Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Κων/νος Γιαννάκης | 21 Οκτωβρίου 2009, 22:06
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο είναι σε καλή κατεύθυνση. Για να είναι όμως πιο αποτελεσματικό πρέπει να προστεθεί η έννοια του «Κόστους του Κύκλου Ζωής» των αυτοκινήτων. Το «Κόστος του Κύκλου Ζωής» ενός αυτοκινήτου αποτελείτε από τα εξής στοιχεία: Α) Αξία κτίσης μείον την Αξία Μεταπώλησης Β) Το κόστος του χρημάτων που δεσμεύεται για την αγορά του Γ) Τα λειτουργικά έξοδα ... Ασφάλιση και Οδική Βοήθεια, Συντήρηση και τυχών επισκευές βλαβών, Καύσιμα και το διόλου ευκαταφρόνητο κόστος για την παρακολούθησης όλων των παραπάνω. Θα πρότεινα επίσης να προστεθεί η δυνατότητα προμήθειας των αυτοκινήτων από εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων με την μέθοδο της Μακροχρόνιας Λειτουργικής Μίσθωσης . Η μέθοδος αυτή καλύπτει πλήρως το «Κόστος του Κύκλου Ζωής», σε αντίθεση με την Χρηματοδοτική Μίσθωση που χρηματοδοτεί μόνο την κτίση του οχήματος. Με την Μακροχρόνια Λειτουργική Μίσθωση το κράτος θα έχει τα εξής πλεονεκτήματα: 1) Απόλυτο έλεγχο και προγραμματισμό των δαπανών. Καταβάλλοντας ένα μηνιαίο μίσθωμα θα έχει την χρήση του αυτοκινήτου χωρίς να χρειάζεται να καταβάλει ξεχωριστά τις λοιπές και πολύ συχνά απρόβλεπτες λειτουργικές δαπάνες. 2) Ασφαλείς μετακινήσεις και χαμηλούς ρύπους. Οι συμβάσεις Μακροχρόνιας Λειτουργικής Μίσθωσης προβλέπουν αντικατάσταση των αυτοκινήτων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα το κράτος να έχει αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας ασφάλειας και ρύπων. Σήμερα, υπάρχουν ξεχασμένα αυτοκίνητα με άπειρα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους, τα οποία είναι επικίνδυνα και πολύ ρυπογόνα. 3) Χαμηλότερο κόστος. Οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων λόγο της εξειδίκευσης τους, έχουν τεράστια τεχνογνωσία στην συμπίεση του «κόστους κύκλου ζωής» το οποίο περνάει και στον Μισθωτή εν προκειμένω το Κράτος 4) Καλύτερη ταμειακή ροή (cash flow). Επειδή, το μηνιαίο μίσθωμα περιλαμβάνει ένα ποσοστό της αξίας του αυτοκινήτου (Αξία αγοράς μείον εκτιμώμενη αξία μεταπώλησης ), η εκταμίευση από το ταμείο του κράτους είναι σαφώς μικρότερη από το να το αγόραζε, να πλήρωνε ξεχωριστά τα επιμέρους λειτουργικά έξοδα και να περίμενε να πάρει πίσω μέρος αυτών πουλώντας το στο μέλλον. 5) Μηδενικό κόστος διαχείρισης. Αμέτρητες ώρες σπαταλούνται για διοργάνωση διαγωνισμών για την αγορά και την μεταπώληση των αυτοκίνητων, την αγορά ανταλλακτικών, αγορά και ανανέωση ασφαλειών κλπ με κακό αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους και διαφάνειας!! 6) Παραγωγικότητα. Σε περίπτωση βλάβης του μισθωμένου οχήματος παρέχετε άλλο προσωρινό. Έτσι ο εκάστοτε δημόσιος λειτουργός έχει εξασφαλισμένο μεταφορικό μέσο. Επίσης, όσον αφορά τον κυβισμό των αυτοκινήτων επειδή στην προσπάθεια μείωσης των ρύπων υπάρχει μία τάση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώνουν τον κυβισμό χώρις να σημαίνει ότι μειώνονται οι δυνατότητες των αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι πχ έως 1600, έως 1400 κοκ Τέλος, η τεχνολογία προχωρεί με ραγδαίους ρυθμούς. Πρέπει λοιπόν να συμπεριφερθούν όλες οι νέες τεχνολογίες / καύσιμα πχ φυσικό αέριο, diesel, ηλεκτρικά, υδρογόνο κλπ.