Αρχική Πολιτική συμμετοχή ομογενών και αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην ΕλλάδαΆρθρο 1Σχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΙΔΗ | 7 Ιανουαρίου 2010, 23:04
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτη η πρόθεση της κυβερνήσεως να αποδώσει την ελληνική ιθαγένεια σε τέκνα μεταναστών με μοναδικό κριτήριο τη γέννησή τους στην Ελλάδα και την παρακολούθηση μόλις 3 ετών στοιχειώδους εκπαιδεύσεως, χωρίς ταυτοχρόνως να εξετάζεται η επαρκής γνώση της ελληνικής γλώσσας, της ελληνικής ιστορίας και του ελληνικού πολιτισμού και χωρίς να ερευνάται η ύπαρξη ελληνικής συνειδήσεως. Το ελληνικό κράτος δεν είναι «ξέφραγο αμπέλι», όπου ο κάθε ένας δύναται να λαμβάνει την ελληνική ιθαγένεια με μόνο κριτήριο τη γέννησή του σε αυτό. Είναι, λοιπόν, πρωτοφανές και αδιανόητο η κυβέρνηση να προσφέρει την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη σε αλλοδαπούς, οι οποίοι ακόμη και αν γνωρίζουν (πόσο επαρκώς;) την ελληνική γλώσσα, αγνοούν πλήρως την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό και, τελικώς, είναι άγνωστο εάν αισθάνονται Έλληνες. Επίσης, είμαστε αναγκασμένοι να επισημάνουμε ότι, δυστυχώς, η κυβέρνηση δεν φαίνεται να γνωρίζει επακριβώς των αριθμό των μεταναστών που πρόκειται να λάβουν την ελληνική ιθαγένεια, ούτε φαίνεται να λαμβάνει σοβαρώς υπ’ όψιν της τα σημαντικότατα ζητήματα δικαίου των μειονοτήτων, τα οποία πρόκειται να ανακύψουν ως αποτέλεσμα της ψήφισης των επίμαχων διατάξεων. Εξίσου αδιανόητη, είναι και η πρόθεση της κυβερνήσεως να χορηγήσει δικαιώματα εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε αλλοδαπούς για τις δημοτικές εκλογές. Επι πλέον όμως, οι συγκεκριμένες διατάξεις είναι και αντισυνταγματικές διότι το ελληνικό Σύνταγμα, επιφυλάσσει την παροχή των πολιτικών δικαιωμάτων του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι μόνο σε Έλληνες πολίτες και όχι σε αλλοδαπούς. Πρακτικώς και επί της ουσίας, επιχείρείται μία “βίαιη & αυθαίρετη” αλλαγή & αλλοίωση του εκλογικού σώματος, η οποία ενδέχεται, στο εγγύς μέλλον, να μετατρέψει τους έλληνες σε μειονότητα εντός της ίδιας τους της χώρας!!! Συγκρίσεις με τρίτες χώρες όπως οι Η.Π.Α. (οι οποίες είναι εκ συστάσεως ένα κράτος μεταναστών, κυριολεκτικώς με συνταγματικό πατριωτισμό & πολιτισμό!) ή ακόμη και χώρες της Ευρώπης με σημαντικό αποικιοκρατικό παρελθόν (αλλά και παρόν) είναι τουλάχιστον ατυχείς και αποτελούν προφάσεις εν αμαρταίαις. Η κυβέρνηση, εάν πράγματι λαμβάνει υπ’ όψιν της την δημόσια διαβούλευση και δεν αποτελεί για αυτήν ένα επικοινωνιακό τέχνασμα, οφείλει να αποσύρει αμέσως το απαράδεκτο και καιροσκοπικό σχέδιο νόμου το οποίο κατέθεσε, διότι είναι προφανές ότι έρχεται σε αντίθεση με την συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Εάν πάλι αμφισβητεί το αποτέλεσμα της δημόσιας διαβούλευσης, έχει μόνο μία οδό: ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ. Σε μία δημοκρατία ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ δικαιούνται να αποφασίζουν υπό ποιες προϋποθέσεις παρέχεται η ιδιότητα του πολίτη και κατά ποιό τρόπο ασκούνται τα πολιτικά δικαιώματα. ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΙΔΗ ΜΕΛΟΣ Π.Σ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ