Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Αλεξης Παπαδογγονας | 21 Οκτωβρίου 2009, 17:57
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ'αρχην συγχαρητηρια για τη διαδυκτιακη διαβουλευση. Στο θεμα μας: 1. ειστε απολυτα σιγουροι για την "οικολογικοτητα" των υβριδικων? Εχουν παγκοσμιως κατηγορηθει ως τρυκ του μαρκετινγκ, και δεν θεωρουνται και πολυ πιο οικολογικα απο ενα συγχρονο πετρελαιοκινητο ή απο ενα μεταποιημενο για κινηση με υγραεριο (LPG) 2. στην Ευρωπη χαιρουν μεγαλης εκτιμησης τα αυτοκινητα που κινουνται με ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (CNG). οι περισσοτεροι γνωστοι κατασκευαστες τα παρεχουν, αλλα δυστυχως δεν εισαγονται ακομη στην ελλαδα. μηπως αυτη ειναι η λυση που ζητατε? 3. η χρηματοδοτικη μισθωση (leasing) δεν ειναι η λυση που ψαχνετε. μηπως εννοειτε ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ ? (μονο η χρονομισθωση καλυπτει ασφαλιση-συντηρηση κλπ και οχι η χρηματοδοτικη μισθωση) 4. για τοσο μεγαλο ογκο οχηματων, μηπως θα επρεπε να μπει η ΕΛΒΟ στην εικονα? αν οχι σαν κατασκευαστης, τουλαχιστον σαν "συναρμολογητης". αυτο θα ειχε ενα domino effect που θα εξυπηρετουσε σε πολλους προφανεις τομεις. ευχαριστω Αλεξης Παπαδογγονας