Αρχική Πρόγραμμα «Καλλικράτης»7. Κριτήρια Συνενώσεων για τους Νέους Ισχυρούς ΔήμουςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Κ. | 13 Ιανουαρίου 2010, 19:59
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1ον: Σίγουρα κινείται στη σωστή κατεύθυνση, όμως θα πρέπει να προσεχθούν οι λεπτομέρειες, όπως η στελέχωση των τοπικών συμβουλίων, η μη υποχώρηση σε πιέσεις ημετέρων παραγόντων- βουλευτών κ.α. 2ον: Σε περιπτώσεις αντιδράσεων να ληφθεί υπ΄όψη η γνώμη των τοπικών κοινωνιών εκφρασμένη μέσα από τοπικά δημοψηφίσματα. Ας μη φοβόμαστε τη γνώμη των πολιτών και ας μην ακουστούν απόψεις ότι οι πολίτες πώς θα ψηφίσουν; με τι γνώσεις κλπ γιατί αυτοί εκλέγουν τις εκάστοτε κυβερνήσεις, δημάρχους κ.λπ.Δεν μπορεί από τη μία να τους θεωρούμε ανίκανους να εκφέρουν γνώμη, ενώ από την άλλη η ψήφος τους να μπορεί να εκλέγει άρχοντες. 3ον: Στη λειτουργία των διευρυμένων δήμων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η ισομερής ανάπτυξη των τοπικών διαμερισμάτων και όχι να δημιουργηθεί υδροκεφαλισμός της πόλης - έδρας του δήμου. Στο ένα δημοτικό διαμέρισμα για παράδειγμα θα μπορεί να αναπτυχθούν οι διοικητικές υπηρεσίες, στο άλλο οι οικονομικές, σε άλλο οι αθλητικές και το γυμνάσιο- λύκειο κ.λ.π. 4ον: Στη συνένωση των δήμων της επαρχίας να προβλεφθεί η συνένωση των σχολείων της δευτεροβάθμιας σε ένα σχολικό συγκρότημα επιτυγχάνοντας έτσι αφ΄ενός τη διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς στο ξεπέρασμα των έντονων τοπικισμών και αφ΄ετέρου στη δημιουργία σύγχρονων σχολικών μονάδων που θα μπορέσουν να εκπληρώσουν τους στόχους για το σχολείο του μέλλοντος, αφού τα μικρά γυμνάσια και λύκεια των σημερινών επαρχιακών δήμων με τον μικρό αριθμό μαθητών δεν θα μπορέσουν να εκπληρώσουν τις απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης μη μπορώντας να στελεχωθούν με όλες τις απαραίτητες ειδικότητες καθηγητών, να λειτουργήσουν τμήματα επιλεγόμενων μαθημάτων, αλλά και από άποψη υλικοτεχνικής υποδομής.