Αρχική Πρόγραμμα «Καλλικράτης»7. Κριτήρια Συνενώσεων για τους Νέους Ισχυρούς ΔήμουςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ Α | 16 Ιανουαρίου 2010, 08:45
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
συμφωνώ με το σχέδιο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» απλά θέλω να καταθέσω την αποψή μου για κάποια προβλήματα που πιστέυω θα προκύψουν. είμαι υπάλληλος σε ορεινό δήμο στην μεσσηνία στο τεχνικό προσωπικό. ο δήμος κυπαρισσιας όλα δείχνουν οτι θα παραμείνει και θα απορροφήσει τους όμορους δήμους όπως δήμο αυλώνος-δήμο δώριου-δήμο ειρας-κοινότητα τριπύλης και πιθανών και δήμο αετού. απο όλους αυτούς τους δήμους οι μόνοι που έχουν προσωπικό καθαριότητας είναι ο δήμος κύπαρισσιας με 5-6 άτομα προσωπικό και 2 απορριματοφόρα και ο δήμος δωρίου 2 άτομα προσωπικό καθαριότητας με 1 απορριματοφόρο,όλοι οι αλλοι δήμοι τα δίνουν σε εργολάβους. ερώτηση πως θα μαζευτούν τα σκουπίδια απο έναν τόσο μεγάλο, τεράστιο δήμο? με τί προσωπικό? με τι απορριματοφόρα? σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προσέξουν ιδιαίτερα οι υπέυθυνοι γιατι αλλιώς θα βουλιάξει πάλι το σύστημα απο τους εργολάβους!!!! κάτι αλλο που θα ήθελα να προσθέσω είναι οτι χρήματα υπάρχουν για τα παραπάνω προβλήματα και το λέω αυτο γιατί δεν μπόρει ξαφνικά όλοι οι παραπάνω δήμοι μετά απο τις πυρκαγιές του 2007 να έχουν 8-9 πυροσβεστικά οχήματα που τα τρώει ο ήλιος και η βρόχη ή τα πέρνει ο κάθε αντιδήμαρχος και κάνει το "κομμάτι του" και το εφέ του οταν ο πυροσβεστικός σταθμός των γαργαλιάνων έχει περίπου 10 όχηματα ή το πυροσβεστικό κλιμάκιο της κυπαρισσίας εχει 5 οχήματα και έμεις δεν έχουμε απορριματοφόρα να κάνουμε την δουλειά μας. σας ευχαριστώ και παρακαλώ όλους τους σύναδελφους μου να πάρουν μέρος γιατί εμείς γνωρίζουμε τα πραγματικά και καθημερινά προβλήματα των δήμων είτε μικρά είτε μεγάλα. σας ευχαριστώ και πάλι!!!!!