Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη ΝΑΣΟΣ ΓΕΩΡΓΑΛΗΣ | 21 Οκτωβρίου 2009, 19:56
Η ανωτέρω διάταξη δυστυχώς ξεχνά την παράμετρο ότι η Ελλάδα δεν είναι όλη επίπεδη όπως η Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, είμαι Νομαρχιακός Σϋμβουλος Ευρυτανίας και στην Ευρυτανία ένα μεγάλο μέρος του δικτύου, ειδικά στο Δήμο Αγράφων, δεν είναι ασφαλτοστρωμένο με αποτέλεσμα να είναι επιτακτική η ανάγκη χρήσης τετρακίνητων αυτοκινήτων. Πέραν των μη ασφαλτοστρωμένων δρόμων, εξαιτίας ακραίων καιρικών φαινομένων η ανάγκη χρήσης τετρακίνητων αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού είναι απαραίτητη προκειμένου να αντιμετωπιστούν προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι αυτών των περιοχών. Πως θα πάει ένας γιατρός σε ένα απομακρυσμένο χωριό, πως θα πάει ο γεωπόνος και ο κτηνίατρος σε ένα απομωμένο μαντρί με ένα υβριδικό αυτοκίνητο 1.400 κυβικών; Πως θα πάει το Δασαρχείο σε μια δύσβατη και ορεινή περιοχή χωρίς ένα αυτοκίνητο με δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Προτείνω λοιπόν στο ανωτέρω άρθρο να προβλεφθεί εξαίρεση στην ανωτέρω διάταξη για τους Νομούς όπου το ανάγλυφο, το οδικό δίκτυο, το υψόμετρο και οι καιρικές συνθήκες επιβάλλουν τη χρήση αυτοκινήτων με δυνατότητες τετρακίνησης και ανάλογη υποδύναμη. Τέτοιος Νομός σαφώς είναι ο Νομός Ευρυτανίας.