• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 21 Οκτωβρίου 2009, 13:55

    Για λόγους ίσης μεταχείρισης των πολιτών θεωρώ ότι το συγκεκριμένο άρθρο θα πρέπει να διαγραφεί. Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν υπηρεσιακές ανάγκες και σαφώς δεν είναι υποχρεωμένος ο κάθε υπάλληλος να χρησιμοποιεί το προσωπικό του αυτοκίνητο για να τις διεκπεραιώσει. Για το λόγο αυτό, θεωρώ ότι θα πρέπει να καθοριστεί ο ανώτερος αριθμός υπηρεσιακών αυτοκινήτων που μπορεί να έχει υπό την κατοχή του το κάθε Υπουργείο, Φορέας, Δήμος, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, κλπ Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να φέρουν κάποια διακριτικά και φυσικά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για υπηρεσιακές ανάγκες. Και λέγοντας υπηρεσιακές ανάγκες δεν εννοούμε από το σπίτι στο γραφείο και το αντίστροφο (όπως συμβαίνει με τους Ανώτατους Αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, κ.α.). Εφόσον το άρθρο ακολουθήσει την παραπάνω φιλοσοφία, δεν χρειάζεται να καθοριστούν τα πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Υπηρεσιακό Αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οποιοσδήποτε υπάλληλος εφόσον υπάρχει υπηρεσιακή ανάγκη και εφόσον μέσω μισθοδοσίας ή άλλως δεν λαμβάνει επίδομα μετακινήσεων.